Nem akartam hogy kárba vesszen a drága lötyi, amennyiben sz*r a gumi... mondom, hogy még csak most barátkozom a tubelessel !!!
Még pár dolog:
-a felrakás elõtt nem tisztitottam meg a felni és a gumi azon részeit ahol érintkeznek, ennek ellenére fel tudtam fújni kompresszor nélkül. Érdemes leszednem és takarítani (a jobb szigetelés reményében), vagy ha már fennvan akkor biztos tuti
-60ml elég lesz kerekenként? (ennyi van itthon)
-olvastam korábbról hogy néha utána kell tölteni mert "párolog", ezt honnan látom?
Köszöntem!
A lötty a hézagok eltömítését célozza. Persze, kevesebb dolga van, ha minden vegytiszta, de azért nem kell túlzásba esni. Példa. Eldefektelsz, mert kivágja valami 2 centi hosszan. Leszeded, beleteszel egy öntapadó foltot mondjuk a Park Tools-tól, ez olyan 5x10 centis bazivastag izé. Majd a saras ótvaros gumiperemet visszapattintod, s egy Pit Stop latexpatront beletolsz. És már mész is tovább.
60 ml elég, s néha utána kell tölteni, de ez nagy melegben szempont csak, nekem például októbertõl áprilisig konkrétan semmi sem párolgott el. Ha cserélhetõ a szeleptû, akkor kitekered, s beletolsz onnan pár ml-t 2havonta, ennyi.