Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#2841
Posted 2009. November 02. - 21:05
Nem kompatibilis az XT hüvelykujj váltókarom a tárcsafék karjával sajna.
Ugrott a 2x8-as elképzelés.
Most muszáj lesz "fejlesztenem" kilencesre.
Race, no Rest!
#2842
Posted 2009. November 02. - 20:38
#2843
Posted 2009. November 02. - 20:19
http://www.sram.com/...wistshifter.php
#2844
Posted 2009. October 28. - 22:15
#2845
Posted 2009. October 27. - 20:27
#2846
Posted 2009. October 18. - 15:08
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2847
Posted 2009. October 18. - 12:05
#2848
Posted 2009. October 14. - 10:41
Azért, mert vennem kell egy váltót az épülõ edzõbringámra. Az edzõbicikli megkapja a használt xt-t, a verseny meg kap egy teljesen új váltót.Miért cserélnéd le, ha rendesen vált? Régen nekem is sokáig volt XT-m, kotyogott egy idõ után, de teljesen jól mûködött akkor is. Végül SRAM-ra váltottam, azért lett lecserélve, de az épülõ kisbicómra tuti azt raknám fel, ha nem maradt volna a volt csajomnál, aki meg nem találja.
Nagy sárban már mindegy milyen váltód van, a felsõbilincses sem vált már.Hát annyira szedte a sarat, hogy nem váltott le kistányérra. Nekem a top swinges van. A felsõ bilincses nem jobb? Azt tudtam,hogy kompatibilisek, de az a kérdés, hogy tényleg jól mûködik-e.
A sebesség mindent megold.
#2849
Posted 2009. October 14. - 10:33
Azt írtam, hogy a felsõbilincsesek jobbak.
#2850
Posted 2009. October 14. - 10:29
#2851
Posted 2009. October 14. - 09:49
A 2 cég ELSÕ váltói kompatibilisek.
A felsõbilincses modelleket tartósabbnak tartják. Én nem is vennék topswing verziót, csak ha muszáj lenne, pl. a kulacs miatt.
#2852
Posted 2009. October 14. - 09:34
Volt egy kis saras afférem a hétvégén. Kissé csalódtam az XT váltórendszeremben.
Az lenne a kérdésem, hogy a Sram X-9 elsõ váltó jobb-e sárban, és jól mûködik-e XT váltókarral?
És úgy általánosságban meg tudná mondani valaki, hogy a Top Swing-nek milyen elõnyei, hátrányai és a Down Swing-nek milyen elõnyei,hátrányai vannak?
Köszi
#2853
Posted 2009. October 14. - 02:15
Köszi. Most xt-m van, kicsit több, mint 15e km van benne. Még rendesen vált, de szinte új kora óta kotyog mint az összes többi shadow. Ezért gondolkozom egy régi xtr-en.
Miért cserélnéd le, ha rendesen vált? Régen nekem is sokáig volt XT-m, kotyogott egy idõ után, de teljesen jól mûködött akkor is. Végül SRAM-ra váltottam, azért lett lecserélve, de az épülõ kisbicómra tuti azt raknám fel, ha nem maradt volna a volt csajomnál, aki meg nem találja.
#2854
Posted 2009. October 14. - 01:15
Köszi. Most xt-m van, kicsit több, mint 15e km van benne. Még rendesen vált, de szinte új kora óta kotyog mint az összes többi shadow. Ezért gondolkozom egy régi xtr-en.Az enyémben van vagy 20ezer km, nem lötyög szinte semmit. De szerintem egy XT sem lehet olyan rossz. Én bevállalnám azt is.
A sebesség mindent megold.
#2855
Posted 2009. October 13. - 22:10
#2856
Posted 2009. October 12. - 19:13
A sebesség mindent megold.
#2857
Posted 2009. October 11. - 13:10
egyébként a 2010-es X7-es hátsó váltója ugyanúgy megkapta a váltó beljebb esõ felére a bowdenbecsatlakozást, meg rögzítést, akárcsak az x9, és már van kiskanállal is
igazából csak a tartósság miatt kérdeztem. jelenleg x7-esem van olyan 2-3 éve, és kezd kikotyogósogni, de még szépen vált, igaz én DH-ra használom, és kapott is eleget szegényke
szinte bizt., hogy a 2010-es X7 mellett döntök
#2858
Posted 2009. October 11. - 12:05
#2859
Posted 2009. October 11. - 11:06
senki semmi?
Volt/van mindkét típusból több darabom is, és igazából nincs köztük nagy különbség, és egyikkel sem volt még probléma, szóval a tartósságban is ugyanott állnak. A legöregebb darab az X0, õ lassan 6 éves, aztán az X7, ami 5, stb. Ha nem grammozol, vagy nem presztízskérdés, akkor vedd az olcsóbbat, illetve azt, amelyik a sorhoz, lánctányérok számához, felhasználási területhez passzol.