Tegyél rá másik külsõt,az is lehet a kaki oka.
Természetesen, miután feltûnt, a felnihez mértem, s még további 3 kerékszettel is kipróbáltam (amik más bicajokban voltak).
Tegyél rá másik külsõt,az is lehet a kaki oka.
Párhuzamosan el van tolva, az alsó és a felsõ támvillához képest is megvan az eltolódás, s én úgy látom, 2 mm-el eltér a síktól, de párhuzamos vele. A papucsmegreszelés ezért szerintem semmit sem old meg.
De a kerekeken áll. Igazából úgy tûnt fel, hogy a baziballonos külsõ az egyik odlalon sokkal kisebb sárférõhelyet hagyott. Igazgattam a gyorszárat így-úgy-amúgy, meghúztam kicsit, nagyon, s még a papucsot is lecseréltem egy "bekopott" papucsra.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Dante! a kerék ferdén áll a vázban, vagy a párhuzamosan el van tolva a váz közepéhez képest?
ha nincs még összerakva a bike és nem áll a kerekeken,nem mindig lehet faszántosan beletenni a kerekeket.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
És mi van, ha nekiesek, megreszelem, s nem is ott a bibi? A papucs natúr alu, nincs rajta festés, ami miatt rossz lehet a felfekvés - szerintem.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
spoon! bocs, bunkó módon nem válaszoltam, de a tavaszi rendelésben benne lennék. köszi!
Kb 225 dollár lesz a Giant állítható utas nyeregcsöve.
Bikerumor » North American Exclusive: Giant Contact Switch dropper post
Contact Switch Seatpost - partsaccessories | Giant Bicycles | UK / Ireland