Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3061
Posted 2009. July 12. - 13:52
#3062
Posted 2009. July 12. - 01:39
Attól függ mit használtál eddig, általában megosztja az embereket, van aki szereti-esküszik rá van aki utalja, az látszik, már nem nagyon nyomják a gyártók, talán felsõ kategóriában nem is láttam.Sziasztok
Érdemes fékváltokart venni? Egy Hone-t néztem ki az aprobol cc re használlnám
Valaki tud rola valami infot
#3063
Posted 2009. July 12. - 00:20
na az az amit nem lehet jól beállítani -szutyok scotton legalábbis nem tudta senki-e-type váltó?
nekem a coileren tökéletesen mûkõdõtt az ugyanolyan xt átdobó mint ami itt kérdés
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3064
Posted 2009. July 12. - 00:00
#3065
Posted 2009. July 11. - 21:47
Hosszabbutas össztelósoknál az elsõ problémád ( a terelõ alsó része beleér a láncba) teljesen normális, akkor kell jól mûködnie, ha rajta ülsz.Csak az õrjít meg,hogy mióta megvettem ezt a vázat,azóta nem tökéletes az elsõ váltóm! Már szervízben is állíttattam,de nem tökéletes. Pedig XT ez is. Alul felül húzós.Ami a fura,hogy ha kistányéron van elöl és hátul felülrõl a 3 ikon vagy lejjebb,akkor a lánc surlódik a terelõ alsó részén. De lentebb meg nem tehetem,mert akkor a nagytányérra nem menne fel.Tehát maximálisan leengedve is ezt csinálja. Pedig katalógus szerint el kéne bírnia a 22-44 közötti kombinációval. Alul-felül húzós amúgy.
Mondjuk ez a gond megszûnik,mikor ráülök a gépre a SAG miatt.
Viszont,hogy a nagytányérra is pöccre felmenjen azt nem bírom elérni.Az alsó kettõ szépen megy,de a nagy vacakol. Pakolná,darál,pakolná,darál.De van mikor meg pöccre felkapja.Létezik,hogy a vázamhoz nem frankó az elsõ váltóm vagy a sram pc69-es lánca a ludas?
Tippek?5letek?
A 2. probléma: a váltó úgy van kialakítva, hogy egy átlag merevfarú középcsapágyházesése és a megadott nyeregvázcsõszög mellett mûködjön megfelelõen. Ha valamelyik nem jó akkor nem biztos, hogy jól fog mûködni.
Tudom, hogy nem sok segítség.
A sebesség mindent megold.
#3066
Posted 2009. July 11. - 21:31
#3067
Posted 2009. July 11. - 20:43
Ha neked jó,hogy egyben van a fékkar és a váltókar,akkor megéri. Ez szerintem emberfüggõ. Én speciel a montin külön szeretem.De embere válogatja,ahogy mondtam.
Pali!
Ha ennél is kintebb engedem az elsõ váltót,akkor már félõ,hogy a hajtókar beleakad.De lehet,h egy pindurit még megkockáztatok rajta.Bár már eléggé lemondtam a pöccre mûködõ elsõ váltóról. Mint mondtam még a szervízben se sikerült jól belõni,pedig szerintem remek szervízes csinálta.
#3068
Posted 2009. July 11. - 20:36
#3069
Posted 2009. July 11. - 20:25
Érdemes fékváltokart venni? Egy Hone-t néztem ki az aprobol cc re használlnám
Valaki tud rola valami infot
CUBE... your life!!!
#3070
Posted 2009. July 11. - 20:22
Csak az õrjít meg,hogy mióta megvettem ezt a vázat,azóta nem tökéletes az elsõ váltóm! Már szervízben is állíttattam,de nem tökéletes. Pedig XT ez is. Alul felül húzós.Ami a fura,hogy ha kistányéron van elöl és hátul felülrõl a 3 ikon vagy lejjebb,akkor a lánc surlódik a terelõ alsó részén. De lentebb meg nem tehetem,mert akkor a nagytányérra nem menne fel.Tehát maximálisan leengedve is ezt csinálja. Pedig katalógus szerint el kéne bírnia a 22-44 közötti kombinációval. Alul-felül húzós amúgy.
Mondjuk ez a gond megszûnik,mikor ráülök a gépre a SAG miatt.
Viszont,hogy a nagytányérra is pöccre felmenjen azt nem bírom elérni.Az alsó kettõ szépen megy,de a nagy vacakol. Pakolná,darál,pakolná,darál.De van mikor meg pöccre felkapja.Létezik,hogy a vázamhoz nem frankó az elsõ váltóm vagy a sram pc69-es lánca a ludas?
Tippek?5letek?
#3071
Posted 2009. July 10. - 19:05
"a hátsó váltó bovdenének házából vágnod kell (szerszámot igényel)" - ez kicsit rémisztõen hangzik...
Viszont asszem az elsõ váltó bilincsének felhelyezése menni fog.
Most úgy is szar idõ van, hétvégén megpróbálom az átszerelést. Ha nem megy valami, majd kérdezek.
#3072
Posted 2009. July 10. - 12:58
Érdemes egy füst alatt új bovdent befûznöd.
#3073
Posted 2009. July 10. - 12:43
Nagy ördöngõsség otthon, házilag váltót cserélni? Mivel Shimano-ról SRAM-ra váltok (hogy stílusos legyek ) így váltókarokat is kell cserélnem, ami így komplikáltabbnak tûnik, mintha csak elsõ/hátsó váltót cserélnék.
#3074
Posted 2009. July 02. - 20:15
#3075
Posted 2009. July 02. - 12:34
#3076
Posted 2009. July 02. - 12:09
Tekerem a H és L csavarokat a legnagyobb ill. legkisebb fokozaton és semmi változás nincs. Ugyanolyan mint elõtte.
Hogyan csináljam h jó legyen?
Help !!
#3077
Posted 2009. July 01. - 21:56
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3078
Posted 2009. July 01. - 21:47
A következõt olvastam a BikeMarket-ten:
Shimano Deore RD-M531 normál Középkategóriás hátsó váltó 8-9es rendszerekhez Normál rugóirány, Rapidfire váltókarokhoz.
Ha jól értem ezt a váltót lehetne használni akár sima 8-as rendszerrel is vagy ez most pontossaban mit jelent?
A válaszokat elõre is nagyon köszi mindenkinek.
#3079
Posted 2009. June 30. - 20:51
Jaj de béna vagyok.:scared:
#3080
Posted 2009. June 29. - 21:42
köszi.
De magától is el tud állítódni mert nekem egy napról a másikra történt ez?
Lehet nem kellet volna kölcsönadnom a kerékpárt olyannak aki nem tudja megfelelõen kezelni.
Néha még én sem tudom megfelelõen kezelni.:lick:
Üdv.
Ha csak az nem piszkált hozzá a váltóhoz akinek köcsön adtad,meg ki tudja hogy használta?:wtf:
Én még a rokonomnak sem adnám kölcsön a bringámat.:no: