Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3401
Posted 2008. November 29. - 20:33
értelemszerûen az kell, hogy a papucs egyrészt merõleges legyen a talaj síkjára, másrészt az agy tengelyére
jobban nem lehet megfogalmazni - illetve lehet, de tõlem ennyire futotta
#3402
Posted 2008. November 29. - 20:17
#3403
Posted 2008. November 29. - 20:10
#3404
Posted 2008. November 29. - 20:00
#3405
Posted 2008. November 29. - 19:28
#3406
Posted 2008. November 29. - 19:16
#3407
Posted 2008. November 29. - 19:06
#3408
Posted 2008. November 29. - 18:59
#3409
Posted 2008. November 29. - 18:55
az elsõ 3 képen szépen látszódik hogy van egy szép kanyar a váltófülben.
nekem is volt ilyen a bighiten (amíg volt) de nekem sikerült belõni a váltót. mondjuk az 8 fokozatú volt és sram, ami szerintem jelentõsen egyszerûbbé tette a dolgot.
és szervízbe kitudják szedni a kanyart, vagy váltócsere?:S.....ha az megoldódik akkor lehet hogy jólessz?
#3410
Posted 2008. November 29. - 18:53
#3411
Posted 2008. November 29. - 18:52
nekem is volt ilyen a bighiten (amíg volt) de nekem sikerült belõni a váltót. mondjuk az 8 fokozatú volt és sram, ami szerintem jelentõsen egyszerûbbé tette a dolgot.
#3413
Posted 2008. November 29. - 18:30
#3414
Posted 2008. November 29. - 18:14
#3415
Posted 2008. November 29. - 18:05
legrosszabb esetben eladod áron alul, de akkor is jön vissza belõle vmi.
ezt meg hogy ferde e a kanál nem tudjuk mi innen megmondani.
meg kell nézni h szépen síkban áll e a kanál meg a váltófül.
esetleg csinálj már képet róla és dobd be hátha észreveszünk vmit.
#3416
Posted 2008. November 29. - 17:13
Nem akarok OkosJános lenni de muszáj volt magamat idéznem.
A múltkor is ugyanezzel szenvedtél. Ha a bowdencsere nem segített próbálj 1 másik váltót felrakni. Van egy használt xtr váltóm, kipróbálásra oda tudom adni. Hátha.
Köszi, nemvagy okosJános:).....még a váltókanál görbeségében bízom aztán ha nem akkor nemtudom mitcsinálok...akkor kidobtam ennyi pénzt az ablakon ha nemlehet orvosolni:(
#3417
Posted 2008. November 29. - 16:58
Bacsesz !
Ez nem fog tetszeni, amit mondok, de már többször láttam ez a jelenséget dual-control karoknál, lx,xt,xtr-nél is. Vadi új korában nem csinálta havernál sem, de aztán elkezdte az õrületet. Kicseréltük a teljes bowdenezést - semmi hatás. Mondom, biztosan az xt váltó rugója gyenge. Hát nem az volt. Haverom vett rapidfire váltókart és azóta minden rendben van. Hát, jó kísérletezgetést, de ha valahogy lehetséges, próbálj felrakni csak próbaképpen egy rapidfire-t és mindent hagyjál a régiben. Lehet, hogy csodálkozni fogsz. Tudom, xtr... de hátha Õ sem tökéletes.
Nem akarok OkosJános lenni de muszáj volt magamat idéznem.
A múltkor is ugyanezzel szenvedtél. Ha a bowdencsere nem segített próbálj 1 másik váltót felrakni. Van egy használt xtr váltóm, kipróbálásra oda tudom adni. Hátha.
#3418
Posted 2008. November 29. - 16:51
#3419
Posted 2008. November 29. - 16:30
a következõ gondok lehetnek:
1. kopott a sor vagy a lánc vagy mind2. ez is eredményezhet ugrálást.
2. mégis rosszul lett beállítva az a váltó. (bár szervizben illö lenne jól beállítani, de sose tudni)
3. ferde a váltókanál vagy a váltófül a vázon. (-> ebben az esetben hiába állítja be akárki is a váltót akkor se fog jól váltani)