Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#3501
Posted 2008. October 29. - 14:23

#3502
Posted 2008. October 29. - 14:09

#3503
Posted 2008. October 29. - 10:22

#3504
Posted 2008. October 29. - 10:10


#3505
Posted 2008. October 29. - 00:45

#3506
Posted 2008. October 29. - 00:06

Mondjuk Gázlón nem volt láncfelkapásom a hosszú kanál miatt.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3507
Posted 2008. October 28. - 23:56

x7 biztos hogy jól mûxik, x5-el nincs tapasztalatom
(és pár száz kilóméter tesztmenet után (mármint xt bõl) még mindig jobban bejön az x9 mint az xt shadow
hm.. pedig már majdnem rábeszéltem magam hogy shadow+lx lesz .)
x9 nálam is pöpec, de alatta lévõ sramokkal nem naon van tapasztalat :/ viszont ha x7 az jól mûködik és csak anyagában különbözik az x5tõl akkor lehet mégis ez kéne.
1:1ben bejövõs hogy kevésbé igényel folyamatos állítgatást..
de ahogy látom pár oldallal elõbbre se érkezett válasz x5 tapasztalatról. Dani16 Te megvetted azóta? .)
#3508
Posted 2008. October 28. - 23:55

SLX CS-HG80-9 11-32-es sor lenne hozzá. Ennyire gáz a hosszú ? Rövid csak összeválogatva lenne, (sajnos szettben nem) úgy jelentõsen drágább lenne. Persze nem akarok olyat venni, amit nem tudok használni.
Jó a hosszú is, idén egy szezont mentem vele...
A sebesség mindent megold.
#3509
Posted 2008. October 28. - 23:51

SLX CS-HG80-9 11-32-es sor lenne hozzá. Ennyire gáz a hosszú ? Rövid csak összeválogatva lenne, (sajnos szettben nem) úgy jelentõsen drágább lenne. Persze nem akarok olyat venni, amit nem tudok használni.
nincs semmi baj a hosszúval sem..
#3510
Posted 2008. October 28. - 23:26

Milyen sorod van? Ha teheted, vegyél rövidet, vagy ha létezik, középkanalast.
#3511
Posted 2008. October 28. - 23:12

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3512
Posted 2008. October 28. - 23:06

Hosszú kanál kevésbé feszítni a láncot, mert ugye nagyobb az erõkar. De az nagyobb fogszámot tud vinni.
A kiskanalas tehát jobban feszít, de kevesebb fogszámot tud elvinni.
Kiskanalas tehát ugrálásra jobb, mert nem csattogtatja annyira a láncot. De neked nem arra kell.
A rövidet valamiért nem ajánlják fully-ra, de ez nem tuti, majd megmondja az, akinek össztelós bicaja van.
Én azért némileg megbántam, hogy nem vettem rövidkanalas Shadow XT-t.
Jó dolog az.
#3513
Posted 2008. October 28. - 22:59

x7 biztos hogy jól mûxik, x5-el nincs tapasztalatom08as sram x5 és x7 hátsóváltó között van érdemi különbség? amit az adatlapon látok az annyi, hogy könyebb az x7 kanala mer' nem acélból van..
x7es váltókarral lenne.
vagy inkább lx rapidfire+shadow xt ?
sram felé hajlok, mert hibátlanul mûködik az x9 váltóm az x7 váltókarral évek óta anélkül hogy bármit is állítottam volna rajt.
1:2 bóvdenhúzás aggaszt..
(és pár száz kilóméter tesztmenet után (mármint xt bõl) még mindig jobban bejön az x9 mint az xt shadow
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3514
Posted 2008. October 28. - 22:55

A kiskanalas tehát jobban feszít, de kevesebb fogszámot tud elvinni.
Kiskanalas tehát ugrálásra jobb, mert nem csattogtatja annyira a láncot. De neked nem arra kell.
A rövidet valamiért nem ajánlják fully-ra, de ez nem tuti, majd megmondja az, akinek össztelós bicaja van.
Én azért némileg megbántam, hogy nem vettem rövidkanalas Shadow XT-t.
Jó dolog az.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3515
Posted 2008. October 28. - 22:51

Azt szeretném megkérdezni, hogy az SLX rövid és hosszú kanalas változata között mi a különbség ? Vagyis miért van rövid és hosszú, melyiknek mi az elõnye és a hátránya, melyiket hova ajánlanátok ? SLX szettet tervezek vásárolni és az csak hosszú kanalas váltóval van.
Köszi elõre is a segítséget...
Specialized S-Works vázhoz menne...
#3516
Posted 2008. October 28. - 20:33

x7es váltókarral lenne.
vagy inkább lx rapidfire+shadow xt ?
sram felé hajlok, mert hibátlanul mûködik az x9 váltóm az x7 váltókarral évek óta anélkül hogy bármit is állítottam volna rajt.
1:2 bóvdenhúzás aggaszt..
#3517
Posted 2008. October 23. - 21:09

Holnap keresek egyet, aztán 'jólbetesztelem' .
Daci, azért kell, mert ha megyek ugrálni, akkor más sebesség kell, meg ha triált megyek tanulni, oda is más kell.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3518
Posted 2008. October 23. - 20:51

Lenne egy kérdésem.
Ugrálós bicajba kellene hátra váltó.
Hátulra Sram 3.0, elölre pedig pozícionálatlan Shimano felsõhüvelykes váltókar.
Összehozható ez, ugye?
Kb 4 sebességed lesz.
A sebesség mindent megold.
#3519
Posted 2008. October 23. - 18:33

az elsõ váltók amúgyis kompatibilisek
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3520
Posted 2008. October 23. - 18:30

ha jól tom sram shimano nem kompatibilis.
ezzel szopok én is, mert sramot akarok csak ahhoz váltókart is kéne újat vennem és úgy meg már 8 ezerrel a shimano fölött vagyok.
amugy ugrálós bicóba minek váltó?
Figyeltél? "Pozícionálatlan"
Lényegében oda állítod, ahova akarod.
Szerintem mûködhet, meg kell próbálni, mit veszíthetsz vele?

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
