
Jelentkezz be Regisztrálj

Autógyártók kerékpárjai: Bmw, Audi, Porsche stb..
#141
Írta 2007. október 14. - 18:01


#142
Írta 2007. október 14. - 17:45

vegezhetem a tanulmanyaimat a te autodon?
na neeeeeeeeee...................
egy 10 -12 kilós bringa....
kenyeret a pékségbõl.
Ha majd ugyanolyan gárda áll az ilyen autógyárak mögött, mint egy egy nagy bringagyár mögött, akkor mint sporteszköz is felmerülhet az ilyen bringa.
Boltbajárni meg tökmind1, sõt egy bmw bringa egy normál másik civil szemében (nem bringás) sokkal sznobabb mint egy általa nem ismert spec, mer, giant, gt, kona etc....
és ide eljutva meg is érti az ember, hogy miért veszik meg a többmilliós autók mellé ezeket a förmedvényeket.
A forma odavonzza a szemet, a felirat meg vadít...
Amúgyis manapság, ha megnézitek az autókat, divat lett bringatárolót tenni rá.
Használva persze évente kétszer, akkor is max filléressel, de éjjel nappal BP belvárosában is ilyennel mennek körbe körbe a dugóban... Mint bringások.
#143
Írta 2007. október 14. - 17:22

mar miert hulyitenenek barkit is? sehol nincsenek "letorolve" a Shimano, Rodi, Selle, Magura stb. feliratok, es a modellszamok sem. senki nem allitja, hogy ezek az autogyartok titkos foldalatti atombiztos bunkerjeiben talalhato laborokbol szarmazo szuperalkatreszek lennenek. foghatsz egy papirt ceruzat, felirhatod mi van a gepen, megnezheted, mashol mibe kerul, es donthetsz. senki nem tiltja meg.
akkor most konkretan mi is a problemad? mert en komolyan nem ertem.
nem úgy értette enté, hogy átnevezik az alkatrészeket. csupán a vázat és ezzel mintegy a kerékpár egészét alárendelik a dizájnnak, a (jobb) használhatóság/müködéssel szemben.
ahogy többször elhangzott. döntse el mindenki, mire költ.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#144
Írta 2007. október 14. - 16:36


más: miért baj, ha "nem éri meg az árát"? nem kötelezõ megvenni.. a büdös életben nem vennék bmw biciklit, akkor sem, ha bmwm lenne, de valószínûleg ugyanannyira lenne értelme, mint heti 1szeri használatra fenntartani a reignt... mindenkinek más szempontjai vannak biciklivásárlásnál, ha valakinek a bmw elégíti ki ezeket miért ne venné meg? azért mert szarabb alkatrészek vannak rajta, mint az ára indokolná, attól még nem lehet jó? nem az alkatrészektõl fûgg minden... csak addig drága valami, amíg nem tudod megfizetni
#145
Írta 2007. október 14. - 16:35

pont arról van szó hogy nem nyúltak hozzá átadás elõtt... ha valaki pont emiatt firkant egy szépet a betonon? és azért egy telót fordítva berakni hát hogyismondjam.... nem egy kategória egy rosszul beállított váltóval...(gondolom a tobbi bicikli szazadmillimeterre pontosan beallitva erkezik, soha nem kell hozzajuk nyulni atadas elott.)
mindegy a téma részemrõl lezárva, mindenki vegyen olyan biciklit ami neki tetszik, és amennyiért tetszik.
#146
Írta 2007. október 14. - 16:28

Ezek a biciklik nem az ésszerûség metén tervezett, gyártott kerékpárok, hanem "kult" cikkek. Azok veszik, akik az adott márka fun-jai.
Pont úgy nem éri meg az árát, mint a 8000 forintos Ferrari sapka.
De akinek tetszik, vegye meg.
Egyébként meg, a fenn említett BMW-Super tech, vagy az elõzõ oldali Alfa Rómeo, (hogy csak az elõzõ oldaliakat idézzem) szerintem az ésszerûség elleni merénylet. De ettõl még persze lehet (?) szép.
A Renault gépe meg számomra a jó példa.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#147
Írta 2007. október 14. - 16:24

Az autógyárak évtizedes gyártási tapasztalatainak semmi köze sincs a kerékpárokhoz, azok ugyanis kivétel nélkül bérmunkában készülnek, maximum a formatervezõ részleg ad egy még éppen kivitelezhetõ alakot a gépnek. Mûszakilag a KTM kerékpárnak és a KTM motorkerékpárnak sincs sok köze egymáshoz. Igazából azokat a kerékpárokat lehet komolyan venni valaha szerepelt valamilyen versenyen, nem formatervezési versenyen. A Merida egyébként évekkel korábban alkalmazta a hydroforming eljárást mint a BMW.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#148
Írta 2007. október 14. - 16:22

a bmw-rõl jut eszembe:
nemrég láttam egy német autós mûsort ahol többekközt teszteltek egy bmw bringát is. a manitou villa fordítva(!!) volt belerakva, úgy száguldozott vele a mûsorvezetõ srác az utcán.... no comment
ne haragudj, de ez eleg izzadtsagszagunak tunik. (gondolom a tobbi bicikli szazadmillimeterre pontosan beallitva erkezik, soha nem kell hozzajuk nyulni atadas elott.)
technikai kifogas volt a bringaval kapcsolatban, vagy csak nincs egyeb epkezlab ellenerved?
#149
Írta 2007. október 14. - 16:16

Nem hülyíti a népet mindenféle torzszülöttel
mar miert hulyitenenek barkit is? sehol nincsenek "letorolve" a Shimano, Rodi, Selle, Magura stb. feliratok, es a modellszamok sem. senki nem allitja, hogy ezek az autogyartok titkos foldalatti atombiztos bunkerjeiben talalhato laborokbol szarmazo szuperalkatreszek lennenek. foghatsz egy papirt ceruzat, felirhatod mi van a gepen, megnezheted, mashol mibe kerul, es donthetsz. senki nem tiltja meg.
akkor most konkretan mi is a problemad? mert en komolyan nem ertem.
#150
Írta 2007. október 14. - 16:13

nemrég láttam egy német autós mûsort ahol többekközt teszteltek egy bmw bringát is. a manitou villa fordítva(!!) volt belerakva, úgy száguldozott vele a mûsorvezetõ srác az utcán.... no comment
#151
Írta 2007. október 14. - 16:09

1000 euro az 250ezer forint - ennyiért itthon egy full xt-s/x.9es magellan cruxot/pyxist kapsz egy rendes RS telóval, és ez a bringa a legtöbb hobbi CCs/maratonista bringás igényeit kielégíti. mercibõl 1000 euróért gyakorlatilag nem kapsz semmit...de ahogy elnézem, a te bmw biciklid felszereltsége vetekszik egy 80ezres alap merida/kellys/magellan felszereltségével.
az en igenyeimet kielegiti. mi ezzel a gond?
aki 4000 eurós gerboxos nicolai vázat vesz, az azért vesz olyat, mert tudja, hogy az bizony JÓ, és nem véletlen kerül annyiba, amibe (vagy szerinted a gearbox technológiai kivitelezése az égbõl potyog?)...és ha megengedheti magának, akkor megveszi. a nicolai mindenképp nagyobb név a bringák világában, mint a merci.
probalj meg leakadni egy pillanatra errol a sznob triprol. a "jo" az egy SZUBJEKTIV fogalom. nem mehetsz oda az orszaguti bingasokhoz osztani az eszt, hogy mekkora hulyek, mert miert nem mtb-t vettek. engem nem izgat fel a gearbox, downhill vilagbajnok sem szeretnek lenni, es a tour de france-t sem nezem a fotelba szogezve. izgat viszont a design, a formak, a szinek, a lakkozas, es termesztesen a praktikum, hogy egy kezbol kapok mindent a kereskedonel, es az adott autogyarto minden tartozeka es rogzitorendszere GARANTALTAN passzol a gepemhez. te tudsz nekem ilyen garanciat adni?
ettol fuggetlenul en nem hulyezem le a downhilleseket, ha nekik az a jo, akkor hasznaljak a gepuket egeszseggel! mindenki megkapta a penzeert azt, amit akart, es ami NEKI fontos volt.
itt kb arról van szó, hogy aki drága, de minõségi bringát vesz, az tudja, hogy amit vesz, az jó, mert tele van drága technológia megoldásokkal, alkatrészekkel és mert egy olyan cég gyártja, akinek a fõ profilja a kerékpár...(és persze egy kicsit a márkát is megfizeti)
ellenben aki egy bmw/merci bringát vesz, az elvakult, és azt hiszi, hogy azért, mert ott van a vázon az, hogy BMW/merci/audi, attól a a bringa jó - miközben az árárért sokkal jobbat is vehetne az ember, ha körüklnézne a piacon és utánaolvasna ennek annak. (itt pedig csak a márkát fizeti meg, mást nem)
tudataban vagyok annak, hogy minimum 100% felarral dolgoznak az autogyartok, ennek ellenere megvettem, mert nekem ez tetszett.
neked ez miert faj?
amúgy azt ne mondd, hogy egy gyönyörû specialized vagy egy grafitszürke merida (mondjuk pl. ez http://ebike.hu/imag...0004178_001.jpg) csúnyán mutatna a bmw tetején...
lehet hogy jol mutatna, de nekem speciel marhara nem tetszik.
mint azt mar mondtam volt: a "jo" az egy szubjektiv fogalom.
bringalift meg marhaság, egy jó Thule tartót kell venni (12-20e/db), az gyakorlatilag örök élet...
nekem tetszik a technikai megoldas, ezert hajlando vagyok aldozni ra, otletesnek tartom. a Thule viszont semmilyen szinten nem izgat. ez baj?
és meg kell tanulni felrakni a biciklit normálisan...
vegezhetem a tanulmanyaimat a te autodon?
ja és végül még valami: te komolyan nem érzed a követekzõ mondatban a lényeget: "autógyártók kerékpárokat gyártanak"...
miert lenne ellentmondasos ez a kijelentes? nem nagyon tudsz olyan autogyartot mutatni, amelyik mogott ne lenne 50-60-70 ev gepgyartasi tapasztalat.
persze megkozelithetjuk a dolgot az altalad sugallt tekintelyelvu modon is, de attol tartok, nem jarnal vele jol: amikor a BMW 1945ben legyartotta az elso bringajat, a Merida (1972) meg sehol nem volt.
#152
Írta 2007. október 14. - 16:06

miert, milyen remtetteket kovettek el az autogyartok a kerekparozas ellen?
te mirol beszelsz?
A fenn említett BMW-Super tech, vagy az elõzõ oldali Alfa Rómeo, hogy csak az elmúlt oldalt nézzem.
Ezek szerint a Renault nak van a legtöbb esze.
Nem hülyíti a népet mindenféle torzszülöttel, hanem megvesz jól bevált vázat, és ráfesti, hogy "rönó".
Legalább a k.sok pénzért a fun-ok jót kapnak.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#153
Írta 2007. október 14. - 15:59

#154
Írta 2007. október 14. - 15:56


egyébként DaveRider okosan szólt. ezzel talán le is zárható a vita, melynek mottója legyen mondjuk: "többet ésszel vagy pénzzel?!"



apropo Renault:
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#155
Írta 2007. október 14. - 15:36


amúgy Dave: leírta a lényeget. nem-kicsit-vannak-túlárazva-a-tudásukhoz-képest.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#156
Írta 2007. október 14. - 15:35

LL szereti a reanult, de attól még rendes biciklije(i) van(nak), mert olvas fórumot, és tudja, hogy mi a jó és mi a nem...
#157
Írta 2007. október 14. - 15:33

xtal: te véletlenül nem vagy részese a kerékpár ipar ezen szegmensének?
apropo Renault:

#158
Írta 2007. október 14. - 15:24

1000 eurotol kezdodnek a merci bringai, miert megfizethetetlenek?
es mit uzensz azoknak, akik vesznek egy gearboxos Nicolai vazat 4000 euroert?
1000 euro az 250ezer forint - ennyiért itthon egy full xt-s/x.9es magellan cruxot/pyxist kapsz egy rendes RS telóval, és ez a bringa a legtöbb hobbi CCs/maratonista bringás igényeit kielégíti. mercibõl 1000 euróért gyakorlatilag nem kapsz semmit...de ahogy elnézem, a te bmw biciklid felszereltsége vetekszik egy 80ezres alap merida/kellys/magellan felszereltségével.
aki 4000 eurós gerboxos nicolai vázat vesz, az azért vesz olyat, mert tudja, hogy az bizony JÓ, és nem véletlen kerül annyiba, amibe (vagy szerinted a gearbox technológiai kivitelezése az égbõl potyog?)...és ha megengedheti magának, akkor megveszi. a nicolai mindenképp nagyobb név a bringák világában, mint a merci.
itt kb arról van szó, hogy aki drága, de minõségi bringát vesz, az tudja, hogy amit vesz, az jó, mert tele van drága technológia megoldásokkal, alkatrészekkel és mert egy olyan cég gyártja, akinek a fõ profilja a kerékpár...(és persze egy kicsit a márkát is megfizeti)
ellenben aki egy bmw/merci bringát vesz, az elvakult, és azt hiszi, hogy azért, mert ott van a vázon az, hogy BMW/merci/audi, attól a a bringa jó - miközben az árárért sokkal jobbat is vehetne az ember, ha körüklnézne a piacon és utánaolvasna ennek annak. (itt pedig csak a márkát fizeti meg, mást nem)
amúgy azt ne mondd, hogy egy gyönyörû specialized vagy egy grafitszürke merida (mondjuk pl. ez http://ebike.hu/imag...0004178_001.jpg) csúnyán mutatna a bmw tetején...
bringalift meg marhaság, egy jó Thule tartót kell venni (12-20e/db), az gyakorlatilag örök élet...és meg kell tanulni felrakni a biciklit normálisan...
ja és végül még valami: te komolyan nem érzed a követekzõ mondatban a lényeget: "autógyártók kerékpárokat gyártanak"...
#159
Írta 2007. október 14. - 15:23

xtal: te véletlenül nem vagy részese a kerékpár ipar ezen szegmensének?
azt leszamitva, hogy vettem egy BMW bringat, nem.
mar miert kene annak lennem?
#160
Írta 2007. október 14. - 15:21

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda