Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#1341
Posted 2011. November 27. - 23:19
#1342
Posted 2011. November 27. - 23:19
mi ertelme a belso nelkuli rendszernek 2.2baron?
amugy minipumpa zsakba, kiersz, leengeded 1.6ra, hazatekereshez meg visszanyomod 2.5re
2,5-el én járok belsõssel. 100 kilóval....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1343
Posted 2011. November 27. - 23:17
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1344
Posted 2011. November 27. - 23:07
#1345
Posted 2011. November 27. - 23:03
amugy minipumpa zsakba, kiersz, leengeded 1.6ra, hazatekereshez meg visszanyomod 2.5re
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1346
Posted 2011. November 27. - 22:31
amugy megsem szazas a rendszer... merve egy este alatt kb annyit eresztett, mint a latex, viszont, hogy elvoltam cangazni delelott egy orat, estere eleg lapos lett. tegnap csekkoltam ezzel a szappanos modszerrel, nem lattam, hogy vhol is eresztett volna. mi ilyenkor a teendo? "rakjam" ujra az oldalfalakat, vagy majd idovel jobban eltomodik?
#1347
Posted 2011. November 27. - 21:12
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1348
Posted 2011. November 27. - 08:47
#1349
Posted 2011. November 26. - 22:05
Arn, milyen felnire tetted, átalakítottad a Giant-et vagy új kerékszett lett?
Ma megnéztem, nekem 4 hónap után fogyott ugyan a lötyi valamennyit, de van még cucc mindkét kerékben bõven. (Geax Saguaro 2.2 TNT gumik)
sun ringle kerekszett (black flag expert). lemertem az egesz kereket, kivancsi vagyok, hogy majd hogy valtozik a sulya lehet kiprobalom majd annyival utantolteni, amennyi hianyzik. bar meg lotyim sincs pluszban, ezt a kerekhez adtak.
***
sajna nem snakeskin gumik, mert elotte nem gondoltam erre. amugy tubelessnel miert jobb? jobban tartja a levegot, vagy a fizikai behatasok miatt? mert az oldalfalat schwalbenal meg nem sikerult kiszakitani, a maxxist siman, pedig a aspent is jo lett volna kiprobalni tubeless.
ps: rocketronbol nincs 29er snakeskin, csak az uj ralphbol. nekem meg a regi van.
#1350
Posted 2011. November 26. - 19:43
Ma megnéztem, nekem 4 hónap után fogyott ugyan a lötyi valamennyit, de van még cucc mindkét kerékben bõven. (Geax Saguaro 2.2 TNT gumik)
#1351
Posted 2011. November 26. - 18:51
most kapok egy szett Hans Dampf TL ready gumit, majd beszamolok rola hogy hogy mukodik Stans lotyivel.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1352
Posted 2011. November 26. - 16:39
amugy tenyleg baromi passzentos ez a 2011es schwalbe gumi ezen a felnin. konkretan, ratenni is baromi nehez, illetve ha mar rajta is van, akkor is szinte csak a nyomas huzza szet, mert kezzel keptelenseg a helyere rakni. hat kivancsi leszek, hogy nem fog e ereszteni. amugy egy normalis belsos rendszerhez kepest mennyire tartja a levegot?
elofordult olyan helyzet veletek a kulsorepedesen kivul, hogy ut kozben belsot kellett beletenni?
#1353
Posted 2011. November 26. - 14:21
hat izzadok vele rendesen - a gumit alig tudtam raeroszakolni erre a sz*r felnire (szvsz hasonlo lehet a jelenseg, mint a ztr crest+schwalbe combonal). utana beszappanos-vizeztem, elkezdtem fujni mint allat a muhelypumpaval, de orran-szajan jott a levego, kb 1.5-2 barig jutottam, de gyorsan le is ereszt, ha abbahagyom. mennyire kell ennek az elejen tartani a levegot? nem kellene legalabb egy ideig, mielott beleteszem a lottyot? amennyire meg tudtam allapitani, a perem a helyen van, de lehet epp azert ereszt le gyorsan, mert megsem.
nem tudom milyen felnid van, de én mavic 819-re mûhelypumpával simán felrakom még a tubeless ready-s (2bliss, tl-ready) külsõkeit is. a külsõ peremét rá szoktam "húzni" a fleni peremére gumileszedõvel, aztán izomból pumpa 4,5 bárig, hogy tejesen a helyére pattanjon mindenhol. majd szelep ki, lötyi be (vigyázni hogy ne ugorjon ki a gumi) és kész
#1354
Posted 2011. November 26. - 14:21
hat izzadok vele rendesen - a gumit alig tudtam raeroszakolni erre a sz*r felnire (szvsz hasonlo lehet a jelenseg, mint a ztr crest+schwalbe combonal). utana beszappanos-vizeztem, elkezdtem fujni mint allat a muhelypumpaval, de orran-szajan jott a levego, kb 1.5-2 barig jutottam, de gyorsan le is ereszt, ha abbahagyom. mennyire kell ennek az elejen tartani a levegot? nem kellene legalabb egy ideig, mielott beleteszem a lottyot? amennyire meg tudtam allapitani, a perem a helyen van, de lehet epp azert ereszt le gyorsan, mert megsem.
Szerintem kompresszor vagy CO patron, mûhely pumpával a Shimano kerekeket is nyûgös mert elég béna a szelepkialakítása a Mavivhez képest ez utóbi simán megy pumpával UST gumival. Kompresszorral felnyom és körbe forgatni a lötyit jusson belõle mindenhová.
#1355
Posted 2011. November 26. - 13:51
#1356
Posted 2011. November 26. - 10:18
#1357
Posted 2011. November 26. - 07:43
no mindegy, belevagok, mar csak azert is, mert a kerek ezzel a sarga szalaggal jott gyarilag, aztan lehet a belso megcincalna par honap alatt, ha siman kezdem el hasznalni.
#1358
Posted 2011. November 26. - 01:33
How often does the sealing fluid have to be renewed or refilled?
Refilling the sealing fluid is only necessary to prevent punctures. Schwalbe Doc Blue lasts as an active puncture preventative for around 3 months and partially for much longer. Thereafter it dries out into a rubber film. Testing by inserting a needle into the tread and then rotating the wheel will easily show if the sealing fluid is still functioning. If the hole is not automatically sealed, then the sealing fluid needs to be replaced. The "test hole" is then repaired by the new sealing fluid.
most szedtem szet az egyik Bontrager lotyis kereket, abban epp volt egy kicsi meg, meg a gumi fala "nedves" volt, de ennyi. hogy hova lett a maradek azt nem tudom. lehet ez nagy hulyeseg, de en arra gondolok hogy ezeknek van viztartalma es az kiszarad.
RAUH-Welt
B E G R I F F