Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
#1101
Posted 2009. March 04. - 22:08

Megnéztem az új vázak belinkelt képét, bár ne tettem volna. Szerintem sikerült átesni a ló másik oldalára. Na, ezeknek a vázaknak a festését akár még én is tervezhettem volna. (Még általános iskolában derült ki, hogy a lehetõ legtávolabb állok a rajztól, és grafikai ötletekhez is vajmi kevés közöm van. A rajztanárnõm mondta, hogy csak olyan iskolába menjek továbbtanulni, ahol a rajzhoz szigorúan körzõt, vonalzót kell használni, azt meg tagadjam le, hogy közünk volt egymáshoz). Hát hol vannak azok a régi csodálatos festésû vázak?! (Jó, évszámokat fejbõl nem tudok, és ugyebár "szerencsére" a megújult Magellán honlapról eltûntek a régi kerékpárok fényképei, de gondolom, emlékeztek még rájuk). Személy szerint én híve vagyok a visszafogottabb dizájnak, de ez nagyon minimálra sikerült. Igenis fontos a bicajok festése, hiszen ez fogja meg az embert az elsõ ránézéskor.
#1102
Posted 2009. March 04. - 20:20

#1103
Posted 2009. March 04. - 20:06

nem a folyamatos változtatgatás tesz sikeressé egy céget.
nézd meg a Kona-t. x éve ugyanaz a merevvázaik geometriája. az alap vázuktól a csúcsvázig megegyezik. anno szerettem is, hogy az alap cinder cone edzõbringának is ugyanaz volt a geoja, mint a supremenek, amivel versenyeztem...
de az teszi sikeressé a cégeket!!!!, te melyik dimenzióban élsz?????2009 van:air:
fejlesztenek mindent, számítógépet, kocsit, mobilt, gps-t, tv-ket, még a nõket is megtuningolják szilikonnal, meg mindennel ami zselés kocsonyás anyag...stb.... nem óriási változásokat kell törvényszerûen évente végrehajtani, hanem azokat a hibákat kell orvosolni, amirõl te mint felhasználó nem értesülsz (jó esetben), de a kereskedõk és a gyártó igen (polarX 2008 tárcsafékkonzol....)ez már geováltozás
#1104
Posted 2009. March 04. - 18:57

nem a folyamatos változtatgatás tesz sikeressé egy céget.Igazi remekmûvek! Látszik rajtuk a sokéves tapasztalat, nincs geováltozás, nincs matricaváltozás ...
nézd meg a Kona-t. x éve ugyanaz a merevvázaik geometriája. az alap vázuktól a csúcsvázig megegyezik. anno szerettem is, hogy az alap cinder cone edzõbringának is ugyanaz volt a geoja, mint a supremenek, amivel versenyeztem...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1105
Posted 2009. March 04. - 18:34

Innen már csak egy lépés. Én is bízok bennük. A hétköznapi felhasználók nagyrésze is szivesen vesz Magellánt, mert ismerik már.A Cseke Rt-nél már ott vannak a 2009-es vázak:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#1106
Posted 2009. March 03. - 20:30

Valóban nem kell minden évben új geo stb sõt ha valami egyszer nagyon bevállt ahhoz szerintem nem is szabad radikálisan hozzányúlni, csak apró finomításokat kell rajta eszközölni.
Viszont azt sajnálom hogy nincs egy olyan magyar gyártó aki igazán oda tudná tenni magát igy széria/nagyüzemi gyártás terén. Nagyobb bringa expókon velünk szomszédos országok olyan kerõkat állítanak ki saját tervezésben hogy attól néha leesik az állam.
Hozzájuk képest a Magellán nagyon nagy lemaradásban van szerintem, mert szemmel látható a technológiai különbség.
Meg most töltöttem le ezt a 'minõségi kerékpárváz titkai" címû pdf.' szöveget és ott nagyon részletesen és pontosan kiveséznek mindent, de mintha lenne benne pár csúsztatás. Nem azért hogy kukacoskodjak, de itt sok régebbi forumozó is mondja hogy a Magellán igen is matricázza a kerékpárokat (kivétel a merev vázak ha jól tudom).
De azért én drukkolok a Magelánnak!
Oda tudná tenni magát, illetve ha lenne rá ember, de nem fektet bele semmi munkát, magától nem lesz csoda..
nagyon magasan szárnyalt ez a cég, ez az igazán nagy meló, hogy ide jutott...
Egyszerûbben meg lehetett volna oldani, berendeli a tavalyi vázakat, úgy hogy hozzá sem nyúl semmihez, felesleges volt alakítani rajta...
de a nagy kérdés még mindig ott van...mikor lesz elérhetõ minden üzletben????júliusban augusztusban leakciózva???abból nem élnek meg sem õk sem a kereskedõk...
#1107
Posted 2009. March 03. - 20:17

Viszont azt sajnálom hogy nincs egy olyan magyar gyártó aki igazán oda tudná tenni magát igy széria/nagyüzemi gyártás terén. Nagyobb bringa expókon velünk szomszédos országok olyan kerõkat állítanak ki saját tervezésben hogy attól néha leesik az állam.
Hozzájuk képest a Magellán nagyon nagy lemaradásban van szerintem, mert szemmel látható a technológiai különbség.
Meg most töltöttem le ezt a 'minõségi kerékpárváz titkai" címû pdf.' szöveget és ott nagyon részletesen és pontosan kiveséznek mindent, de mintha lenne benne pár csúsztatás. Nem azért hogy kukacoskodjak, de itt sok régebbi forumozó is mondja hogy a Magellán igen is matricázza a kerékpárokat (kivétel a merev vázak ha jól tudom).
De azért én drukkolok a Magelánnak!
#1108
Posted 2009. March 03. - 19:29

Mert törvényszerû hogy minden évben új geometriát, feliratokat, meg minden mást kell tervezni?Igazi remekmûvek! Látszik rajtuk a sokéves tapasztalat, nincs geováltozás, nincs matricaváltozás (csak a színben van eltérés), és ez a színvilág, egyszerûen lenyûgöz, rendkívüli kreativitást igényelhetett ezeknek megkreálása. Ez az év ahogy elnézem nem a vegetálásra van beállítva, hanem az utolsó karcsapásokra...
Nem muszáj évente feltalálni a spanyol viaszt...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1109
Posted 2009. March 03. - 19:08

Igazi remekmûvek! Látszik rajtuk a sokéves tapasztalat, nincs geováltozás, nincs matricaváltozás (csak a színben van eltérés), és ez a színvilág, egyszerûen lenyûgöz, rendkívüli kreativitást igényelhetett ezeknek megkreálása. Ez az év ahogy elnézem nem a vegetálásra van beállítva, hanem az utolsó karcsapásokra...
Tudjuk, hogy az általad tapasztaltak alapján a cég csõdjére tippelsz, de történténhetnek még csodák. Ha az idei évben nem költenek tervezésre, extra fényezésre, csak kiadnak egy adagnyi bringát, hogy ne felejtõdjenek el, talán összeszedik magukat a jövõ évre.
Persze ez a válságosdi nem kedvez egy gyengülõ vállalkozásnak, de meglátjuk.
#1110
Posted 2009. March 03. - 13:23

A garanciát bármelyik forgalmazónál tudom érvényesíteni
vagy csak ott ahol a bicajt vettem?
Azért érdekelne mert ha neten rendelnék
nem szeretnék utánna ha adódik valami
garanciás dolog 200 km-t utazni érte.
Csak ott, ahol vetted.
A sebesség mindent megold.
#1111
Posted 2009. March 03. - 12:49

vagy csak ott ahol a bicajt vettem?
Azért érdekelne mert ha neten rendelnék
nem szeretnék utánna ha adódik valami
garanciás dolog 200 km-t utazni érte.
#1112
Posted 2009. March 03. - 11:54

A Cseke Rt-nél már ott vannak a 2009-es vázak:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Igazi remekmûvek! Látszik rajtuk a sokéves tapasztalat, nincs geováltozás, nincs matricaváltozás (csak a színben van eltérés), és ez a színvilág, egyszerûen lenyûgöz, rendkívüli kreativitást igényelhetett ezeknek megkreálása. Ez az év ahogy elnézem nem a vegetálásra van beállítva, hanem az utolsó karcsapásokra...
#1113
Posted 2009. March 03. - 09:13

A Cseke Rt-nél már ott vannak a 2009-es vázak:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Az általam látott matricapályázatra érkezett ötletek jobbak voltak, mint ez a régi matricaszett.
A jelek szerint ez az év a vegetálásra van beállítva...
#1114
Posted 2009. March 02. - 21:22

Akkor a Kona P2 a maga 410mm-ével tökéletes lesz bele.
Mekkora nyeregcsõ kell bele, 27.2 ?
Papszi!
Neked is ilyen vázad van?
Kicsit írnál róla, súly geo, irányíthatóság, merevség, egy kis szubjektív vélemény...
Szerintem a Kona P2 villa tökéletes lesz bele és a nyeregcsöve 29.6mm-es. Ha jellemeznem kellene, akkor az elsõ szó ami eszembe jut róla, az hogy kényelmes, egyrészt a geometria miatt, másrészt a csövek miatt, de nincs "kolbász" jellege, fõleg merev villával precízen irányítható. Használtam egy 90mm-ert mozgó villával is, de az elrontotta a geometriát azért írtam, hogy kisebb telóval, vagy merev villával jó lesz. A felsõcsõ kicsit rövidebb szerintem mint a mai montiké. Súlyt sajnos nem tudok mondani, de szerintem nem vészes, olyan ~2kg körül lehet.
#1115
Posted 2009. March 02. - 21:16

#1116
Posted 2009. March 02. - 21:13

#1117
Posted 2009. March 02. - 21:10

#1118
Posted 2009. March 02. - 21:00

A komolyabb 2002-es vázakba integrált kell.
aha ok. köszi a pontosítást. most már legalább ezt is tudom

#1119
Posted 2009. March 02. - 20:25

Mekkora nyeregcsõ kell bele, 27.2 ?
Papszi!
Neked is ilyen vázad van?
Kicsit írnál róla, súly geo, irányíthatóság, merevség, egy kis szubjektív vélemény...
#1120
Posted 2009. March 02. - 20:04

A komolyabb 2002-es vázakba integrált kell.eleve nincs is sztem maggi váz amibe integrált valaha is lett volna.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]