Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Magellan

* * * * * 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
5106 hozzászólás a témában

#1101
geffennaa

geffennaa

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás

Valóban nem kell minden évben új geo stb sõt ha valami egyszer nagyon bevállt ahhoz szerintem nem is szabad radikálisan hozzányúlni, csak apró finomításokat kell rajta eszközölni.
Viszont azt sajnálom hogy nincs egy olyan magyar gyártó aki igazán oda tudná tenni magát igy széria/nagyüzemi gyártás terén. Nagyobb bringa expókon velünk szomszédos országok olyan kerõkat állítanak ki saját tervezésben hogy attól néha leesik az állam.
Hozzájuk képest a Magellán nagyon nagy lemaradásban van szerintem, mert szemmel látható a technológiai különbség.
Meg most töltöttem le ezt a 'minõségi kerékpárváz titkai" címû pdf.' szöveget és ott nagyon részletesen és pontosan kiveséznek mindent, de mintha lenne benne pár csúsztatás. Nem azért hogy kukacoskodjak, de itt sok régebbi forumozó is mondja hogy a Magellán igen is matricázza a kerékpárokat (kivétel a merev vázak ha jól tudom).

De azért én drukkolok a Magelánnak!


Oda tudná tenni magát, illetve ha lenne rá ember, de nem fektet bele semmi munkát, magától nem lesz csoda..
nagyon magasan szárnyalt ez a cég, ez az igazán nagy meló, hogy ide jutott...
Egyszerûbben meg lehetett volna oldani, berendeli a tavalyi vázakat, úgy hogy hozzá sem nyúl semmihez, felesleges volt alakítani rajta...
de a nagy kérdés még mindig ott van...mikor lesz elérhetõ minden üzletben????júliusban augusztusban leakciózva???abból nem élnek meg sem õk sem a kereskedõk...

#1102
_and/or_

_and/or_

    vendég

  • fórumtag
  • 172 hozzászólás
Valóban nem kell minden évben új geo stb sõt ha valami egyszer nagyon bevállt ahhoz szerintem nem is szabad radikálisan hozzányúlni, csak apró finomításokat kell rajta eszközölni.
Viszont azt sajnálom hogy nincs egy olyan magyar gyártó aki igazán oda tudná tenni magát igy széria/nagyüzemi gyártás terén. Nagyobb bringa expókon velünk szomszédos országok olyan kerõkat állítanak ki saját tervezésben hogy attól néha leesik az állam.
Hozzájuk képest a Magellán nagyon nagy lemaradásban van szerintem, mert szemmel látható a technológiai különbség.
Meg most töltöttem le ezt a 'minõségi kerékpárváz titkai" címû pdf.' szöveget és ott nagyon részletesen és pontosan kiveséznek mindent, de mintha lenne benne pár csúsztatás. Nem azért hogy kukacoskodjak, de itt sok régebbi forumozó is mondja hogy a Magellán igen is matricázza a kerékpárokat (kivétel a merev vázak ha jól tudom).

De azért én drukkolok a Magelánnak!

#1103
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Igazi remekmûvek! Látszik rajtuk a sokéves tapasztalat, nincs geováltozás, nincs matricaváltozás (csak a színben van eltérés), és ez a színvilág, egyszerûen lenyûgöz, rendkívüli kreativitást igényelhetett ezeknek megkreálása. Ez az év ahogy elnézem nem a vegetálásra van beállítva, hanem az utolsó karcsapásokra...

Mert törvényszerû hogy minden évben új geometriát, feliratokat, meg minden mást kell tervezni?
Nem muszáj évente feltalálni a spanyol viaszt...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1104
mrteo

mrteo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 375 hozzászólás

Igazi remekmûvek! Látszik rajtuk a sokéves tapasztalat, nincs geováltozás, nincs matricaváltozás (csak a színben van eltérés), és ez a színvilág, egyszerûen lenyûgöz, rendkívüli kreativitást igényelhetett ezeknek megkreálása. Ez az év ahogy elnézem nem a vegetálásra van beállítva, hanem az utolsó karcsapásokra...


Tudjuk, hogy az általad tapasztaltak alapján a cég csõdjére tippelsz, de történténhetnek még csodák. Ha az idei évben nem költenek tervezésre, extra fényezésre, csak kiadnak egy adagnyi bringát, hogy ne felejtõdjenek el, talán összeszedik magukat a jövõ évre.
Persze ez a válságosdi nem kedvez egy gyengülõ vállalkozásnak, de meglátjuk.

#1105
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

A garanciát bármelyik forgalmazónál tudom érvényesíteni
vagy csak ott ahol a bicajt vettem?
Azért érdekelne mert ha neten rendelnék
nem szeretnék utánna ha adódik valami
garanciás dolog 200 km-t utazni érte.


Csak ott, ahol vetted.


A sebesség mindent megold.

 


#1106
zylin

zylin

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 277 hozzászólás
A garanciát bármelyik forgalmazónál tudom érvényesíteni
vagy csak ott ahol a bicajt vettem?
Azért érdekelne mert ha neten rendelnék
nem szeretnék utánna ha adódik valami
garanciás dolog 200 km-t utazni érte.


#1107
geffennaa

geffennaa

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás

A Cseke Rt-nél már ott vannak a 2009-es vázak: :)http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg



Igazi remekmûvek! Látszik rajtuk a sokéves tapasztalat, nincs geováltozás, nincs matricaváltozás (csak a színben van eltérés), és ez a színvilág, egyszerûen lenyûgöz, rendkívüli kreativitást igényelhetett ezeknek megkreálása. Ez az év ahogy elnézem nem a vegetálásra van beállítva, hanem az utolsó karcsapásokra...

#1108
mrteo

mrteo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 375 hozzászólás

A Cseke Rt-nél már ott vannak a 2009-es vázak: :)http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg


Az általam látott matricapályázatra érkezett ötletek jobbak voltak, mint ez a régi matricaszett.
A jelek szerint ez az év a vegetálásra van beállítva...

#1109
Papszi

Papszi

    vendég

  • fórumtag
  • 203 hozzászólás

Akkor a Kona P2 a maga 410mm-ével tökéletes lesz bele.
Mekkora nyeregcsõ kell bele, 27.2 ?

Papszi!

Neked is ilyen vázad van?
Kicsit írnál róla, súly geo, irányíthatóság, merevség, egy kis szubjektív vélemény...


Szerintem a Kona P2 villa tökéletes lesz bele és a nyeregcsöve 29.6mm-es. Ha jellemeznem kellene, akkor az elsõ szó ami eszembe jut róla, az hogy kényelmes, egyrészt a geometria miatt, másrészt a csövek miatt, de nincs "kolbász" jellege, fõleg merev villával precízen irányítható. Használtam egy 90mm-ert mozgó villával is, de az elrontotta a geometriát azért írtam, hogy kisebb telóval, vagy merev villával jó lesz. A felsõcsõ kicsit rövidebb szerintem mint a mai montiké. Súlyt sajnos nem tudok mondani, de szerintem nem vészes, olyan ~2kg körül lehet.

#1110
Röfike

Röfike

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.950 hozzászólás
Nyilván csal a fotó, de nekem tetszettek. Inkább bejön az egyszínû, mint a színes.


#1111
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
hááát érdekes színûek:O

#1112
Röfike

Röfike

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.950 hozzászólás
A Cseke Rt-nél már ott vannak a 2009-es vázak: :)http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg


#1113
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás

A komolyabb 2002-es vázakba integrált kell.


aha ok. köszi a pontosítást. most már legalább ezt is tudom :)

#1114
h0o2a7j6

h0o2a7j6

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 279 hozzászólás
Akkor a Kona P2 a maga 410mm-ével tökéletes lesz bele.
Mekkora nyeregcsõ kell bele, 27.2 ?

Papszi!

Neked is ilyen vázad van?
Kicsit írnál róla, súly geo, irányíthatóság, merevség, egy kis szubjektív vélemény...

#1115
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

eleve nincs is sztem maggi váz amibe integrált valaha is lett volna.

A komolyabb 2002-es vázakba integrált kell.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1116
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
hagyományos fejcsapi van benne.
eleve nincs is sztem maggi váz amibe integrált valaha is lett volna.

látom már megelõztek, de én is azt mondom h egy ~410 mm körüli merevvillával kiadja jól. de sztem még egy 80 as villától se lesz vészesen csúnya...

#1117
Papszi

Papszi

    vendég

  • fórumtag
  • 203 hozzászólás
A-head-es kell bele 1 1/8"-os, és nem integrált. Az enyémet a gyári merevvillával használom, azzal tökéletes a geometriája, ennek a hossza 405mm. Szerintem egy 63mm-ert mozgó villával jó lenne, de egy 100-assal szerintem már nem lenne az igazi.

#1118
h0o2a7j6

h0o2a7j6

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 279 hozzászólás
1998-as CrMo Crux vázba milyen kormánycsapágy van; Ahead, integrált?
Mekkora villákat lehet bele rakni max, hogy ne akarjon égnek állni az eleje kb. ?
Mostani 100mm-es villák szerintem helybõl felejtõsek, igaz?

#1119
mrteo

mrteo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 375 hozzászólás

hogyhogy?pedig most van váz bõven, hogyha így osztogatják..


Részletekrõl nem tudok beszámolni, mert a tárgyalásokat a csapatvezetés intézi, és még nem volt évadnyitónk, ahol elmondják.
De az biztos, hogy a Haibike jobb ajánlatott tett, különben nem váltottunk volna.

Szerintem elég feltünõ volt a BB sátornál parkoló Magellan flotta. Gondolom a mostani vázosztással ezt próbálják pótolni, kétségeim vannak, hogy mekkora sikerrel.

#1120
geffennaa

geffennaa

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás

Mostantól már publikus az a hír, ami korábban téma volt, 2009-ben már nem a Magellan lesz a Bringabanda váz szponzora.

Ettõl függetlenül volt pár jó év együtt...

hogyhogy?pedig most van váz bõven, hogyha így osztogatják..