Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#2701
Írta 2010. március 12. - 15:55
nekem ugy remlik hogy a 770nel jott ez a kijelzo/kijelzo nelkul hasznalhato opcio
persze lehet hogy tevedek
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2702
Írta 2010. március 12. - 15:00
A 760as XT váltókarjaimról szeretném leszedni az ablakokat,mert csak a helyet foglalják a kományon...
Valkinek ötlete? Az nem ér,h vegyek új karokat mert azokhoz kapok takaró mûanyagot.
#2703
Írta 2010. március 12. - 14:07
Van egy LX váltókarom, néha azt csinálja, hogy a kart koppanásig eltolom, de akadálytalanul végig megy, úgy hogy a bowdent meg sem mozdítja. Elõször arra gondoltam, hogy elkopott, de szétszedve úgy tûnt, hogy ha kopott is az nem befolyásolná a váltást, ránézésre elég jól ki van találva. Persze szétszedett állapotban mûködött rendesen. Valakinek van esetleg 5lete? Vagy csak be kellene zsírozni kissé?
Nekem egy idõ után minden Shimano váltókarom produkálta ezt. Meg kell várni, amíg jön a tavasz
Ha meg már melegben is csinálja
le kell cserélni
#2705
Írta 2010. március 11. - 19:24
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2706
Írta 2010. március 11. - 19:18
#2707
Írta 2010. február 27. - 13:29
Rövidkanalas Sram X-9-es hátsóváltó megbírkózik a 11-34es 9es fogsorral elõl 1tányér esetén, merevvázon?
simán
#2708
Írta 2010. február 27. - 13:15
#2709
Írta 2010. február 27. - 01:21
#2710
Írta 2010. február 26. - 19:45
pontosítok, minde shimano-nak vanMinden váltó felsõ görgõjének van ilyen.
azért olyan hogy könnyítse a váltást, a kis elmozdulás miatt érzed jobbnak finomabbnak a váltást.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2711
Írta 2010. február 26. - 18:29
Meg tudja mondani nekem valaki miért van az XTR (új) váltó felsõ görgõjének 1-2 mm csúszkálása oldalra?
Minden váltó felsõ görgõjének van ilyen.
#2712
Írta 2010. február 26. - 17:44
#2713
Írta 2010. február 24. - 21:34
#2714
Írta 2010. február 24. - 13:21
#2715
Írta 2010. február 24. - 12:06
#2716
Írta 2010. február 24. - 09:48
Alsóbilincses:
A felsõbilincses jobb konstrukció (szerintem), de nem minden vázra megy fel (fõleg összetelós vázakra nem).
Jó lesz a 9sebességes elsõváltó a 8sebességes rendszerrel.
#2717
Írta 2010. február 24. - 09:18
#2718
Írta 2010. február 23. - 21:42
miert tuntettek el az ujabb sram valtokarokrol az indikatort? sulycsokkentes?
vagy van ketfele verzioja?
#2719
Írta 2010. február 23. - 20:40
bowdenszett csere kompletten, plusz a váltót átnézni, hogy forgáspontok rendben vannak-eSziasztok!
Az elsõ váltóm (3 seb.) úgy tûnik, hogy megadta(?) magát. A legnagyobb fogaskereken használom általában, de most úgy tûnik ez így is akar maradni, mert kisebb fokozatra nem akar beváltani. Amikor váltok, a bowden megnyúlik, de a váltó nem ugrik át, csak ha erõsen kézzel segítek neki.
A tél folyamán is használtam a biciklit munkába menet, hóban, sárban, így telement kosszal. Most, nagytisztítás és olajozás után is ua. a helyzet.
Szerintetek hol keressem a problémát? Lehet hogy csak elállítódott? Az a helyzet, hogy még nem állítottam be váltót, de gondolom nem túl bonyolult.
kinyom maga közül zsirt olajat, mert nagyon finom az illesztése. max olaj spray vagy ilyesmi, de szerintem simán is elfutnak, rendkivül kopásálló a kerémiaSziasztok!
Kerámia-csúszócsapágyas váltógörgõnek (Deore XT) mi a megfelelõ kenõanyag? Olajozzam, zsírozzam, vagy szárazon kell összerakni?
Köszi
bowden(+ház) csere nálad is megvolt? persze távgyógyitás, de mindenképpen megéri átnézni a bowdeneket.Régi Deore rapid fire váltókarokon,ha a nagy kart nyomom,gyakran csak "üreset" húznak,vagyis nem csinálnak semmit.Ezen lehet valahogy segíteni,vagy ez a vége?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2720
Írta 2010. február 23. - 19:56
Régi Deore rapid fire váltókarokon,ha a nagy kart nyomom,gyakran csak "üreset" húznak,vagyis nem csinálnak semmit.Ezen lehet valahogy segíteni,vagy ez a vége?
Szedd szét, biztos vagy annyira szaki, hogy ne jelentsen gondot. Csak a csavarokat úgy tedd félre, hogy emlékezz, melyik hol volt. Aztán hátha ráakadsz a problémára. Én is szervízeltem már váltókart, egy darabka ki volt törve valahonnan, egy kis epoxival megoldottam, azóta is remekül mûködik.