Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Magellan

* * * * * 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
5106 hozzászólás a témában

#161
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

@talpfa: ha a teló újraépítésről van még képed,én szívesen megnézném! szép a crux, a bomber is klassz! mondhatni, nice&shinny! :)

 

...ez meg frosty & muddy :D

 

859IMG_20180225_112351.jpg

 

110IMG_20180225_123150.jpg

 

A telónál a "legózás" előtti állapotokról van képem, ezek nem tudom mennyire érdekesek.

Az összerakási fázisokat nem dokumentáltam, az részletesen ott van a manual userben.

 

25706829_88871bdf0bd3147ec58381ddec1e63b



#162
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.892 hozzászólás

@talpfa: ha a teló újraépítésről van még képed,én szívesen megnézném! szép a crux, a bomber is klassz! mondhatni, nice&shinny! :)

 

...ez meg frosty & muddy :D

 

859IMG_20180225_112351.jpg

 

110IMG_20180225_123150.jpg


  • talpfa kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#163
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

Erről a telófelújításról mesélhetnél kicsit bővebben.

 


A csillagra szegecselve van a nagytányér, erre értettem a szegecseltet. Ezen a képen jól látni:

DF2BA346-2B24-474D-A0D3-EEFE2BB0DD13_102
 

 

CAD77D7F-A17B-4B78-9341-A57C55A9A61F_102

 

 

a kép innen: ebay.ie/itm/Shimano-Deore-LX-FC-M569-42T-Chainring-and-Spider-42-Tooth-Works-With-XT-FC-M739-/222639248129

Igen erre gondoltam én is. Ilyen értelemben igen, szegecselt a nagy tányér. Szerintem ez csak a "dizájn" végett van, más értelmét nem látom.

 

A teló esetén  mire gondoltál? Fogtam a user manulat és neki áltam szétszedtem az egészet (lásd lenti kép)

A persely szettért felkutattam a fél világhálót mire hozzá jutottam. Kellet hozzá jó adag szerencse is. Az utolsó gyári szimering készletet a Mali raktárából turták nekem elő (ehhez is szerencse kellett) :) De ebből van jó minőségű utángyártott, egyébként (Endurofork seals).

25702645_ba9a6ee1afa2061e87b44d4162e6cb5


talpfa módosította - 2018. február 24. - 22:44

  • Kisherceg kedveli ezt

#164
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

A Superfly-t tavaly szereztem és teljes egészében felújítottam (szimering, persely stb.).
Fel kellett hozni a bicó szintjére. :) Nem volt egyszerű menet, sok energiám... ráment.


Erről a telófelújításról mesélhetnél kicsit bővebben.

 

Az LX hajtókar nem szegecselt, hanem egybe van a csillaggal (ilyen volt az XT is) a nagy lánckerék.
Ugyan úgy 8 csavarral bontható az egész, bár tény, egy kicsit fura megoldás volt. És ha cserélni kell a lánckereket, akkor "zsebbenyúlós"....


A csillagra szegecselve van a nagytányér, erre értettem a szegecseltet. Ezen a képen jól látni:

DF2BA346-2B24-474D-A0D3-EEFE2BB0DD13_102
 

 

CAD77D7F-A17B-4B78-9341-A57C55A9A61F_102

 

 

a kép innen: ebay.ie/itm/Shimano-Deore-LX-FC-M569-42T-Chainring-and-Spider-42-Tooth-Works-With-XT-FC-M739-/222639248129


blash módosította - 2018. február 24. - 22:01


#165
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

 
Szép lett, főleg ezzel a marzóval. Azt honnan sikerült? Vagy csak évek óta őrizgetett darab? A 739-es vagy hanyas XT hátsóváltó még mindig nagyon tetszik, mármint kinézetre, sajna mióta vannak az erősebb rugójú shadow+ váltók, már csak nézegetném. De ami sohasem tetszett, az a nyolc ágú hajtómű. Mire volt jó a szegecselt nagytányér? Szóval nincs egy öt lyukkörös hajtókarod? (: De az Avid Rollamajig még eredetibbé teszi. Nekem Acorból volt ilyen, de túl sok különbséget nem vettem észre, hogy más lenne a váltás.

Szia.

 

A Superfly-t tavaly szereztem és teljes egészében felújítottam (szimering, persely...stb.).

Fel kellett hozni a bicó szintjére. :) Nem volt egyszerű menet, sok energiám...ráment.

Az LX hajtókar nem szegecselt, hanem egybe van a csillaggal (ilyen volt az XT is) a nagy lánckerék.

Ugyan úgy 8 csavarral bontható az egész, bár tény, egy kicsit fura megoldás volt. És ha cserélni kell a lánckereket, akkor "zsebbenyúlós"....


talpfa módosította - 2018. február 24. - 20:38


#166
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Megtöröm a csendet. :)
Kicsit változott megint...

img2.indafoto.hu/1/1/209495_c37eab93c546e55afa3df653ef071642/25702237_e81d22d437c4707ba0681697788cd2f2_xl.jpg
 

 
Szép lett, főleg ezzel a marzóval. Azt honnan sikerült? Vagy csak évek óta őrizgetett darab? A 739-es vagy hanyas XT hátsóváltó még mindig nagyon tetszik, mármint kinézetre, sajna mióta vannak az erősebb rugójú shadow+ váltók, már csak nézegetném. De ami sohasem tetszett, az a nyolc ágú hajtómű. Mire volt jó a szegecselt nagytányér? Szóval nincs egy öt lyukkörös hajtókarod? (: De az Avid Rollamajig még eredetibbé teszi. Nekem Acorból volt ilyen, de túl sok különbséget nem vettem észre, hogy más lenne a váltás.


blash módosította - 2018. február 24. - 19:53


#167
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 350 hozzászólás

Jársz terepre is ezzel a szépséggel? Én tuti, hogy a nappaliban tartanám, mint dísztárgyat.



#168
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

Megtöröm a csendet. :)

Kicsit változott megint...25702237_e81d22d437c4707ba0681697788cd2f


  • Kisherceg kedveli ezt

#169
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

próbáltam megkeresni, de nem találom. pont olyan volt, mint a tesztben, annyi különbséggel, hogy 1,5-ös slick gumi volt rajta...  :wacko:

 

Még egy kérdés jutott eszembe.

 

Milyen a váz anyaga? Nem látok rajta matricát, ami a váz anyagára, méretére utalna és a tesztbe is csak annyi van cr-mo???

(Ezt simán lefelejtették róla?)

Az első szérián még garanciális matrica is rajta volt (5 év), itt csak a tesztben szerepel, hogy  3év.



#170
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

próbáltam megkeresni, de nem találom. pont olyan volt, mint a tesztben, annyi különbséggel, hogy 1,5-ös slick gumi volt rajta...  :wacko:

 

Jó lenne az a kép. Ha mégis meg lesz és megosztanád, nagyon szépen megköszönném!

 

Igazából alig lehet erről a típusról képet találni (ami találtam azt elmentettem), élőben sem volt szerencsém hozzá, nagyon az utakon sem rohangálnak.



#171
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.892 hozzászólás

Köszönöm. Külön köszönet a képekért! Nincs esetleg a gyári setupos verzióról is képed? Akár privátban is.

 

próbáltam megkeresni, de nem találom. pont olyan volt, mint a tesztben, annyi különbséggel, hogy 1,5-ös slick gumi volt rajta...  :wacko:


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#172
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás
Köszönöm. Külön köszönet a képekért! Nincs esetleg a gyári setupos verzióról is képed? Akár privátban is.

#173
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.892 hozzászólás

És a villa beépítési magassága, az milyen volt? Tudod?

Jobb volt mint a régi?

 

mérni nem mértem (legalábbis nem emlékszem rá) de szerintem ugyanaz volt, mint a régié.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#174
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

őőő, hát megvettem gyári setup-ban, tekertem vele, aztán átépítettem, aztán megint tekertem vele, aztán egy idő után elbontottam és eladtam. kb egy évig volt meg. akkoriban még forgóajtó volt a garázson, kimondottan a bringáknak/alkatrészeknek...  ^_^

 

És a villa beépítési magassága, az milyen volt? Tudod?

Jobb volt mint a régi?



#175
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.892 hozzászólás

Nagyon szép (mármint a crux)!

 

Szabadna tudnom mit csináltál vele? :)

 

Azokon a vázgeometria adatokon én is elmerengtem egy picit, hogy nem e elírás?!?

Ugyanaz a villa beépítési magassága, mint az első cruxnak?

 

őőő, hát megvettem gyári setup-ban, tekertem vele, aztán átépítettem, aztán megint tekertem vele, aztán egy idő után elbontottam és eladtam. kb egy évig volt meg. akkoriban még forgóajtó volt a garázson, kimondottan a bringáknak/alkatrészeknek...  ^_^


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#176
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

ilyenem (is) volt.... :rolleyes:  :ph34r:  gyári (mint a tesztben) felszereléssel vettem, de "kicsit" átépült...  B)

 

nem tudom eldönteni, hogy a tesztben a geo-táblában megadott 73/75 fejcső/üléscsőszög a hülyeség, vagy ez a mondat: "...én nem rontanám el a gép geometriáját egy kevés kényelemért."

 

 

203DSCN38241.jpg

 

887DSCN38231.jpg

 

 

ja, és volt ilyen Meridám is. :D "érdekes" üléspozícióval"...

 

495Merida_Magura_021.jpg

 

Nagyon szép (mármint a crux)!

 

Szabadna tudnom mit csináltál vele? :)

 

Azokon a vázgeometria adatokon én is elmerengtem egy picit, hogy nem e elírás?!?

Ugyanaz a villa beépítési magassága, mint az első cruxnak?


talpfa módosította - 2017. szeptember 24. - 19:02


#177
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.892 hozzászólás

ilyenem (is) volt.... :rolleyes:  :ph34r:  gyári (mint a tesztben) felszereléssel vettem, de "kicsit" átépült...  B)

 

nem tudom eldönteni, hogy a tesztben a geo-táblában megadott 73/75 fejcső/üléscsőszög a hülyeség, vagy ez a mondat: "...én nem rontanám el a gép geometriáját egy kevés kényelemért."

 

 

203DSCN38241.jpg

 

887DSCN38231.jpg

 

 

ja, és volt ilyen Meridám is. :D "érdekes" üléspozícióval"...

 

495Merida_Magura_021.jpg


Kisherceg módosította - 2017. szeptember 24. - 17:40

  • talpfa és laczie kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#178
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

.....és a folytatás, illetve a teszt vége.

 

25404745_85046031a52ae00cb5d35b9d0645a5e



#179
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

Ilyet is találtam, az utolsó acél Crux 2003-ból.

 

25404691_8adc99c864b85a4386e40969bc68ce825404695_fd6f9ee07a25c65d716af17cf21907425404693_9622b5f2b5b42f68a8b08ae8d5af8c2



#180
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 437 hozzászólás

ez itt egy crux, nem? valaki kimenthetné az enyészet karmai közül...

 

https://bolha.testbi...azas-mtb-291219

 

Ó, mit vétett ez a szegény bicó?! :(

Ha jól látom ez egy 16-os váz.