Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#2801
Posted 2010. January 22. - 23:36
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2802
Posted 2010. January 22. - 23:20
#2803
Posted 2010. January 22. - 21:46
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2804
Posted 2010. January 22. - 20:24
Összehasonlítottam a gyárival és a Kona 'H'-t teljesen ugyan az.Ebike-on pont van olyan raktáron, de holnap megyek Miskolcra van 3-4 jobb biciklisbolt, egybe csak lesz.Itt a hétvége végre lehetne tekerni erre pont ma törik el.Majd viszem magammal a töröttet is összehasonlítani a kínálattal.Na kérem szépen, ez az egyik leggyakoribb váltófül. Standard "Kona H." Amennyiben a saját vázad márkájánál nem találsz, így keresd. Egyébként meg bármely, rendesen felszerelt kerékpárboltban kell lennie.
Köszi a segítséget!
#2805
Posted 2010. January 22. - 20:05
Na kérem szépen, ez az egyik leggyakoribb váltófül. Standard "Kona H." Amennyiben a saját vázad márkájánál nem találsz, így keresd. Egyébként meg bármely, rendesen felszerelt kerékpárboltban kell lennie.Ebike néztem én is csak nem találtam mert a váltóknál kerestem.
Köszi
#2806
Posted 2010. January 22. - 20:01
#2807
Posted 2010. January 22. - 19:48
lehetõleg olyanban, ahol forgalmazzák a vázadat.
de interneten is lehet. pl: http://ebike.hu/term...valtotarto-ful/
#2808
Posted 2010. January 22. - 19:42
#2809
Posted 2010. January 20. - 00:14
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2810
Posted 2010. January 19. - 23:50
A bringámon egy hosszú kanalas deore hátsó váltó van. Ezt szeretném lecserélni egy deore xt rövid kanalas váltóra, írták már korábban hogy az jobban feszít, ezért szeretnék rövid kanalasat. Van valami kritériuma a rövid kanálnak, rövidebb lánc vagy bármi... És hogy a deore karok mennyire viszik jól az xt váltót? Bocs ha alap kérdés, de csak most csöppentem bele jobban a bringás témába...
Elõre is köszi a választ...
#2811
Posted 2010. January 17. - 22:25
Elég gyatrán vált a cucc elöl. Eddig azt hittem, azért mert elég konkrétan lóg az átdobó, de aztán elgondolkodtatott a dolog, hogy a lehet a nem megfelelõ fogszám is ludas a dolgoban.
#2812
Posted 2010. January 17. - 20:14
Rendben, köszönöm!Mûködni fog, de úgy tedd fel, mintha 44es lánckerék lenne rajta (szóval 4mm-rel magasabbra).
#2813
Posted 2010. January 17. - 18:49
Mûködni fog, de úgy tedd fel, mintha 44es lánckerék lenne rajta (szóval 4mm-rel magasabbra).Sziasztok!
Az asszony bringájára tudnék szerezni olcsón egy FD-M771 deore xt elsõ váltót, viszont a hajtókar a bringán egy Acera FC-M361 42/32/22 fogszámmal. A váltóhoz az van írva, hogy:
- legnagyobb-legkisebb fogszám eltérés elöl: max. 22fog
- legnagyobb-Középsõ fogszám eltérés: min. 12 fog
- legnagyobb lánckerék: 44/48 fog
Ugye az utolsó két feltétel nem teljesül. Emiatt használhatatlan lesz, vegyek hajtókart is, vagy mûködni fog?
A sebesség mindent megold.
#2814
Posted 2010. January 17. - 11:24
Az asszony bringájára tudnék szerezni olcsón egy FD-M771 deore xt elsõ váltót, viszont a hajtókar a bringán egy Acera FC-M361 42/32/22 fogszámmal. A váltóhoz az van írva, hogy:
- legnagyobb-legkisebb fogszám eltérés elöl: max. 22fog
- legnagyobb-Középsõ fogszám eltérés: min. 12 fog
- legnagyobb lánckerék: 44/48 fog
Ugye az utolsó két feltétel nem teljesül. Emiatt használhatatlan lesz, vegyek hajtókart is, vagy mûködni fog?
#2815
Posted 2010. January 12. - 22:24
#2816
Posted 2010. January 12. - 20:23
Szóval a csavar az Alivioból kijött az Acerából nem. Örök menetes vagy nem tudom.
Itt van 2 kép róla. Minõségért bocsi, telefon.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
ja hogy ez a fajta
az csak egy kis muanyag dugasz, nem kell tul komolyan venni a menetet rajta. valami hegyes vekony dologgal megpiszkalod kiugrk onnan. igazabol csak porvedo szerepe van, es sajna mivel muanyag, a menet egesz konnyen nyalodik el rajta. eroszakold meg finoman es ki fog jonni
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2817
Posted 2010. January 12. - 20:21

ha ez a fajta, akkor le kell szedni a burkolatot hozza, ketto pici csillagfeju csavar tartja. [a kepen latszik az egyik a Shimano felirat mellett, meg a masik melyedese a v-brake felirat folott] ovatosan banjal veluk, mert ha leesik akkor nagyon nehez megtalalni
szal ket kis csavar kiteker, burkolat levesz, onnan mar latod hogy hol hova akad be a bovden. ennel jobban nem kell szetszedni, es nem fog szetugrani semmi rugo benne, szal ne parazz hogy elrontod v ilyesmi.
legalsoba fokozatba valtas valoszinuleg szukseges lesz, meg ahogy Andris irta egy uj bovden meg tudja konnyiteni a melot.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2818
Posted 2010. January 12. - 20:21
Itt van 2 kép róla. Minõségért bocsi, telefon.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#2819
Posted 2010. January 12. - 20:05
#2820
Posted 2010. January 12. - 20:02
ha a váltókart oldod - elöl kistányérra váltasz -, tehát 'mutatóujjal pöcögteted', akkor úgy fog állni a bowden, hogy ki tudod tolni azon a szemközt levõ lyukon.
a másikba pedig ugyanezzel a módszerrel be.
ha rojtos vagy nagyon görbe a bowden vég, akkor érdemes megajándékozni a rendszert egy új bowdennel, meg amúgy is elég necces lesz azt belegyûrni a váltókar apró nyílásába.
röviden ennyi
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu

Sign In
Create Account

Back to top






