Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
#1821
Írta 2008. március 03. - 22:45

#1822
Írta 2008. március 03. - 22:36

Miért van ez igy? Mondjuk már kezd összeállni a kép a tavaji 200.000 lefaragással, de mire jó ez?:foot:
#1823
Írta 2008. március 03. - 22:30

#1824
Írta 2008. március 03. - 22:17

és ha a "mi megy elöbb tönkre" dolgot nézzük akkor jobb egy erõsebb megbízhatóbb kerék, mint egy kiszuperált hajtómû
nem értem minek változtattak ezen, Parti is simán elmegy egy Stylo Carbonnal
a másik szívfájdalmam hogy nincs külön disc-es vagy csak disc-es verzójú team. ez a V fékcsonk-tárcsafék kombinkáció sosem tetszett egy bringán se
#1825
Írta 2008. március 03. - 22:13

csak az a baj hogy a tótok (de még a merida is, najó õk nem ísztonA Serpens váza az 1998 körül gyártott olcsó acél Hauserhez hasonlít. Elég béna...
Például Svédországba is jutott belõle, pedig ott azért van választék...
Egyébként nem tudom mitõl jobb egy ugyanolyan csõbõl (Kinesis SL) hegeszetett régebbi GT Zaskar, csak jóval drágábban.

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1826
Írta 2008. március 03. - 21:25

#1827
Írta 2008. március 03. - 21:20

Például Svédországba is jutott belõle, pedig ott azért van választék...Most õszintén, de tényleg: Ki vesz 580.000 Magellan bringát a versenyzõkön kívül akik amugy is kapják a gépet?
Egyébként nem tudom mitõl jobb egy ugyanolyan csõbõl (Kinesis SL) hegeszetett régebbi GT Zaskar, csak jóval drágábban.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1828
Írta 2008. március 03. - 21:14

Én nem venném meg PyxisTeam-et mert szerintem drága, nagyon drága, a tavaji egyenesen horror volt és ez meg is látszott a lefaragtunk két kilót, nem nem a súlyából hanem az árából. Hát kérdem én hogy lehet 200.000 lefaragni bármiböl is ugy hogy megérje. Sötét vagyok világosítson fel valaki kérem!!!:wow: :doghouse: :wtf2:
#1829
Írta 2008. március 03. - 20:17


#1830
Írta 2008. március 03. - 18:52

#1831
Írta 2008. március 03. - 18:47


A sebesség mindent megold.
#1832
Írta 2008. március 03. - 18:12

A magellan vázakra milyen garancia van? csere vagy javítás?
és mennyi idõre érvényes?:confused:
mert szeretnék venni egy 08 polar x manual t:chin:
#1833
Írta 2008. március 03. - 11:29

A www.bringaexpo.hu oldalon nincs feltüntetve a Cseke Rt. mint kiállító.
Mégsem lesztek kint, vagy valamelyik viszonteladón keresztül állítotok ki?
#1834
Írta 2008. március 01. - 19:43

És a tengely milyen hosszú? 113?
68 mm es a váz csapágyháza és kész. az hogy mekkora tengelyt raksz bele az már hajtókar függö is...
#1835
Írta 2008. március 01. - 18:46

#1836
Írta 2008. március 01. - 17:35

#1837
Írta 2008. március 01. - 17:00

Megtudná valaki mondani, hogy a 2007-es Pyxis Teambe milyen méretû monoblokk kell? Elõre is köszi!
#1838
Írta 2008. március 01. - 10:46

nekem is volt olyan kormánycsapágyam, amit a boltos rámtukmált, hogy iparis meg minden, és vagy szorult vagy kotyogott, soha nem volt jó, vettem egy rendes golyósat ás lám, csoda történt.....de ez már egy másik történet
#1839
Írta 2008. március 01. - 10:38

a fél integrált vmivel jobb az integráltnál, azzal már kiegyeznék. de ha megnézed a nagyobb igénybevételre készült vázak mind hagyományossal készülnek. nem véletlenül
Ez így ebben a formában nem igaz. Nagyon gyorsan tudok említeni néhány prémium gépet, ahol fél- vagy teljesen integrált kcs-t használnak.
#1840
Írta 2008. március 01. - 00:56

de a serpens... az egy dolog hogy csúnya a váz (de ezt ugye mindenki eldönti
maga) de a 185-ös ár a tavalyihoz képest nagyon brutális (tavaly asszem 165
volt?). csak a tavalyiban tora volt most meg dart2...
azért egy 185 ezres bringába sztem sokkal jobb alkatrészek belefértek volna...
[szerk: úgy meg pláne nem értem a 185-ös árat, hogy megnézem a polaris disc-et ami 119
és kb tökugyanolyan alkatrészek vannak rajta (ami az egyiken deore a másikon lx)]
szal mi a serpens koncepciója?
a polaris viszont még mindig tuti, eddig is azt ajánlottam mindenkinek, most is azt fogom.