Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
#1801
Írta 2008. március 04. - 21:14

Sajnos az elõrelépést (1-2 apró részlettõl eltekintve) nem igazán érzem a vázak esetében.
A Pyxis Team meg inkább a márka reklámja, nem áll tucatjával a raktárban.
Egyébként összeszedhetnétek a komolyabb vázakat minden évjáratból egy házi múzeumba.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1802
Írta 2008. március 04. - 21:12

2001 szeptembereben betertem a helyi bringaboltba, es meglattam/megszerettem eletem elso montijat. Egy Magellan Hydra-t vittem haza. Azota mar sok-sok kilometer koptatta a gumijait.
Mindig varom, hogy mivel tud kirukkolni az adott evben az egyik legjobb magyar gyarto. Az idei eresztes sikeredett szerinem a eddigi legjobbra, talan meg egy polaris vazba is beruhazok.
Pozitivumok (pontokba szedem igy atlathatobb)
- magyar ember tervezi (magyar embernek, najo ez lehet hogy nem teljesen fedi a volsagot.)
- magyar termek kulfoldi minoseggel (csak igy tovabb, vegre nem a "made in magyar dobd el hamar" szisztema ervenyesul)
- figyelembe veszik a visszajelzeseket, problemakat orvosolnak, tajekoztatnak.
- kisebb szeriaban keszul mint pl. a Merida, KTM, Kona (dejo hogy nem tokugyanolyan bringak jonnek szembe)
negativumok
- 3 Magellan felirat kicsit tulzas, nem? (ha valaki olyan ugyes ugyis megkerdezik, milyen bringaval nyomja)
- ar (sajnos nem minden modell arat a magyar penztarcakhoz szabjak)
tobb most nem jut eszembe, ha akad meg irok.
P.S. Nem vagyok elfogult.
Udv
Tsipet
#1803
Írta 2008. március 04. - 21:09

lesz/nemlesz/milyen méret, talán kép - honlapon mikor lesz?
árat, felszereltséget sejtem:)
amúgy a 07-es geminirõl nyilatkoznék majd. hétvégén volt alkalmam kipróbálni eggyet egy laza 30 km-en:P
#1804
Írta 2008. március 04. - 20:28

De amit Magellan Eastern Hungary mond az csak max a középkategóriáig állja meg a helyét szvsz-t, mert ha valakinek 150-200e van bringára, akkor már talán valamicskét ért is hozzá, szóval akkor már nem csak az esztétika a döntõ.
hidd el, nem csak középkategóriáig állja meg, láttam már millós gépen is embert akinél a szín/kinézet dominált, de a hétvégi kitekerünkadunapartra dolgoknál nem használta többre..
haverom most vett bringát 170 pénzért, én ajálngatthattam neki a magit, amikor neki a merida kellett mert az matt fekete, hiába mondogattam hogy gagyi az alkatrészek többsége, úgyse tudja mi a külömbség, nem is érdekli, mint a legtöbb felhasználót.
mi itt egy szûk réteg vagyunk, akik irogatnak vagy csak olvasgatnak a fórumon, és érdekli mit kap a pénzéért, a nagy többség azt nézi, hogy piros e vagy kék vagy hupilila, és mennyi pénze van rá, tetszik az öszkép avagy nem, ez dönt...
kevés az olyan hülye mint én, mint amikor vettem a pyxist, kigyüjtögettem árban melyik bringák jöhetnek számításban, utsó körben volt aszthiszem cube, ktm, merida, és a magi, lebontottam alkatrészre exeltáblában, melléirtam az alkatrészekhez a neten fellelhetõ árukat, összeadogattam, és a magi nyert:) és mindezek mellett fehér is volt, ami sokat nyomott a lattba:D
de olyat gyártani, ami mindenkinek tetszik, gondolom lehetetlen, és gondolom ezért is terveznek magellánék évrõl évre egyszerübb, letisztúltabb dizájnú vázakat, mert talán szélesebb rétegenk emészthetõbb, bár az idei pyxisre ezt nem tudnám mondani, én még emésztgetem:D
de ez egy tényleg jó dolog, hogy azért õk is hozzászolnak a fórumhoz, és gondolom nekik is nagyon nagy plussz, hogy kapnak visszajelzést a munkájukról
#1805
Írta 2008. március 04. - 20:26

KTM full Deore kontra Crux V fék. Szerinted melyiket vitte a nemszámítapénz gyerek 180-ért?
Nos igen, vannak ilyenek, de azt hiszem, ma Mo-on nem a "moneyman" a jellemzõ kaszt.
Egyébként meg örülök neki, ha a Magellan piacképes, jó érzés, hogy van hazai vas, remélem nemzetközi szinten is megállja majd a helyét! (és itt egyet kell értsek mrteo-val, mert szerintem is gyengusz a marketing)
-------------------------
Iceshark
Azért mégiscsak utánaolvastál, hogy mit is tud, az más kérdés, hogy megfogott az esztétikuma, de nem csak ez az egy volt a döntõ, ez csak amolyan mézesmadzag volt számodra

#1806
Írta 2008. március 04. - 20:04

PolarX FS Árban nem tudtunk jót alkotni, 2009re szeretnénk egy teljesen új palettát felállítani, ami árban és minõségben fel tudja venni a harcot azokkal akik erre specializálódtak.....
#1807
vendég_Magellan Eastern Hungary_*
Írta 2008. március 04. - 20:04

Na ez igaz! Barátnõmnek néztünk bringákat. A tavalyi Magellan (crater) jött be Neki - eleve az olcsó kategóri volt kiszemelve... és bizony Õt nem nagyon érdekelte, hogy miféle dolgok vannak rajta, csak a színe - formája.
De amit Magellan Eastern Hungary mond az csak max a középkategóriáig állja meg a helyét szvsz-t, mert ha valakinek 150-200e van bringára, akkor már talán valamicskét ért is hozzá, szóval akkor már nem csak az esztétika a döntõ.
KTM full Deore kontra Crux V fék. Szerinted melyiket vitte a nemszámítapénz gyerek 180-ért?

#1808
Írta 2008. március 04. - 20:03

aztán feltûnt a fekete-fehér pyxis egy két helyen és utánna kellett olvasnom mit is tud és mennyiért - hát nyert - szóval a szín nálam játszott:D /persze ehhez kellett a késõbiekben minden info, ami megerõsítette, hogy nem csak színben jó/
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#1809
Írta 2008. március 04. - 19:59

...
Amúgy sokan vannak, akik rengeteg pénzt adnak ki bicajra szín alapján. Ti nem vagytok ilyenek, de létezik az a csoport is. Ezzel azt akarom mondani, hogy nem egyszerû minden igényt kielégíteni.
Na ez igaz! Barátnõmnek néztünk bringákat. A tavalyi Magellan (crater) jött be Neki - eleve az olcsó kategóri volt kiszemelve... és bizony Õt nem nagyon érdekelte, hogy miféle dolgok vannak rajta, csak a színe - formája.
De amit Magellan Eastern Hungary mond az csak max a középkategóriáig állja meg a helyét szvsz-t, mert ha valakinek 150-200e van bringára, akkor már talán valamicskét ért is hozzá, szóval akkor már nem csak az esztétika a döntõ.
#1810
vendég_Magellan Eastern Hungary_*
Írta 2008. március 04. - 19:47


Pyxis Team, ja, az kemény. A konkurencia carbon bicajt ad ennyiért, gyengébb szereltséggel, tudom. Mi az érv mellette?


mrteo: Nagyon kell a véleményetek. Csak eddig nem tudtunk rá reagálni. Innentõl fogunk.
PolarX FS témában a kollega ad választ, mindjárt jön. Expo ügyben is Ö a kompetens.
Az, hogy az alkatrészek nem mindig egyeznek sajnálatos, erre pedig nagyon odafigyelünk és a kereskedõknek sem engedjük, hogy cserélgessenek a bicajokon. Az más, ha vázra ráépítenek valamit az üzletben.
Amúgy sokan vannak, akik rengeteg pénzt adnak ki bicajra szín alapján. Ti nem vagytok ilyenek, de létezik az a csoport is. Ezzel azt akarom mondani, hogy nem egyszerû minden igényt kielégíteni.

#1811
Írta 2008. március 04. - 18:55

Nem értem, mikor írjátok, hogy felment a Serpens ára. Itt van elõttem a tavalyi modell listaára. 185.000 ft, V fékkel 169.000. Sokban különbözik a Polaristól. Egy Rock Shox telo Hydroform vázzal simán drágítja, LX karok, stb. Nem gyárthat mindenki ugyanolyan bicajokat, más kérdés kinek jön be jobban az elgondolása.
asszem ez nekem (is) szól

Elõször is, mint leszögeztem nagyon birom a márkát (nekem is az van, másoknak is ajánlom)
Másodszor eleve baromi szimpatikus hogy reagáltok itt a fórumon minden dologra,
nekem (meg sztem sok fogyasztónak) fontos az ilyen visszacsatolás.
DE,
Én alapvetõen két dologról beszéltem. de igazatok van 16 ezer ft-ot
tévedtem a tavalyi árban (de mondandómnak ez volt a kisebbik része).
A fontosabb az volt hogy a mostani serpens és polaris árát (mindkettõ disces)
hasonlítom össze a felszereltségükkel és a közel hasonló felszereltségi szinthez
képest nagyon eltérõek az árak. (arról nem is beszélve hogy tavaly még
ugyanennyiért tora volt a serpensben)
És itt nem a pénztárcátokban akarok túrkálni, hogy mér szakítotok ennyit
a serpensen, mert egy cég vagytok, annyit próbáltok keresni amennyit lehet
(és amennyit a piac megenged) és ez így van rendben.
Csak nem értem a serpens koncepcióját, valahogy nekem nagyon kilóg a
sorból a többi bringa ár/érték arányához képest.
#1812
Írta 2008. március 04. - 18:44

de kb ugyanez érvényes a 3 kilóval a pixisre is.
az meg hogy mi menni az egy dolog. gondolom többek közt a tótok is ott vásárolnak.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1813
Írta 2008. március 04. - 18:10

Amit folyamatosan kritizáltunk, az a késõi piacradobás és a gyenge marketing.
Megértem, ha ti nem értetek egyet velünk, de ettõl még ez a külsõ szemlélõ véleménye.
A vázak ára teljesen piacképes, a kész konfigurációt pedig nem kötelezõ megvenni.
De azt el kell fogadni, hogy egy fórumon mindenknek megvan a saját véleménye, és ki is mondja, legfeljebb megcáfoljátok ha tévedünk.
Arra nem kaptam választ, hogy önálló kiállítással lesztek-e a Bringaexpo-n.
#1814
Írta 2008. március 04. - 17:37

én is egy tavalyi pyxis vázra építettem a bicót, ami elég jól sikerült és csak jót tudok róla mondani 1 év alatt(kopp-kopp), szóval hajrá magellan
egyben nem nagyon vennék bicajt(mást se nem csak magellant), de ált. a magellan vázak ár/érték aránya nagyon jó
bár a serpens-el mi lett, a hidraulikus csõhajlító életre kelt és végzett egy két plusz hajlítást vagy mi?
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#1815
Írta 2008. március 04. - 17:16


én csak azt nem értem hogy:
- Miért szûnt meg a Polar-x fs :icon_cry:
- Miért 3 különbözõ dolog a weboldalon lévõ alkatrész lista, a képeken lévõ felállás és a boltban található összeállítás.
magellán rlz
#1816
vendég_Magellan Eastern Hungary_*
Írta 2008. március 04. - 17:02

A leárazás szerintem teljesen természetes jelenség. Ha bementek egy ruhaboltba, akkor tele van szezon végén aggatva 50-60-70%-os táblákkal a bolt. Az árrés az árrés, %-ban van megadva, pont. Amit írtok nevetséges. Ha Ti gyártotok valamit és az kerül 1 forintba tesztek rá 100% hasznot lesz 2 ft. 100 ft-ba kerül az már 200 ft. Akkor most legyen azon csak 1% haszon, hogy ne szúrja senki szemét a különbség? A drágán jobban lehet fogni, a hülye is tudja.
Másik.
Olvassuk a hozzászólásokat, nagyon hasznosak. Köszönjük. Kivitelezhetetlen, hogy úgy nyúljunk bele egy folyamatba, ez mégse jó így, legyen inkább a Crossmax meg olcsóbb hajtómû. Nem a szomszédból vesszük majd kifizetem kondícióval és hozzátok vissza ha nem kell alapon. Nem így mûködik. Változtatni fogunk ahol kell, hogy a piaci igényeknek jobban megfeleljünk. Ez idõ sajnos.
1 év van a PolarX vázra, cseréljük.
Nem értem, mikor írjátok, hogy felment a Serpens ára. Itt van elõttem a tavalyi modell listaára. 185.000 ft, V fékkel 169.000. Sokban különbözik a Polaristól. Egy Rock Shox telo Hydroform vázzal simán drágítja, LX karok, stb. Nem gyárthat mindenki ugyanolyan bicajokat, más kérdés kinek jön be jobban az elgondolása.
Persze, védem magunkat. De kritizálni mindig könnyebb, kicsit gondoljátok végig légyszives, mielõtt leírjátok. Vagy csak nézzetek utána, hogy pl. ne V-fékes árat hasonlítsatok Disc-eshez. Egy kevésbé pontos infókon alapuló negatív hozzászólás is sokat ront a márka megítélésén. Valaki benéz ide, mert Magellant akar venni, tájékozódni szeretne és csak rosszakat olvas, nem fogja megvenni.
Ha tényleg szeretitek a márkát, józan kritikát szívesen olvasunk, sõt...
Üdv.
Magellan
#1817
Írta 2008. március 04. - 01:54

Magellanboy írta hogy eltört a váza, szeretném megkérdezni tõle hogy hol, és milyen behatás érte?
TippelheteK? Jobb láncvilla monoblokk felõli végén, a hegesztés mellett. Tervezési hiba.
Race, no Rest!
#1818
Írta 2008. március 04. - 01:01

#1819
Írta 2008. március 04. - 00:51

örülök a visszafogott, csicsamentes designnak. Amit csak a háromszor hatalmas betûkkel felírt Magellan felirat ront el, szerintem elég lenne egyszer is, így már egy kicsit talán komikus.
ezt mondom én is már 1 éve h kegyetlen az a felirat :wallbange
#1820
Írta 2008. március 04. - 00:48
