Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#2161
Posted 2011. January 14. - 09:54
#2162
Posted 2011. January 12. - 21:38
#2163
Posted 2011. January 12. - 21:34
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2164
Posted 2011. January 12. - 21:32
#2165
Posted 2011. January 12. - 20:58
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2167
Posted 2010. December 30. - 19:08
Megjött az xtr hátsó váltóm. Ügyes darab.
A 972-es modell, carbon hosszú kanál.
Meg is mértem, annak volt igaza aki 181 g-t tippelt. :-)
#2168
Posted 2010. December 30. - 16:02
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2169
Posted 2010. December 30. - 15:54
Nem. Most fényképeztem, csak ide nem tudtam feltenni a fotót.
Csont fekete, és a felirat króm rajta.
#2170
Posted 2010. December 30. - 15:35
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2171
Posted 2010. December 30. - 15:20
Fekete Jagwire reinforced with Kevlar,ilyen bowdenházat keresek, olyan 15cm kéne csak. A hátsó váltónál kicsit lenyúzódott, cserélném.
Tettem fel a hirdetésemhez képet, ilyen:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Mach1 - MXdisc - fehér - mint az új - gumikkal
Tud vki segíteni?
Nem ingyen kérem.
Köszi.
#2172
Posted 2010. December 29. - 03:39
#2173
Posted 2010. December 29. - 00:27
Én ez alapján szervizeltem a sajátom: » Shimano XTR Rear Derailleur Overhaul - Sick Lines – mountain bike reviews, news, videos | Your comprehensive downhill and freeride mountain bike resource
Igen, tisztában vagyok vele, hogy a tiéd kicsit másabb típus, de az elv ugyanaz. Az általad linkelt pdf-ben a 7-es számú rugó mindkét végének illeszkednie kell a váltótest, illetve a váltókanál megfelelõ furataiba. Amennyiben nem illeszkedik a furatokba, úgy be tud feszülni, és a csavar meghúzása után, az általad vázolt hibajelenséget okozhatja. A másik lehetõség, hogy nem jó irányban van elõfeszítve ez a 7-es számú rugó.
Köszi szépen, el is mentettem ezt a linket.Asszem jól raktam össze, már minden lyuk+rugóirány kombót kipróbáltam, de sajna akad, ha meghúzom.A rugó egy kicsit el van hajolva, de sztem nem ez a gond, inkább valami hézagolóhiány vagy ilyesmi miatt lehet,Bár a rajz alapján nem hiányzik semmi.
menetrögzítõ a barátod
Szerinted az jó lenne?A menet alapján szerintem gyárilag nem így oldották meg.Persze lehet, hogy lekopott már és tévedek.Szeretném, ha eredeti állapotában lenne.
#2174
Posted 2010. December 28. - 23:07
Sziasztok!
Tegnap szétesett az xtr (rd-m972) hátsó váltóm.Konrkétan a carbon kanál esett ki a helyérõl.Ezt egy imbuszcsavar tarja (tartaná) a helyén, gondolom azért, h ha eltörik, akkor pótolható legyen.Remélhetõleg nem hagytam el belõle semmit, sikerült is összeraknom nagy nehezen, de ha meghúzom az imbuszcsavart, akkor nem mozog a kanál.Ha lazán hagyom, akkor ok, de így tuti szétesne ismét és gondolom nem ez a helyes.Találtam egy robbantott ábrát és aszerint minden megvan.Valakinek hasonló tapasztalat?Esetleg cserélt már valaki kanalat?Használtan vettem, lehet az elõzõ tulaj bütykölgette,én 3x használtam.Vagy küldjem be a paul-lange-hoz?Köszi a segítséget, itt a robbantott ábra: http://www.paul-lang...D-M980-3085.pdf
Én ez alapján szervizeltem a sajátom: » Shimano XTR Rear Derailleur Overhaul - Sick Lines – mountain bike reviews, news, videos | Your comprehensive downhill and freeride mountain bike resource
Igen, tisztában vagyok vele, hogy a tiéd kicsit másabb típus, de az elv ugyanaz. Az általad linkelt pdf-ben a 7-es számú rugó mindkét végének illeszkednie kell a váltótest, illetve a váltókanál megfelelõ furataiba. Amennyiben nem illeszkedik a furatokba, úgy be tud feszülni, és a csavar meghúzása után, az általad vázolt hibajelenséget okozhatja. A másik lehetõség, hogy nem jó irányban van elõfeszítve ez a 7-es számú rugó.
#2175
Posted 2010. December 28. - 22:16
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2176
Posted 2010. December 28. - 18:19
Tegnap szétesett az xtr (rd-m972) hátsó váltóm.Konrkétan a carbon kanál esett ki a helyérõl.Ezt egy imbuszcsavar tarja (tartaná) a helyén, gondolom azért, h ha eltörik, akkor pótolható legyen.Remélhetõleg nem hagytam el belõle semmit, sikerült is összeraknom nagy nehezen, de ha meghúzom az imbuszcsavart, akkor nem mozog a kanál.Ha lazán hagyom, akkor ok, de így tuti szétesne ismét és gondolom nem ez a helyes.Találtam egy robbantott ábrát és aszerint minden megvan.Valakinek hasonló tapasztalat?Esetleg cserélt már valaki kanalat?Használtan vettem, lehet az elõzõ tulaj bütykölgette,én 3x használtam.Vagy küldjem be a paul-lange-hoz?Köszi a segítséget, itt a robbantott ábra: http://www.paul-lang...D-M980-3085.pdf
#2177
Posted 2010. December 28. - 12:12
#2178
Posted 2010. December 28. - 03:49
Merev vazra inkabb tegyel felso bilincseset, az a jobbik. a top swing is mukodik, de sokkal hajlamosabb a kikopasra, es aztan csorog-zorog. Ugyanugy fog valtani, de meg fogsz orulni a csorompolestol.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2179
Posted 2010. December 27. - 22:31
Top swinges elsõ váltóm még sose volt, állítólag ezek szarabbak, bár igazából amikor ilyet próbáltam nekem mindig pont hogy jobbnak tûntek
Na de konkrétan: a régi, 2003 elõtti 9-es XTR szériáról lenne szó, a FD-M953, vagy a top swinges FD-M952 a nyerõbb választás szerintetek? Gondolom mindkettõ elég jó, ha nem leharcolt, de van valakinek tapasztalata esetleg?
#2180
Posted 2010. December 14. - 16:05
Nem vettem még észre számottevõ váltás minõség romlást,ha a bowdenház minõsége megfelelõ.
Javaslok összerekáskor olajat a házba,sokat segít.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.