a hátsó váltod mukodni fog 8-9-es fvk-okkal, bár nem optimálisan. Az átdobóval lehet gond, ha 1055-ös, az nem fvk-hoz és 8s rendszerhez lett tervezve, elöl lehet zavar.
Amire szükséged lesz még, az egy "downtube cable guide" vagy "downtube cable stop" névre hallgató bowdenmegakasztó.
Én a helyedben amit még megpróbálnék, esetleg:
CAMPAGNOLO fékváltókarból régebbi 10-es vagy 9-es, amiknek a balos karja NEM INDEXELT, hanem 13 pozíciót tud. Ezek kompatibilisek lesznek az átdobóval, ráadásul a hátsó váltást is be fogod tudni állítani velük, viszonylag könnyen hetes v nyolcas sh sorra.
Nézd ezt:
http://apro.bikemag....do-l319099.html
a balos kar mindennel kompatibilis, a jobbos kar meg cca. ugyanannyi bowdent húz, mint egy hetes shimano kar, szóval még sort sem kéne cserélned, de a váltás kényelmesebbé válna.
Ja, és ez a mirázs szép, megbízható, nagyon jó konstrukció, a gumi alapján kb. új, szóval ropogós.
kompatibilitásért ld:
Bicycles/Maintenance and Repair/Gear-changing Dimensions - Wikibooks, open books for an open world
a táblázatból amit nézz:
-shimano hátsó váltó (1.7, vagy "hubbub bowdenkötéssel" 1.6)
-campy "új" 9-es ergopower (3.0mm bowdenhúzás)
előbbivel kb. hetes sort fog pöpecül vinni, hubbubbal meg 8s-t.
Én megvenném azt a mirázst, bowdenmegakasztókat, és maradna a mostani sor -átdobó-váltó..