
Máshogy oldja meg a pontos, vagy kevésbé pontos váltást a 2 gyártó
MJani kérésére ....
Crosskovácsi után ... kikukáztam a nagyon faintos KCNC kerámicsapágyas váltógörgõt:badair: , aminek a coolfaktora tizes skálán 12:clap: , de a tartossága -4.
3000km után úgy beállt a csapály mintha behegesztették volna.
.
Egy nagy ******* jobb a sártûrése a hulladék váltógörgõk miatt - X9-ig bezárólag. Korábban én is hittem, aztán megvilágosodtam. És nem egy darabról nyert tapasztalat alapján.
Pld. beállnak. Rendszeresen és relatíve kevés sártól is.Mi a gond az X.9 görgõivel..?
Na ja. Fõleg a felsõt. Sok sikert hozzá. Ha megoldottad, szóljál!De ha a váltógörgõked kicseréled (nem KCNC-re ) akkor sztem. jobb lehet.
teljesen jól.De ha a váltógörgõked kicseréled (nem KCNC-re
) akkor sztem. jobb lehet.
Én is gondolkodom h. le kéne cserélni a váltókart (deore) és a hátsó váltót (XT ) Sramra,meg a sort meg a láncot is,elsõ váltó meg hajtómû maradna Shimano.
Ezek amúgy kompatibilitás terén h. mûködnének?
Egy nagy ******* jobb a sártûrése a hulladék váltógörgõk miatt - X9-ig bezárólag. Korábban én is hittem, aztán megvilágosodtam. És nem egy darabról nyert tapasztalat alapján.A sramnak jobb a sártûrése kevésbé érzékeny a bovden nyúlásra könnyebb és még szebb is ... egyébként csapattársamnak tavaly ugyanez volt a gondja pont a 952-s váltóval ... a láncfeszítõ rugója tört el 2x ...
No errõl az örök darabról ennyit
vagy vegyen 952 szériás xtr cuccokat, és élete végéig meg van oldva a problémája:)
hmmm ne hamarkodd el. átdobóból még mindig az xt a legjobbMJani kérésére ....
Crosskovácsi után ... kikukáztam a nagyon faintos KCNC kerámicsapágyas váltógörgõt:badair: , aminek a coolfaktora tizes skálán 12:clap: , de a tartossága -4.
3000km után úgy beállt a csapály mintha behegesztették volna. Amúgy dizájn hibás, mert a csapály nem tengelyen van felfüggesztve, hanem csak kétoldali alátámasztással van megoldva így az oldal irányú bemozdulás és kopás gyorsan elõjön ... ha ajánlhatom, akkor senki ne vegyen ilyet, vagy inkább adja az árváknak a lokeszt!
Az a mérnök aki ezt tervezte nem volt valami lángelme ....
Tegnap elött vagyis inkább szombaton ... Tirolban voltunk TopSix maraton 4. állomásán, szombaton pörgettünk 1 órát. Megnéztük a pálya elejet és végét. Mikor hazaértem dobtam egy laza kistányért és beiiiing ... :confused: eltörött a fasza titánrugó :rocketman az XTR Shadowban ... :chin: egy kicsit bepánikoltam, hogy most mi lesz így holnap ... , de egy kis utánajárással az egyik kinti bringaboltos kisegített egy XT Shadow-al, uh ezzel nyomtam végig a hosszútávot.
A benyomásom ... Az XT pontosabban és szebben vátl mint drágább tesója és a láncot is feszesebben tartja ... az már bizti, hogy az XT fentmarad ...
Ja és mindezt az XTR 3,5 hónap után ... (a garis dolog folyamatba, meglátjuk mi lesz belõle) eddig sihmano párti voltam, de kezdek kacsingatni a konkurencia felé ... ha nem cserélik ki jövõre nem lesz egy Shimano alkatresz sem a bringan ... igy a Shimano bukni fog egy vásárlót a paicon ...
800km van az egész szerkezetben. A semmibõl jelentkezett ez a hiba. Olyan elõ szokott alkalmanként fordulni, hogy a váltó "mellé teszi" a láncot. Ez alatt azt értem, hogy pár pillanatig nem megy rá a fogaskerekekre, hanem kettõ közé kerül