Azt lehet munkaidoben?
Menj el futárnak! 😉
attol meg lehet lassu. en speciel baromira megerzem, ha nem ugy gurul a gumi, ahogy a masik... lsd uj ray + ralph kombo.
ez lehet vkinek mellekes.
tulképp nem tudom most irigyeljek érte vagy nem...de asszem inkább nem
meg amúgy se sietek sehá
új ralph/ray párost meg csak azért hántottam le rögtön a dobozból kivéve az új bringáról mert szimplán nem tetszik.
Jól tapadjon vagy jól gördüljön ? Kevés guminak sikerült ezt a 2 dolgot egyesíteni.
Én a nagy mintás gumikat szeretem, most őszre-télre hátra egy 2,2es Conti Mountain King került fel. Hát meglepően jól gördül. Hogy ez a RaceSport kivitel Black Chili anyaga miatt van e, nem tudom - de jó.
Soha nem foglalkoztam a gumik gördűlésével!!! sokkal inkább a megbízhatósággal! oldalfal vastagság, ballonosság.Maxxisnál ez megvan
jo neked en is csak a tapadassal torodnek, ha nem ereznem.
Edited by arn, 2019. November 18. - 21:39.
Gordulesre nem lassu az ikon? Az ilyen jellegu tesztekben nem szoktak tul jol szerepelni a maxxisok.
Soha nem foglalkoztam a gumik gördűlésével!!! sokkal inkább a megbízhatósággal! oldalfal vastagság, ballonosság.Maxxisnál ez megvan
szerencsére a gumi nem tud olvasni....
attol meg lehet lassu. en speciel baromira megerzem, ha nem ugy gurul a gumi, ahogy a masik... lsd uj ray + ralph kombo.
ez lehet vkinek mellekes.
Edited by arn, 2019. November 18. - 11:52.
Gordulesre nem lassu az ikon? Az ilyen jellegu tesztekben nem szoktak tul jol szerepelni a maxxisok.
szerencsére a gumi nem tud olvasni....
A Maxxis egy nagyon megbízható gumi és nagyon ballonos! igaz én csak exo,tr, használok löttyivel/mitas/ de 2 év alatt nulla azaz nulla defektem volt! versenyeken.illetve kettő kicsi lehetett mert kb 20mp-ig fröcskölt a lábamra a tej,viszont minimális volt a nyomásvesztés és még ráfujnom sem kellett.
Hasonlóan pozitív tapasztalataim vannak velük. 2 szezont mentem Ikonokkal és Aspenekkel, fully-n most is ezek vannak. Versenyeken sem volt velük problémám soha. Párom montiján szintén Ikon + Aspen EXO TR-ek, neki szintén bevált.
komolyan bringázó ügyfelek -főleg enduro vonal- szinte mindenki a maxxisra esküszik (illetve mostanában a wtb-t is kezdik dicsérni) és tényleg jól működnek, de ált nehezebbek is mint a svábli/conti hasonló modelljei (+150-200 gramm)
Én is Maxxist használok trail fullyn, nagyon szeretem. A tubelessre való áttérés semmiféle problémát nem okozott a 3. szezont futó Maxxisokkal. Nem kopnak, jól gurulnak.
Nem használok, használatm sokfajta külsőt, de tavaly próbálkoztam egy olcsóbb fajta Schwalbéval, hát pár száz km alatt ha nem is kopott el, de látható kopásnyomok vannak rajta.
Az első keréken használt Maxxis jó lesz jövőre is, azaz a 4. szezononban.
A hátsót cserélem jövő tavasszal, de az se lesz elkopva teljesen.
Na én a fentiek miatt szeretem a Maxxisokat.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
a Maxxis most divat lett, egyre több gyártó is azért szereli a bringáira, mert erre van igény - ami még több igényt szül, mert azt látják sokan, hogy 'há az XY márkán is az van, dikk
én most csak a tapasztalatokat mondom, ezek olyan emberek akik sokat aktívan használják, és nem szarral gurigáznak , és kb mindent kipróbálnak . szóval adok a véleményükre. magam is terveztem kipróbálni egy ardent, adrent race, crossmark II, mixet, csak hát ez most halasztódott..
Szerintem is valami hasonló lehet mögötte.
Nekem is csak jó tapasztalatom van a Maxxis gumikkal, meg mindenkinek körülöttem. Kár hogy itthon nincs belőle minden.
ami cseheknél meg szlovákoknál van, azt 3 napon belúl tudja hozni aki akarja. meg azért egy 100 db volt készleten is belőle nálunk is.
Edited by Bikertigger, 2019. November 15. - 23:36.
szerintem attól is függ, hogy mennyi butil meg mennyi természetes kaucsuk van a gumiban százalékosan egymáshoz viszonyítva, mennyi a szövetsűrűség a karkasszban, stb
Szerintem is valami hasonló lehet mögötte.
A Maxxis egy nagyon megbízható gumi és nagyon ballonos! igaz én csak exo,tr, használok löttyivel/mitas/ de 2 év alatt nulla azaz nulla defektem volt! versenyeken.illetve kettő kicsi lehetett mert kb 20mp-ig fröcskölt a lábamra a tej,viszont minimális volt a nyomásvesztés és még ráfujnom sem kellett.
Nekem is csak jó tapasztalatom van a Maxxis gumikkal, meg mindenkinek körülöttem. Kár hogy itthon nincs belőle minden.
A sebesség mindent megold.
A Maxxis egy nagyon megbízható gumi és nagyon ballonos! igaz én csak exo,tr, használok löttyivel/mitas/ de 2 év alatt nulla azaz nulla defektem volt! versenyeken.illetve kettő kicsi lehetett mert kb 20mp-ig fröcskölt a lábamra a tej,viszont minimális volt a nyomásvesztés és még ráfujnom sem kellett.
komolyan bringázó ügyfelek -főleg enduro vonal- szinte mindenki a maxxisra esküszik (illetve mostanában a wtb-t is kezdik dicsérni) és tényleg jól működnek, de ált nehezebbek is mint a svábli/conti hasonló modelljei (+150-200 gramm)
a Maxxis most divat lett, egyre több gyártó is azért szereli a bringáira, mert erre van igény - ami még több igényt szül, mert azt látják sokan, hogy 'há az XY márkán is az van, dikk
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Sokkal jobb lenne, ha nem grammoznának a gyártók és rendes gumikat gyártanának. Nem tudom, hogy milyen minőségi előírásoknak kell megfelelni a gumiknak, de a szint elég alacsonyan lehet.
komolyan bringázó ügyfelek -főleg enduro vonal- szinte mindenki a maxxisra esküszik (illetve mostanában a wtb-t is kezdik dicsérni) és tényleg jól működnek, de ált nehezebbek is mint a svábli/conti hasonló modelljei (+150-200 gramm)
ha nem grammoznának nem kellene állandóan új gumit venni
lásd Conti RaceKing 2017 vs 2018. ég és föld a különbség, az újból lejött 50 g anyag, meg is látszott a teljesítményén...
ezert konnyebb, mert kevesbe ballonos... nekem a regi korbe eresztett a peremnel az ujon meg kis lyukak vannak, amit nem tomit a latex.
Érdekes kérdés a folyadék mennyiség. Én anno pl a montiba 30ml-t raktam a stan's-ből, most meg 40ml a cx kerékbe is kevés, bele kellett tennem a 60ml-t, hogy ne eresszen állandóan. Az egész kicsit káoszos, mert 40ml-nél is hallom hogy lötyög, de mégis leereszt, míg a többel nem ereszt. De pl a 4 kerékből egynél elég volt a 40ml, a többinél kellett a 60ml. Plusz azt is megfigyeltem, hogy a külső típusa sem mindegy, mert nem mindegyiken tapad meg rendesen a folyadék, amelyikben sok a gumi, vastag a butil réteg azt sokkal könnyebben megfogja.
Sokkal jobb lenne, ha nem grammoznának a gyártók és rendes gumikat gyártanának. Nem tudom, hogy milyen minőségi előírásoknak kell megfelelni a gumiknak, de a szint elég alacsonyan lehet.
ha nem grammoznának nem kellene állandóan új gumit venni
lásd Conti RaceKing 2017 vs 2018. ég és föld a különbség, az újból lejött 50 g anyag, meg is látszott a teljesítményén...
Érdekes kérdés a folyadék mennyiség. Én anno pl a montiba 30ml-t raktam a stan's-ből, most meg 40ml a cx kerékbe is kevés, bele kellett tennem a 60ml-t, hogy ne eresszen állandóan. Az egész kicsit káoszos, mert 40ml-nél is hallom hogy lötyög, de mégis leereszt, míg a többel nem ereszt. De pl a 4 kerékből egynél elég volt a 40ml, a többinél kellett a 60ml. Plusz azt is megfigyeltem, hogy a külső típusa sem mindegy, mert nem mindegyiken tapad meg rendesen a folyadék, amelyikben sok a gumi, vastag a butil réteg azt sokkal könnyebben megfogja.
Sokkal jobb lenne, ha nem grammoznának a gyártók és rendes gumikat gyártanának. Nem tudom, hogy milyen minőségi előírásoknak kell megfelelni a gumiknak, de a szint elég alacsonyan lehet.
szerintem attól is függ, hogy mennyi butil meg mennyi természetes kaucsuk van a gumiban százalékosan egymáshoz viszonyítva, mennyi a szövetsűrűség a karkasszban, stb
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.