második napja nézegetem ezt a specit, ha nem lenne ennyire nagy, már megvettem volna. az XT thumbie nagy király rajta! 
Haha, a thumbie és gripshift szerintem pont városi veretőkre a legjobb, gyakori lámpás-állás-gyorsítás miatt, hasznos ha egyszerre sok fokozatot tudsz váltani. 
Kár, hogy van kommúterem, igaz, a hajtókar-pedálpersely meg van semmisítve, szerencsére 2ezer ft körül perselyeznek, csak épp' nélkülözhetetlen a masina. 
más: mivel lassan vége az outis szezonomnak, elgondolkoztam egy kis váltókar-tuningon. Erősebb rugók, valamint, akár a hüdiket is lecserélném, bár, utóbbiak ára (EC-Re500) nem valami biztató.. Láttam néhány régi 98 előtti dizájnú kampa-kart, ahol a kis csúcsot lereszelve-lefaragva ráhúzták a váltókarra az EC-RE600-as gumit, elég jól illeszkedett..
Jó kérdés, merjem-e megtenni.
A fékkart is lehetne kicsit tuningolni, megfőzni trisóban& lefújni feketére. Hmm..
Optikai dolgok, de a belsőségek "megerősítése" mindenképp jó ötletnek hangzik.. 