Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Giant
Indította
thommey
, 2004. január 11. 13:17
#921
Írta 2011. február 14. - 22:33
#922
Írta 2011. február 14. - 22:22
Köszönöm az információt! (Nagyon tetszik az Anthem X 29er, bár megengedhetném magamnak!...) Az Anthem X/Trance X-bõl az X3-ast nézegetem, egy kicsit az utóbbi, azaz a Trance X3 felé húzok a robosztusabb, vélhetõen erõsebb váz miatt - és egyelõre próbálom emészteni az árakat. :-> Tudom a KTM, Merida, Cube stb. is ennyibe kerülnek, hasonló felszereltséggel, szóval ezt a részét már nagyjából elfogadtam magamban.
Jól értem, hogy az Anthem X-bõl már van is akkor az üzletben bemutató darab?
Köszi!
Jól értem, hogy az Anthem X-bõl már van is akkor az üzletben bemutató darab?
Köszi!
#923
Írta 2011. február 14. - 13:17
Arról hallottatok vagy olvastatok valamit, hogy Magyarországon forgalmazzák-e az Anthem X1 29er-t? Ára miatt (bár nem tudom, mennyi lehet az ára) bõven az elérhetetlen kategória, szóval csak szimplán érdekel. Különben meg álombicaj nálam, még ha az induló szériából pár váz visszahívósra sikerült, mert repedhetett is. ;->
Szerkesztés: ejha, szlovákoknál látom, forgalmazzák. Sõt, már akciózzák (?). Kár, hogy iszonyú ára van így is...
Szia!
Sokáig nem néztem ide, szóval bocs a megkésett válaszért, de talán jobb késõn,mint soha!
Mint Giant- márkakereskedõ, nálunk megvásárolható az Anthem X 29-es, most is van a nagyker raktárban, pár nap alatt le tudjuk szállítani, 849 000 Ft az ára. Saját készletre talán érthetõ okokból nem rendeltünk, de az olcsóbb 29-esekbõl (Talon,XTC) lesz nálunk is. Ezek kb. 3 héten belül megérkeznek, néhány egyéb modell ( Anthem X4, TCR Composite, stb.) már megérkezett!
A szlovák "kolléga" szezon elõtti akcióját inkább nem kommentálnám.
#924
Írta 2011. február 14. - 11:11
Csak hazaer az, talan mar a hetvegen bele is rakhatod En 187 vagyok de en az L-es Trance X-et valasztottam + 110-es stucni es hatra "hajlo" nyeregcso. Valahogy igy kenyelmesebb a hatamnak. Persze szembesultem mar azzal a tennyel is hogy olyan iven fordulok a bringaval mint egy Mig 29-es
Sp
#925
Írta 2011. február 13. - 22:13
igen, határeset. a trance-nél is az volt. azon 110-es stucnit és 600-as egyenes kormányt használtam, jó volt. most 100 a stucni, 600 a kormány. utóbbi 620 lesz, ha majd ideér. mászásnál (ahol elvileg jó ha hosszabb a váz) engem nagyon tud zavarni, ha az elsõ kerék "elõttem" van. az M-es trance-en picit "rajta" ültem a keréken, ez bejött.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#926
Írta 2011. február 13. - 22:04
Akkor szerintem már jó lett volna az L-es is én 180 vagyok nekem jó 80mm stucnival tökéletes. Bár szerintem a mi magasságunk a határ azaz is-is.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#928
Írta 2011. február 13. - 20:23
Milyen magas vagy?
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#930
Írta 2011. február 13. - 17:09
Ahogy elnézem elfért volna alád eggyel nagyobb váz is mármint ha így marad a nyeregcsõ, egyébként üdv a klubban. Tetszetõs lesz.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#932
Írta 2011. február 05. - 10:20
Üdv!
Ne reszelj semmit!!!
Az alsó himbakart figyeld meg!
Álló helyzetben felülsz a bicajra, behúzod az elsõ, vagy mindkét féket, és erõteljesen lenyomod a pedált (úgy, hogy a hajtókar elõrefelé áll természetesen)
Az alsó himbakar jobb oldalát (ami összeköti a h.3szöget a vázzal) figyeld!
Ha látsz elõremozdulást (tehát a h.3szög alsóh.kar bekötési pontja és a középcsapágyház közötti hézag csökken, mikor nem nyomod visszaáll) akkor ott a bibi.
Nem tudom mikori évjárat a tiéd, de az enyém egy 08 utáni reign, nekem sem áll párhuzamosan a kerék.
Ezt az agyonkönnyített alsó himba rugalmassága okozza pedálterhelés esetén.Lényegében a lánccal elhúzod az egész hátsórészt.
Ezena ponton nagyo kicsi az eltérés, de az egész hátsórészen már látszik. Viszot tekerés közben nem veszek észre semmit.
sok mászás - terhelés után szerintem torzulhat annyit az anyag, és ez a torzulás benne is marad(hiába kovácsolt merev alu az alsó himba).
Én már kitaláltam erre egy megoldást....egyszerût, de simán csináltatnék egy saját tervezésût is:D a terv megvan:D
Ha viszont a hátsóháromszögben nem áll jól a kerék, akkor vagy kerék, vagy maga a h.háromszög torzulás lehet.
Meg megmondom õszintén, a belsõ oldalra rakott váltókonzol matt is lehet pontatlan, nem tudom miért csinálták így...
Egyébként a 2010es reignX ek alsóhimbája rendszeresen törik az i.s.c.g. miatt kikönnyített résznél, leginkább mászásnál.
Ez a súlyverseny azért szül némi hiányosságot...jobban szeretem a tartósabb dolgokat, mint pl az atombiztos, de nehezebb 07-ig gyártott szériákat.
Egyébként meg kurvajó a rendszer, nem cserélné semmire...hirdettem a vázat, de csak azért, hogy fiatalabb reignre-reignx-re cseréljem...
Üdv
B
Ne reszelj semmit!!!
Az alsó himbakart figyeld meg!
Álló helyzetben felülsz a bicajra, behúzod az elsõ, vagy mindkét féket, és erõteljesen lenyomod a pedált (úgy, hogy a hajtókar elõrefelé áll természetesen)
Az alsó himbakar jobb oldalát (ami összeköti a h.3szöget a vázzal) figyeld!
Ha látsz elõremozdulást (tehát a h.3szög alsóh.kar bekötési pontja és a középcsapágyház közötti hézag csökken, mikor nem nyomod visszaáll) akkor ott a bibi.
Nem tudom mikori évjárat a tiéd, de az enyém egy 08 utáni reign, nekem sem áll párhuzamosan a kerék.
Ezt az agyonkönnyített alsó himba rugalmassága okozza pedálterhelés esetén.Lényegében a lánccal elhúzod az egész hátsórészt.
Ezena ponton nagyo kicsi az eltérés, de az egész hátsórészen már látszik. Viszot tekerés közben nem veszek észre semmit.
sok mászás - terhelés után szerintem torzulhat annyit az anyag, és ez a torzulás benne is marad(hiába kovácsolt merev alu az alsó himba).
Én már kitaláltam erre egy megoldást....egyszerût, de simán csináltatnék egy saját tervezésût is:D a terv megvan:D
Ha viszont a hátsóháromszögben nem áll jól a kerék, akkor vagy kerék, vagy maga a h.háromszög torzulás lehet.
Meg megmondom õszintén, a belsõ oldalra rakott váltókonzol matt is lehet pontatlan, nem tudom miért csinálták így...
Egyébként a 2010es reignX ek alsóhimbája rendszeresen törik az i.s.c.g. miatt kikönnyített résznél, leginkább mászásnál.
Ez a súlyverseny azért szül némi hiányosságot...jobban szeretem a tartósabb dolgokat, mint pl az atombiztos, de nehezebb 07-ig gyártott szériákat.
Egyébként meg kurvajó a rendszer, nem cserélné semmire...hirdettem a vázat, de csak azért, hogy fiatalabb reignre-reignx-re cseréljem...
Üdv
B
ALL MOUNTAIN !!!
#933
Írta 2011. február 02. - 17:53
Ma kaptam egy Giant markaboltbol : "Also, bad news, the suspension seat post is now delayed till next year as design/production is very behind!" ://// marad a ks(?)
Sp
#934
Írta 2011. január 26. - 10:01
#935
Írta 2011. január 25. - 23:56
Lehet, hogy csak elkerülte a figyelmemet, azért nem találom hirtelen a neten; szóval, hány év garanciát vállal a Giant a vázaira?
#936
Írta 2011. január 22. - 11:08
Nos, probléma megoldva, visszakértem Zoliéktól a kikukázott törött vázat, s a hátsó háromszöget kicseréltem. Kicsit kopott, kicsit láncfelkapás-nyomos, de ezredmiliméterre középen van a kerék benne, s ez a kis lelkemnek fontos.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#937
Írta 2011. január 21. - 00:54
#938
Írta 2011. január 21. - 00:51
(törölhetõ)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#939
Írta 2011. január 21. - 00:46
Ú Dante,akkor dobd ki!
Kösz.
Hát ez az, most akkor 2-3 szett kereket centrírozzak félre, tök macera, ráadásul ezek már sokat próbált felsõkategóriás gyári szettek. És hát a gyakorlat is azt mutatja, hogy versenyen bezony sokszor kölcsönkerékkel jár az ember. Megpróbálom Zoliéktól a hátsó háromszöget elkérni a törött vázamból, igazából hülye voltam, hogy nem néztem ezt meg hamarabb, de hát ki gondol erre.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#940
Írta 2011. január 21. - 00:45
Ú Dante,akkor dobd ki!
Persze,vicc volt...
Lényeg:megdöbbentõen sokszor találkozom az általad felvázolt hibával vázak esetében.
Kicsit odébb szoktam centrírozni oszt kész,persze ez több szett kerék esetén lehet ciki....bár csak egyszer kell megcsinálni,persze ha egy vázban használod õket.
Persze,vicc volt...
Lényeg:megdöbbentõen sokszor találkozom az általad felvázolt hibával vázak esetében.
Kicsit odébb szoktam centrírozni oszt kész,persze ez több szett kerék esetén lehet ciki....bár csak egyszer kell megcsinálni,persze ha egy vázban használod õket.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.