Szép lett, főleg ezzel a marzóval. Azt honnan sikerült? Vagy csak évek óta őrizgetett darab? A 739-es vagy hanyas XT hátsóváltó még mindig nagyon tetszik, mármint kinézetre, sajna mióta vannak az erősebb rugójú shadow+ váltók, már csak nézegetném. De ami sohasem tetszett, az a nyolc ágú hajtómű. Mire volt jó a szegecselt nagytányér? Szóval nincs egy öt lyukkörös hajtókarod? (: De az Avid Rollamajig még eredetibbé teszi. Nekem Acorból volt ilyen, de túl sok különbséget nem vettem észre, hogy más lenne a váltás.
Szia.
A Superfly-t tavaly szereztem és teljes egészében felújítottam (szimering, persely...stb.).
Fel kellett hozni a bicó szintjére. Nem volt egyszerű menet, sok energiám...ráment.
Az LX hajtókar nem szegecselt, hanem egybe van a csillaggal (ilyen volt az XT is) a nagy lánckerék.
Ugyan úgy 8 csavarral bontható az egész, bár tény, egy kicsit fura megoldás volt. És ha cserélni kell a lánckereket, akkor "zsebbenyúlós"....
Edited by talpfa, 2018. February 24. - 20:38.