az utolso ketto kb abban ter el egymastol, hogy az ujabb kiadasu felnik es kulsok peremet ennek megfeleloen alakitjak ki, hogy passzentos legyen, a modszer ua. pl a schwalbe nem ad ki kulon tubeless ready es masik gumit evobol, hanem az ujabb modellevnel modositottak a peremet. amugy epp ugyanolyan gumi szerkezetileg, mint a korabbi. felniknel is ezt csinaljak, mas a perem, nincs semmi hokuszpokusz. a korabbi nem tubeless ready, de atalakithato gumikkal, felnikkel epp ugyanugy kellett eljarni, mint s mostaniakkal, csak ossze kellett valogatni a gumit, es nem volt garantalt a vegeredmeny a perem miatt. az ujabb cuccokkal meg biztosra lehet menni.
a gumikon nincs legzaro reteg, mint az ustnel, igy nem csak a peremnel, hanem lehet orranszajan jon a levego (plane, ha vmi vekonyfalu gumi), ezert kell hozza lotty. amiket linkeltetek szvsz mind ugyanazon az elven mukodik: megfelelo peremu gumi es a felni, a felnire felniszalag, hogy a kulloknel szigeteljen, meg egy szelep. kell hozza lotty is, ami eltomiti az illesztesi reseket.
ha valaki mashogy tudja, vilagositson fel