Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#2861
Írta 2009. október 28. - 22:15

#2862
Írta 2009. október 27. - 20:27

#2863
Írta 2009. október 18. - 15:08


RAUH-Welt
B E G R I F F
#2864
Írta 2009. október 18. - 12:05

#2865
Írta 2009. október 14. - 10:41

Azért, mert vennem kell egy váltót az épülõ edzõbringámra. Az edzõbicikli megkapja a használt xt-t, a verseny meg kap egy teljesen új váltót.Miért cserélnéd le, ha rendesen vált? Régen nekem is sokáig volt XT-m, kotyogott egy idõ után, de teljesen jól mûködött akkor is. Végül SRAM-ra váltottam, azért lett lecserélve, de az épülõ kisbicómra tuti azt raknám fel, ha nem maradt volna a volt csajomnál, aki meg nem találja.
Nagy sárban már mindegy milyen váltód van, a felsõbilincses sem vált már.Hát annyira szedte a sarat, hogy nem váltott le kistányérra. Nekem a top swinges van. A felsõ bilincses nem jobb? Azt tudtam,hogy kompatibilisek, de az a kérdés, hogy tényleg jól mûködik-e.
A sebesség mindent megold.
#2866
Írta 2009. október 14. - 10:33

Azt írtam, hogy a felsõbilincsesek jobbak.

#2867
Írta 2009. október 14. - 10:29

#2868
Írta 2009. október 14. - 09:49

A 2 cég ELSÕ váltói kompatibilisek.
A felsõbilincses modelleket tartósabbnak tartják. Én nem is vennék topswing verziót, csak ha muszáj lenne, pl. a kulacs miatt.
#2869
Írta 2009. október 14. - 09:34

Volt egy kis saras afférem a hétvégén. Kissé csalódtam az XT váltórendszeremben.
Az lenne a kérdésem, hogy a Sram X-9 elsõ váltó jobb-e sárban, és jól mûködik-e XT váltókarral?
És úgy általánosságban meg tudná mondani valaki, hogy a Top Swing-nek milyen elõnyei, hátrányai és a Down Swing-nek milyen elõnyei,hátrányai vannak?
Köszi
#2870
Írta 2009. október 14. - 02:15

Köszi. Most xt-m van, kicsit több, mint 15e km van benne. Még rendesen vált, de szinte új kora óta kotyog mint az összes többi shadow. Ezért gondolkozom egy régi xtr-en.
Miért cserélnéd le, ha rendesen vált? Régen nekem is sokáig volt XT-m, kotyogott egy idõ után, de teljesen jól mûködött akkor is. Végül SRAM-ra váltottam, azért lett lecserélve, de az épülõ kisbicómra tuti azt raknám fel, ha nem maradt volna a volt csajomnál, aki meg nem találja.

#2871
Írta 2009. október 14. - 01:15

Köszi. Most xt-m van, kicsit több, mint 15e km van benne. Még rendesen vált, de szinte új kora óta kotyog mint az összes többi shadow. Ezért gondolkozom egy régi xtr-en.Az enyémben van vagy 20ezer km, nem lötyög szinte semmit. De szerintem egy XT sem lehet olyan rossz. Én bevállalnám azt is.
A sebesség mindent megold.
#2872
Írta 2009. október 13. - 22:10

#2873
Írta 2009. október 12. - 19:13

A sebesség mindent megold.
#2874
Írta 2009. október 11. - 13:10

egyébként a 2010-es X7-es hátsó váltója ugyanúgy megkapta a váltó beljebb esõ felére a bowdenbecsatlakozást, meg rögzítést, akárcsak az x9, és már van kiskanállal is
igazából csak a tartósság miatt kérdeztem. jelenleg x7-esem van olyan 2-3 éve, és kezd kikotyogósogni, de még szépen vált, igaz én DH-ra használom, és kapott is eleget szegényke
szinte bizt., hogy a 2010-es X7 mellett döntök
#2875
Írta 2009. október 11. - 12:05

#2876
Írta 2009. október 11. - 11:06

senki semmi?
Volt/van mindkét típusból több darabom is, és igazából nincs köztük nagy különbség, és egyikkel sem volt még probléma, szóval a tartósságban is ugyanott állnak. A legöregebb darab az X0, õ lassan 6 éves, aztán az X7, ami 5, stb. Ha nem grammozol, vagy nem presztízskérdés, akkor vedd az olcsóbbat, illetve azt, amelyik a sorhoz, lánctányérok számához, felhasználási területhez passzol.
#2877
Írta 2009. október 11. - 10:54

#2878
Írta 2009. október 06. - 17:45

De...ami még ennél is nagyobb hír...
pár e-mail váltás után a gyártótól ma megérkezett két (2) darab vadonatúj eredeti váltófül házhoz szállítva ingyen...no comment
hajrá Drössiger

ja csak ha nincs puszipajtás szaki aki tud is fusizni akkor nem lesz occsó....
#2879
Írta 2009. október 06. - 14:50

Sziasztok!
Kérnék némi tanácsot, hogy szerintetek milyen különbségek vannak az 1-el nagyobb és kisebb kategóriás váltók közt.
Gondolok itt pl a sram x.7 és x.9-re. Mennyi különbség lehet a kettõ közt ami miatt majdnem 2x annyiba kerül a 9-es!?
nekem ugyanez lenne a kérdésem
asszem a 2010-es x9-es kanala már kompozit, meg több alu van a váltótestben -> könnyebb kicsit,
de pl. életertamra, erõsségre sztem ugyanolyan lehet, mint az x7-es,
Ti mit tudtok ezekrõl?
és a 2010-es 7-es van rövid kanállal is, szóval inkább emelett döntenék
#2880
Írta 2009. október 06. - 09:43

Kérnék némi tanácsot, hogy szerintetek milyen különbségek vannak az 1-el nagyobb és kisebb kategóriás váltók közt.
Gondolok itt pl a sram x.7 és x.9-re. Mennyi különbség lehet a kettõ közt ami miatt majdnem 2x annyiba kerül a 9-es!?