Nézz utána, hogy biztos a CX75-e és nem a CX77-es. A CX75-öt visszahívták, azt semmiképp ne vásárold meg, mert a CX77 a jó!
Köszi az infót, hétfőn megyek megnézni
Nézz utána, hogy biztos a CX75-e és nem a CX77-es. A CX75-öt visszahívták, azt semmiképp ne vásárold meg, mert a CX77 a jó!
Köszi az infót, hétfőn megyek megnézni
Sziasztok!
Kinéztem magamnak az cyclocross biciklit, Shimano BR-CX75 mechanikus tárcsafék van rajta.
Vélemények-tapasztalatok erről a fékről?
Nézz utána, hogy biztos a CX75-e és nem a CX77-es. A CX75-öt visszahívták, azt semmiképp ne vásárold meg, mert a CX77 a jó!
http://www.cyclingne...c-brake-recall/
http://www.roadbiker...s-tested-part-1
http://www.roadbiker...s-tested-part-2
kicsit a szezont a fazonnal... hogy lehet egy lenyegeben slicket osszevetni egy agressziv mintas gumival? ki mire hasznalja.
Edited by arn, 2016. August 24. - 16:34.
Sziasztok!
Kinéztem magamnak az cyclocross biciklit, Shimano BR-CX75 mechanikus tárcsafék van rajta.
Vélemények-tapasztalatok erről a fékről?
Sziasztok!
Kinéztem magamnak az cyclocross biciklit, Shimano BR-CX75 mechanikus tárcsafék van rajta.
Vélemények-tapasztalatok erről a fékről?
vegre sikerult beloni a cockpitet... eltartott egy ideig. mindig ugy probaltam beallitani, ahogy a kepeken lattam. nekem sajna nem jott be - a kompaktnal is az tetszik, ha az aljat allitom vizszintesre, a fekvaltonal meg csak nagyon enyhe emelkedes van. ez a mai divat, hogy a kormany teteje vizszintes, es a fekvalto emelkedik mint a barom, csak kinlodos lett.
vettem egy rovdebb stucnit, mert mindig hosszunak ereztem, de raebresztett, hogy epp jo az eredeti... nem kell mindig vegignyulni a bringan, mert akkor meg nincs lefele mar hova nyujtozkodni...
terepeztem is egy jot a gumi elkepeszto, hogy mit bir... 2.5 baron olyan eles koveken jottem, ami egy vekonyfalu montis schwalbenak kemeny dio lett volna. a tapadas mindig lenyugoz, csak azt nem szabad elfelejteni, ha nincs rajta eleg suly, akkor mar csuszik. a multkor veszfekezesnel a hatulja ugy ment a koves reszen, mintha nem is fekeztem volna. lehet vissza is teszem a 140es tarcsat, felesleges nagyobb.
Edited by arn, 2016. August 19. - 19:20.
de neztem persze, de szkeptikus vagyok, hogy eleg gyors lenne e aszfalton, illetve nem kopna el nagyon gyorsan...
es nem is egy konnyu darab, alig konnyebb, mint a mostani, amivel elegedett vagyok (a sulyat kiveve).
***
gt grade - ezek nagyon az en fejemmel gondolkodnak, majdnem vettem egyet anno terepre kicsit lehet keves lett volna. strada ush virit rajta. a masik, hogy allitolag rohadt jo bringa, de a vaznak akkor is furak az aranyai.
http://bikeboard.de/...5-2017-th224348
***
de asszem marad a mostani gumi... 75 eur/db? ha aranybol lenne, se kellene annyiert.
http://shop.cosmicsp...-tubeless-ready
Edited by arn, 2016. August 11. - 11:48.
A két Giant széééép, különösen az Advenced SX. Nekem sok lenne a 40T első tányér. A montim 32/11-40 van, a CX-en 32-20. Mondjuk hegyen megyek, síkon lehet kell ha a temposabb haladás is feltétel. Bár a Giant-en meg ott a 42-es pizza hátul.
Arn ha még aktuális, ezeket a gumikat nem nézted? http://www.schwalbe....albe-g-one.html
TL, jó méretben is van (38C).
A saját szekéren a 40C WTB Nano-t még mindig nagyon szeretem. Kicsit sajnálom, hogy TL nem tudom összerakni. 2.5-3 bar-on használom belsővel és nem ráz, kényelmes, jól tapad. 2 bar környékén fantasztikus lenne. Jól halad betonon és terepen is (ott mondjuk lefelé nem szoktam elengedni).
enté: egzotikus bringa az már biztos, jól kiszúrtad! Dobfék van rajta, jól gondolom? Próbáltam keresni de nem találtam.
Ha nagyon érdekel akkor van a JOM nevű ember, írj neki, az mindent tud: http://www.gravelcyc...-introductions/
Oszd meg az eredményét ha írnál!
Edited by karakoram, 2016. August 10. - 09:45.
hoppahoppa...
https://www.giant-bi...#specifications
11-42 hatul, egy tanyer elol, karbon, hidraulikus fek, 40es gumik... egesz jo arban (2100 eur).
Edited by arn, 2016. August 09. - 11:06.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Erről miért nem olvastunk?
http://www.gravelcyc...io-marinangeli/
arra jöttem rá, hogy én tulajdonképpen már húsz éve nyomtam a gravel-biking-ot, mikor kölyökként tekertem az NDK "veseny"bringámat árkon-bokron... hogy is mondják? "before it was cool"
Én is így voltam de akkor még gyerekek voltunk. Már ha ez egy "kritika" lett volna a gravel kategóriával kapcsolatban, apróságokat a CX-hez képest is fejlesztettek melyek hasznosak és kényelmesek.
Ha csak sima vicc volt akkor legyen a válaszom annyi, hogy már a camping bringára is szép kék BMX gumit tettünk apámmal, igaz első fékem nem volt
arra jöttem rá, hogy én tulajdonképpen már húsz éve nyomtam a gravel-biking-ot, mikor kölyökként tekertem az NDK "veseny"bringámat árkon-bokron... hogy is mondják? "before it was cool"
arra jöttem rá, hogy én tulajdonképpen már húsz éve nyomtam a gravel-biking-ot, mikor kölyökként tekertem az NDK "veseny"bringámat árkon-bokron... hogy is mondják? "before it was cool"
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ez a csodagumi amit szeretnél?
Nekem nagyon országútis
A hasonló jelenlegi gumiddal tudsz biztonságosan erdőt látogatni, vagy az nem is fontos? Gravel-re jó lehet.
elmeletileg egy outis gumit (strada) es a korabbi usht mixeltek hasonlo mintaval ez az egyetlen, ami tenyleg tubeless. de en is bizonytalan vagyok - nem azert, hogy ne lenne jo szarazon erdobe (mentem slickel is), hanem amiatt, hogy a kovek szetszabjak. ahhoz meg kicsit draga lenne.
a mostani sem sokkal agresszivebb minta, viszont a erdekes anyaga van - eleg tapados gumi, de megis kemenyek a tuskek rajta, nem olyan mint egy montin. meglepodtem, hogy egesz jol el lehet kozlekedni vele sarosabb helyeken is (nem csapatni, csak finoman atjutni a szarazabb reszekig).
Edited by arn, 2016. July 20. - 14:05.
Ez a csodagumi amit szeretnél?
Nekem nagyon országútis
A hasonló jelenlegi gumiddal tudsz biztonságosan erdőt látogatni, vagy az nem is fontos? Gravel-re jó lehet.