Ha versenyzel, s tényleg vereted, a TL-ready gumik túl könnyûek ahhoz, hogy oldalfal-szakadásos hiba (sudden sidewall failure") ne történhessen meg kis nyomáson. Ez azt jelenti, hogy csavarás (például fékezés miatt) megszakítja az oldalfalat varrásirányban, s nagy badabumm lesz a vége, te meg tolhatod a célig. Ami miatt a tubeless jó, hogy mondjuk 1.8 baron közlekedsz vele, nem fogsz tudni 400 grammos gumit használni.
Szerencsére eddig nem volt ilyen gondom, remélem nem is lesz.:)Egy belsõ midig van nálam azért a biztonság kedvéért.Szvsz ha az oldala kiszakad, akkor az belsõvel is kiszakadt volna.Lehet 1x nagyon megszívom és cserben hagy, akkor majd gondolok rátok.
Schladmingot és Livignot is megjártam már ezzel a kombóval, hát ha ott sz.rt volna be, akkor én is besz.rok!
Kb. 2,1-2,3 barral küldöm, tudom, h ha tubeless lenne, menne ez lejjebb is.