Bikes | Mountain Bikes | Road Bikes | Bicycles | Bike Accessories & Cycling Clothing nem hazai, de gyorsabbak a mieinknél és ingyen posta. Én gyakran vásárolok náluk!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
Indította
lensver
, 2004. december 13. 18:06
#101
Írta 2013. február 21. - 17:34
#102
Írta 2013. február 20. - 22:31
#104
Írta 2013. február 20. - 20:46
Sziasztok!Tud valaki segiteni 2007-es Epichez csapágy-szettet szeretnék venni.Köszi.
#105
Írta 2013. február 07. - 13:54
"175 cm hez az L-es méret (24.1" Top Tube, 19" Seat Tube) az sok lenne?"
Igen
Igen
#106
Írta 2013. február 07. - 12:12
Sziasztok,
mi a véleményetek a 2004-es Specialized Stumpjumper Pro M4-rõl?
Elég régi modell, így kijöhettek már a gyengéi, repedésre törésre hajlamos pontjai amire figyelni kell.
175 cm hez az L-es méret (24.1" Top Tube, 19" Seat Tube) az sok lenne?
Munkába járáshoz használnám napi 40km menne bele. Ebbõl kb 5-5 km durva, traktonyomos földút, nem gyök kettõvel tekerve. A jelenlegi merev már kirázza a belem. Gondoltam beruházok egy kényelmesebbre. Jó választás lenne ez nekem a 87kg alá?
néztem sx trailt m-es méretben 2005-bõl, azon talán nem kéne annyira elõrehajolni, ami jó dolog, mert a derakam a kemping és a tanyabike pózt preferálja a legjobban. A stumpinál rövid stuccnit és magas kormányt terveztem beépíteni.
Elõre is köszönöm a tanácsokat.
mi a véleményetek a 2004-es Specialized Stumpjumper Pro M4-rõl?
Elég régi modell, így kijöhettek már a gyengéi, repedésre törésre hajlamos pontjai amire figyelni kell.
175 cm hez az L-es méret (24.1" Top Tube, 19" Seat Tube) az sok lenne?
Munkába járáshoz használnám napi 40km menne bele. Ebbõl kb 5-5 km durva, traktonyomos földút, nem gyök kettõvel tekerve. A jelenlegi merev már kirázza a belem. Gondoltam beruházok egy kényelmesebbre. Jó választás lenne ez nekem a 87kg alá?
néztem sx trailt m-es méretben 2005-bõl, azon talán nem kéne annyira elõrehajolni, ami jó dolog, mert a derakam a kemping és a tanyabike pózt preferálja a legjobban. A stumpinál rövid stuccnit és magas kormányt terveztem beépíteni.
Elõre is köszönöm a tanácsokat.
#107
Írta 2013. január 17. - 22:55
Szia! Szerintem vedd ki belõle a csapágyakat és csapágyboltban tudsz hozzá venni elég baráti áron, mert a gyári készlet húzós. Vagy nézz körül itt: specialized frame bearings, halo hub bearing Artikel im mbbearings Shop bei eBay! nemrég rendeltünk Kona-hoz egy szettet, 10 ezer alatt meg volt postával együtt.
#108
Írta 2013. január 17. - 22:40
Sziasztok!
Sürgõs segítségre lenne szükségem:
Hol kapható csapágyszett csavarokkal specialized stumpjumper fsr vázhoz (2007)?
Specialized Bicycle Components
Sürgõs segítségre lenne szükségem:
Hol kapható csapágyszett csavarokkal specialized stumpjumper fsr vázhoz (2007)?
Specialized Bicycle Components
#109
Írta 2013. január 07. - 13:50
#110
Írta 2012. december 20. - 21:42
Tud valaki Specialized Big Hit 1-2-3 hoz gyári matricaszetet ami valahonan letölthetö nagy felbontásban ?
Igazábol csak a láncvilán lévö FSR matricárol és a nyeregcsõ allt lévö A1 matricárol kellene .
Köszi a segitségeteket !
Igazábol csak a láncvilán lévö FSR matricárol és a nyeregcsõ allt lévö A1 matricárol kellene .
Köszi a segitségeteket !
szedrik
#111
Írta 2012. december 13. - 19:15
Régi Specialized bringás videók:
MTB - Pulp Traction - Specialized [Part 1/2] - YouTube
MTB - Pulp Traction - Specialized [Part 2/2] - YouTube
MTB - Pulp Traction - Specialized [Part 1/2] - YouTube
MTB - Pulp Traction - Specialized [Part 2/2] - YouTube
#112
Írta 2012. december 13. - 07:13
#113
Írta 2012. október 08. - 14:32
Sziasztok!
2007-es karbon epicemet szeretném kicsit ráncba szedni,ehez keresek szakembert,aki megcsinálna nekem a csapágy-cseréket valamint az egyik kulacstartó szem kipottyant a helyéröl,ez is javitásra szorulna.Tudtok valakit ajánlani?Köszi.
2007-es karbon epicemet szeretném kicsit ráncba szedni,ehez keresek szakembert,aki megcsinálna nekem a csapágy-cseréket valamint az egyik kulacstartó szem kipottyant a helyéröl,ez is javitásra szorulna.Tudtok valakit ajánlani?Köszi.
#114
Írta 2012. szeptember 12. - 13:04
ki lehet szamolni, hogy mennyire all keresztben - de alapvetoen a legnagyobb tanyer van a legelonytelenebb helyzetben. ha pl a legkisebb tanyeron hasznalod elol, akkor a legnagyobb fogaskereknel (32, 36, etc) jobban keresztben all a lanc, mintha a legkisebb fogaskereket hajtanad. legalabbis elmeletben, mert gondolom gyakorlatban a fogakat ugy kepzik ki, hogy ezt belekalkulaljak. de ezzel az elmeleti logikaval, ha szelsoerteknek tekintunk egy elol kistanyer - hatul legnagyobb fogaskerek allast (milyen messze vannak egymastol a fogaskerekek sikjai), az alapjan a kis tanyeron a teljes hatso sort hasznalhatod, a kozepson a ket legnagyobb kivitelevel az osszeset, a legnagyobb tanyeron pedig a hat legkisebbet. ugyanilyen logikaval egy 2x10es rendszeren csak a nagyobbik tanyernal esik ki a ket legnagyobb fogaskerek.
az atfogas kisebb, de a lenyeg, hogy neked mekkorara van szukseged. az en gyakorlati megvalositasomban annyit aldoztam be, hogy a 46km/h helyett csak 40km/h-ig skalazodik (90es pedalfordulatnal). montin ha ennel gyorsabban kell mennem, akkor mar inkabb gurulok, vagy jobban porgetem csereben viszont van egy plusz fokozatom a masik oldalon, ami jo pihentetesnek, ha elfaradok felfele.
a gyari kialakitasoknal ugyanolyan korulmenyek kozott az egyiknel 8.82-42.19 (2x10), a masiknal 8.14-46.64 (3x10) kozott tudod tekerni.
az atfogas kisebb, de a lenyeg, hogy neked mekkorara van szukseged. az en gyakorlati megvalositasomban annyit aldoztam be, hogy a 46km/h helyett csak 40km/h-ig skalazodik (90es pedalfordulatnal). montin ha ennel gyorsabban kell mennem, akkor mar inkabb gurulok, vagy jobban porgetem csereben viszont van egy plusz fokozatom a masik oldalon, ami jo pihentetesnek, ha elfaradok felfele.
a gyari kialakitasoknal ugyanolyan korulmenyek kozott az egyiknel 8.82-42.19 (2x10), a masiknal 8.14-46.64 (3x10) kozott tudod tekerni.
#115
Írta 2012. szeptember 12. - 11:23
mert most ez a trend (minden gyartonal). mar itt az egytanyeros sram is. de amugy atfogas kerdese, cserebe kevesebbet kell az elso valtot hasznalni, kisebb nyug.
itt irtam rola:
Plojekt Blájen: Hajtás-áttételek 29er viszonylatban
Józan paraszti ésszel arra gondoltam én is, hogy elõnyökrõl-hátrányokról fogunk beszámolni ennek kapcsán. Viszont a blogon írtakból én sajnos sok mindent nem értek. Nekem ezek a számok, 44-32-22 és 11-32 sajnos nem sokat mondanak. A blogon viszont írtad, hogy kis fogaskeréken el lehet akár tekerni 20 km/h-val is. Ezt a 29er-re írtad? Itt nincs keresztbe a lánc? Lehet egyáltalán keresztbe a lánc? Érdemes még arra figyelni, hogy ha elõl a kis fogaskeréken vagyok, akkor hátul lehetõleg maradjak 1-4 sebességen belül és így tovább a többire vagy ez mára már megváltozott és odaváltok, ahol épp kényelmes?
Jól képzelem a dolgot? A 2x10 vs 3x10 váltó esete:
2x10 esetén az elsõ kisebb fogaskerék nagyobb, mint a 3x10 esetén az elsõ legkisebb fogaskerék és kisebb, mint a középsõ. Hátránya: így kisebb dombra tudok felmászni vele? Továbbá 2x10 esetén az elsõ nagyobb fogaskerék kisebb, mint a 3x10 esetén az elsõ legnagyobb fogaskerék és nagyobb, mint a középsõ. Hátránya: nem tudok elérni vele akkora sebességet? Elõnyök: elõl csak két fogaskerék van, kevesebbet kell váltani, kevesebb acera, izé macera. Olyan érzetem van ezzel a 2x10-es megoldással, mintha a 3x10-es váltót elõl 1.5-es illetve 2.5-es állásban használnám. Csak én érzem, hogy a hátrányok nagyobb hátrányt jelentenek, mint az elõnyök? Ha ez nem így van, valamit figyelmen kívül hagyhattam. Segítsetek.
#116
Írta 2012. szeptember 12. - 10:38
29eren a 36/22 siman jo kb 40-45ig tekerve, es felfele se kevesebb, mint a hagyomanyos haromtanyeros. viszont sokmindent meg lehet oldani vele egy tanyeron, csak a kaptatokon kell az elso valtot hasznalni.
#117
Írta 2012. szeptember 12. - 09:41
észre sem vettem. végre egy ésszerû megoldás a specitõl. én is 2 tányérosra tervezem a cross bicót (igaz kisebb különbséggel, 46/34 inkább vagy 46/36-os cx hmû amennyiben a kcs szélesség lehetõvé teszi). egy alpok átkelésre tervezett málhás trekkingen indokolt lehet a kistányér, de egy sportosabb cross bicón amivel jellemzõen nem mászik az állampógár 20% + os tecnikás traileken, oda teljesen felesleges.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#118
Írta 2012. szeptember 12. - 06:04
mert most ez a trend (minden gyartonal). mar itt az egytanyeros sram is. de amugy atfogas kerdese, cserebe kevesebbet kell az elso valtot hasznalni, kisebb nyug.
itt irtam rola:
Plojekt Blájen: Hajtás-áttételek 29er viszonylatban
itt irtam rola:
Plojekt Blájen: Hajtás-áttételek 29er viszonylatban
#119
Írta 2012. szeptember 12. - 02:30
Jól látok? Egy Crosstrail Comp Disc 2012 csak 2x10 sebességes? Ez nekem új. Miért? Mi lehet a Specialized elgondolása ennek kapcsán? Egy Cube Nature Pro vetélytárs 3x10 (30!) sebességes.