Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#1261
Posted 2012. April 11. - 11:06
#1262
Posted 2012. April 11. - 10:38
reszemrol vettem egy szett tubeless foltot (szovetes) szakadasok ellen. kivancsi vagyok, hogy er e vmit... eddig mindig varrtam a kulsoket.
#1263
Posted 2012. April 11. - 10:16
#1264
Posted 2012. April 10. - 21:39
Tech Tuesday - Three Ways to Save A Leaky Tubeless Tire - Pinkbike.com
#1265
Posted 2012. March 11. - 10:39
egy difit vettem eszre a notubes es a noflats kozott. mintha a noflatsnel elobb egybeallna a gumiresz, fecskendovel be sem tudtam nyomni, mert siman bedugult. vegulis suru razogatasokkal a notubes adagolojaval nyomtam bele, kicsit tobbet, mint szerettem volna, most ilyen 95 es 105g van benne (80 volt a cel).
#1266
Posted 2012. March 10. - 08:42
De van, a protection verzió.
Ó köszönöm srácok, tényleg, a Protection az Tubeless Ready. Szerintem ez egy jó kompromisszum.
Continental Bicycle -ProTection
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1267
Posted 2012. March 09. - 22:43
A Continak nincs UST-s X-kingje értelmes súlyban, akkor már Snake-skin-es Schwalbe, az egészen jó oldalfalú.
De van, a protection verzió.
A sebesség mindent megold.
#1268
Posted 2012. March 09. - 22:38
#1269
Posted 2012. March 09. - 22:10
Annyi észrevételem van még, hogy a Geax nem TLR (azaz TNT) gumijai is elég nehezek és strapásak, konrétan efgy vágásálló fólián kívül, pontosan ugyanaz az oldalfaluk. A fõ különbség a peremben van, ami nem UST erndszerû, hanem hagyományos, s bizonyos felniknél lehetetlen TL módon felfújni.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1270
Posted 2012. March 09. - 21:57
Notubes-t még soha nem próbáltam, csak Joe's-t, abból az alap sima lötyim van és a drágább Race, elõbbinek fél év alatt talán egyharmada illant el (kõnehéz, de jóféle és vastag oldalfalú Geax Saguaro 2.2 TNT külsõk...). Schwalbe esetén a vékony oldalfal miatt eleve sok lötyit "felszívhat" a külsõ.
#1271
Posted 2012. March 09. - 21:36
most joest vettem, lehet total kipuceralom a gumikat, hogy jobban lassam a differenciat.
#1272
Posted 2012. February 18. - 21:15
köszi
contit még nem. meg nem, is voltam a márka rajongója, de az x-king meg az új ,mountain king mintázatok tetszenek. idén lehet majd kipróbálom ha meglesz az új kerékszett. elõre mk, hátra xking kombóban.
Pont ezt tervezem a következõnek, ha csereérettek lesznek a Geax-ok. Természetesen rendes UST verzióban és 2.4-es szélességben, mert a tömeg nem érdekel, sokkal inkább a megbízhatóság.
Megjegyzem, rég olvastam ennyire hasznos és mindenféle értékes információkban gazdag hozzászólásokat, mint amelyeket Joshua és Mjani01 írt! Köszi érte! ;-)
#1273
Posted 2012. February 14. - 20:10
Szivesen irok tapasztalatot ha már megkérdezted, ha már használtál conti ust gumit akkor biztosan tudod hogy nagyon vastag az oldalfala mindegyiknek, konkrétan mikor kihajtogatod ugy megáll a fal mellett mint egy drótos gumi/na ezekben aztán benne van az anyag az tutti/ezt már a rocket ronról nem tudnám elmondani/nyeklik,nyaklik hajlik minden felé.Én kicsit a 2.2-es változatát nem találom annyira ballonosnak,jól gurul, de igazán inkább elöl jó, kanyarokban alacsony nyomáson nagyon jól tart.De az érdekesség kedvéért azért azt leirom, hogy vettem egy 2.4-est is, na ez ballonos /kb olyan mint egy vredestein 2.2-es/ alacsony nyomáson olyan mintha egy puha fotelbe ülnék / ezt viszont hátul használom mert a Zemplénbe ahol sokat edzek terepen, nagyon köves, és apró köves is a talaj, a kis mintáju gumi sokszor megkapar, na ez nem, és viszonylag nem is kopik drasztikusan,ellenben igen drága de ha áldozol rá nem fogod megbánni azt tutti.Örülök ha segithettem.
köszi
contit még nem. meg nem, is voltam a márka rajongója, de az x-king meg az új ,mountain king mintázatok tetszenek. idén lehet majd kipróbálom ha meglesz az új kerékszett. elõre mk, hátra xking kombóban.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1274
Posted 2012. February 14. - 18:48
Nekem ez szimpatikus. Mióta használsz UST? és hány foltot kellett ragasztanod eddig?
2éve. Szúrt defekt miatt egyet sem, mert azt mind megjavította a lötty véglegesen. Egyébként összesen négyet, a kisebb szakadásokat szoktam foltozni, cserép, hegyes kõ, sérült gumiperem.
Ezt olvastad már? Nem igazán derül ki belõle (kaptam is érte eleget az ismerõsöktõl ), de én a valódi tubeless elkötelezett híve vagyok.
A sebesség mindent megold.
#1275
Posted 2012. February 14. - 18:15
Igen.
Nekem ez szimpatikus. Mióta használsz UST? és hány foltot kellett ragasztanod eddig?
#1276
Posted 2012. February 14. - 18:01
#1277
Posted 2012. February 14. - 17:57
#1278
Posted 2012. February 14. - 17:56
x-kingrõl kicsit bõvebben ?
köszi
#1279
Posted 2012. February 14. - 17:32
Többen leírtuk a tapasztalatunkat (és nem vitatkoztunk), hogy nem kell/nincs sok értelme igazi UST gumiba szúrásos defektre löttyöt használni. Ez szerintem hasznos lehet azoknak, akik most ismerkednek ezzel a rendszerrel, hátha nem rohannak a boltba löttyért rögtön.
igen hasznos lehet azoknak is akiknek az erdo kozepen ereszti el az osszes levegot a gumi, es ott allnak megb*szva hogy most mi lesz.
Természetesen biztos van tapasztalat az ellenkezõjére is.
biztos van. en meg biztos lathatalan betukkel irok, mert az sose latod, csak a write-only mod megy.
(Próbáltam 2bliss specit is folyadékkal /Joe/, nehéz volt beüzemelni, és ijesztõen gyengének tûnt az UST-shez képest. Könnyebb, de kevésbé robosztus rendszer.)
erre is van ellenkezo tapasztalatom (amit majd figyelmen kivul hagyhatsz). en is probaltam, egyaltalan nem volt nehez felrakni, es teljesen jol zart. az hogy ranezesre minek tunik, az nem tapasztalat, csak velemeny.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1280
Posted 2012. February 14. - 16:22
b,cFelmerült benne a kérdés, hogy mi van akkor, ha kapsz egy szúrásos defektet, és leenged a gumi tõle. (UST) Meg ha lassan is, de leenged.
Akkor onnantól:
a- pumpálod 1-2 naponta
b- teszel bele tejet
c- vagy van egyéb permanens megoldás az ilyen lyukak tömítésére UST rendszereken?
A sebesség mindent megold.