shadow gs-tKözeleg a karácson és megszeretném lepni magam 1 XT hátsó váltóval.
Milyet vegyek? shadow..? vagy maradjak a bávát technologyínál?
Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#2841
Posted 2009. November 26. - 20:47

A sebesség mindent megold.
#2842
Posted 2009. November 26. - 19:22

Régen is így volt, csak a mûanyag 3.0-ának mindegy volt.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2843
Posted 2009. November 26. - 19:00

Milyet vegyek? shadow..? vagy maradjak a bávát technologyínál?

#2844
Posted 2009. November 24. - 11:56

volna egy olyan kérdésem, hogy befolyásol-e valamit hogy az elsõ váltó alsó vagy felsõ bilinces, konkrétan egy sram x7-es alsó bilinces váltót szeretnék felrakni egy giant faith 1-es vázra truvativ holzfeller 2.2 hajtómûvel megoldaható?
#2845
Posted 2009. November 05. - 01:01

Beszéltem a tulajjal és õ sem tudta megmondani.
A váltótest hátoldalán elvileg rajta kell lennie:
típuskód
hónap/év kód
kivitel (kanálhossz)
Race, no Rest!
#2846
Posted 2009. November 05. - 00:04

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2847
Posted 2009. November 04. - 23:46

Szerintetek az alábbi linken láthat XT Shadow rövid- vagy hosszúkanalas? (Kicsit rosszak a képek, sajnos)
http://piacter.bikem...t=261096&cat=85
Beszéltem a tulajjal és õ sem tudta megmondani. Képrõl meg nem nagyon akarok vásárolni.
Köszi!
#2848
Posted 2009. November 04. - 09:09


elmélkedtem az 1*9-en, de nem érzem magam eléggé felkészültnek, szoktam a csörlõt is használni a kedvenc helyeimen.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2849
Posted 2009. November 03. - 21:54

köszi VV!
körvonalazódik a 2*9
Nem tudom milyen fogszámú tányérokban gondolkodsz, de nekem 38-24-hez ugyanott van az elsõváltó mint 44-32-22 esetén. Ugyanaz az elsõváltó elviszi a 2tányért is ami 3hoz van tervezve. Ha grammozni akarsz akkor oúti elsõváltó, de ha még jobban grammoznál, akkor 1×9.

#2850
Posted 2009. November 03. - 21:09

Sziasztok!
Viszont nem tudom, hogy a rövid vagy hosszú kanalas legyen-e?
1. Szóval akkor rövid kanál?
3. 9-es váltórendszer? Van valami hátránya a 9-esnek?
- Eddig Aliviót használtam 10 évig, nem volt gondom vele... (csak most elkapott a bringaépítési láz és nem bírok leállni)
- Felhasználás: laza XC, túra (évi 2-3000 km)
A segítséget elõre is köszönöm!
1. ha nem tripla hajtómûved van, akkor igen. Triplánál elõfordulhat, hogy egy áttételnél a felesleges láncmennyiséget nem tudja felvenni, ezzel az alsó ágat is feszesen tartani. Vagy ha ott jó, a sok láncot igénylõ áttételnél leszakadhat a váltó. Ehhez nem is kell keresztben váltani. A hosszú kanalas a biztos.
3. drágább, de nem feltétlenül tartósabb, mint a nyolcas.
Az Alivio jó szett. Laza XC, túra felhasználásra, évi 2-3000 km-re meg tökéletes is. De a kényszer nagy úr!

Race, no Rest!
#2852
Posted 2009. November 03. - 08:55

Idézet a Shimano Saint weboldaláról: "Also available: FD-M667 for 68/73mm bb shells"létezik ez a FD-M667 jelû elsõ váltó. ITT azt írja, hogy 83mm középcsapágyszélességhez. mivel máshol pl. (ITT sem és ITT sem ITT sem) ezt az infót nem írták, kérdezem, hogy akkor a 68mm-es középcsapágyházzal bíró vázamon fogom tudni használni, vagy felejtsem el?
#2853
Posted 2009. November 03. - 02:06

Kinéztem egy váltót: Deore XT Shadow '08 (11000 Ft). Viszont nem tudom, hogy a rövid vagy hosszú kanalas legyen-e? Amit itt olvastam, abból annyi derült ki, hogy a hosszú kanalas több láncot vesz fel és emiatt csaknem "engedi" a keresztváltást. De ha csak ennyi a különbség, akkor szinte mindegy, mert kiskoromtól azt hallom, hogy a keresztbe váltás "rossz, érteeem"?! Ezért nem is váltok így.
1. Szóval akkor rövid kanál?
2. Ezt a fékváltókart néztem ki mellé: Deore ST-M510 (2x4000 Ft). Ellenjavaslat?
3. 9-es váltórendszer? Eddig soha nem hajtottam 9-es váltórendszerû bringát, igazából nem is láttam. Ezért sokat vaciláltam, hogy maradjak-e a 8-asnál. Van valami hátránya a 9-esnek? Gondolom rendben megy, de azért hozzáértõk is megnyugtathatnának...

Mellékinfó:
- Eddig Aliviót használtam 10 évig, nem volt gondom vele... (csak most elkapott a bringaépítési láz és nem bírok leállni)
- Felhasználás: laza XC, túra (évi 2-3000 km)
A segítséget elõre is köszönöm!
#2854
Posted 2009. November 02. - 23:46

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2855
Posted 2009. November 02. - 22:52

legyenMindkét itthoni balos X.0 markolatváltó microindexes, de úgy tudom, hogy volt fix 3 pozíciós verzió is.

nekem meg mind a 3 garnitura fix, meg az összes az votl ami a kezembebn volt (igaz lehet az mind egy szérisa/évjárat volt)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2856
Posted 2009. November 02. - 22:44

az x.0 nál sincsenek
a 9,0-ás nál voltak-fokazoténkot 3 (nem rég adtam el a sajátomat)
Mindkét itthoni balos X.0 markolatváltó microindexes, de úgy tudom, hogy volt fix 3 pozíciós verzió is.
#2857
Posted 2009. November 02. - 22:29

az x.0 nál sincsenekEnnek a bal váltókarja fix 3 pozíciós vagy vannak köztes állapotok is, mint pl. az X.0-nál?
http://www.sram.com/...wistshifter.php
a 9,0-ás nál voltak-fokazoténkot 3 (nem rég adtam el a sajátomat)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2858
Posted 2009. November 02. - 21:05

Nem kompatibilis az XT hüvelykujj váltókarom a tárcsafék karjával sajna.
Ugrott a 2x8-as elképzelés.
Most muszáj lesz "fejlesztenem" kilencesre.

Race, no Rest!
#2859
Posted 2009. November 02. - 20:38

#2860
Posted 2009. November 02. - 20:19

http://www.sram.com/...wistshifter.php