mososzeres vizet nem is hasznaltal?
de igy mi lesz az ust defektvedelmevel?
A lötyivel nem, az igazi UST-vel igen.
mososzeres vizet nem is hasznaltal?
de igy mi lesz az ust defektvedelmevel?
melyik modszerrel raktad ossze? a joes felevel szvsz az eletben nem csinalom meg rendesen, a stanes jo. meg nekem igy utolag a notubes tej is jobban bejon.
Semmi, bírja. Annyi a baja, hogy mivel ammóniahab alapú, bizonyos külsõkkel nem jó sokáig használni, mert kb. 1 év alatt tönkreteszi. (pl. Schwalbe) Persze én ezt letojom, mert kb. 3 hónapot bír a mintázat, mielõtt kukára koptatnám, de az "elméleti kerékpárosoknak" (no offence, s legfõképpen nem célzás) nem túl jó választás.
Olyanotok volt már, hogy a tüskét kihúzom, a tej/hab megfogja, de utána azért napokon át "könnyezik" a gumi a szúrás helyén? Mit érdemes vele tenni? (igazából nyomást nem veszt, csak "fura")
az a hab nem szarad bele? mi lesz vele?
Na ezért használok Snakeskin-t, tök jól tart, lötty helyett meg hab, 20 gramm, csókolom.
úgy tudom, hogy ezek a löttyök kimarják a foltokat. Tehát ha a lyukon kiszivárog a lötty és rányomsz egy foltot, azt hamar kioldja... kiszivárgott trutyitól úgy beleragadt a belsõ a külsõbe, hogy csak kitépni tudtam, és ahogy erõsen megszorongattam, összegyûrõdött és magával összeragadt, nem tudtam többé kisimítani, és a lyukakat megragasztani.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Milyen habot használsz?
es neha kipuceralod? ha mindig ugyanannyit toltesz bele, lesz benne egy jo adag beleszaradt gumi.
Kb. 3 havonta töltöm újra én is 60-70ml folyadékkal.
Kb. 3 havonta töltöm újra én is 60-70ml folyadékkal.hat nemtom mennyire eri meg a schwalbekat tubeless lottyel "etetni", mert alig tobb mint egy honap alatt 21g fogyott el az elsobol, es 27g a hatsobol. gyk kethavonta utana kell tolteni egy decivel (ez kb 1000-1200 huf). masik eszrevetel, hogy tobbet ereszt a joes sealanttal a gumi, mint a stansel, pedig ott csak 60ml volt benne, most meg ennek masfelszereset toltottem bele. ti milyen gyakran toltotok ujra?
lemertem a kerekeket, a gumikat, hogy mennyi sealant marad benne tisztitas utan - egyikben 5g a masikban 7g. puceralas elott 38 es 32 grammnyi cucc volt vagy beleszaradva, vagy meg enyhen nyirkosan, a folyadek resze szinte teljesen eltunt. ehhez eleg volt harom honap, az egyikben 60ml a masikban 60+30 volt, egyszer utantoltottem.
egy difit vettem eszre a notubes es a noflats kozott. mintha a noflatsnel elobb egybeallna a gumiresz, fecskendovel be sem tudtam nyomni, mert siman bedugult. vegulis suru razogatasokkal a notubes adagolojaval nyomtam bele, kicsit tobbet, mint szerettem volna, most ilyen 95 es 105g van benne (80 volt a cel).
A TL ready Schwalbe a levegõt sem tartja meg latex tej nélkül, az elsõ adag tömíti el a lyukakat. Kevesebb mint 6 hónap után szétszedve gyakorlatilag semmi folyékony tej nem volt a gumimban. Kizárt, hogy bármit védett volna szúrásos defekt ellen.
Az rendben, hogy a TL ready gumiba kell. Éppen tegnap szedtem szét a TL ready Schwalbe-t és az igazi UST-s Continentalt is, és amit találtam benne, az nem sok mindenre lenne elég. Most két igazi UST-s Schwalbe van fenn, ezek lötty nélkül is tökéletesen tartják a nyomás.