Jelentkezz be Regisztrálj

Otthoni szerelés, szerszámok
#1021
Írta 2011. május 30. - 18:34

A sebesség mindent megold.
#1022
Írta 2011. május 30. - 18:31

nekem ilyenem van, és ezen se látok semmit ahol meg lehetne bontani a két szélét http://ridebike.hu/i...8e53fe244a5.jpg
#1023
Írta 2011. május 30. - 18:29

az idájig nekem is megvan , de az agy mindkét végén van egy-egy "vállas csö" ami megvezeti a 20-as tengelyt. Ezektöl nem férek hozá a csapágyakhoz. Ráadásul ezek nem fixek hanem forognak az agyban kialakito "peremben" [IMG]http://http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://bikemag.hu/images/2009/05/sg25_2009apr_vj.jpg&imgrefurl=http://bikemag.hu/shopping-guide/kerek/novatec-dh-elso-agy&usg=__umWZ4DD-VjNNLwzEisQGKdBUmYI=&h=766&w=970&sz=82&hl=hu&start=47&zoom=1&tbnid=fCAizYIARV6YsM:&tbnh=130&tbnw=163&ei=pcPjTbn7JdD4sgaI8YiMBg&prev=/search%3Fq%3Dbike%2B%252B%2B%25C3%25A1t%25C3%25BCt%25C3%25B6s%2Bels%25C3%25B6agy%26hl%3Dhu%26biw%3D1003%26bih%3D587%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=hc&vpx=724&vpy=254&dur=2344&hovh=199&hovw=253&tx=138&ty=114&page=4&ndsp=15&ved=1t:429,r:4,s:47&biw=1003&bih=587[/IMG]
Na most légy okos !
Nem tudom megnyitni a képet, próbáld máshova feltölteni és onnan linkelni.
Az tengelyére (fémszínû) gondolsz vagy a két távtartóra (feketék)? Látod a csapágyakat?
A sebesség mindent megold.
#1024
Írta 2011. május 30. - 18:28

#1025
Írta 2011. május 30. - 18:25

#1026
Írta 2011. május 30. - 18:24

Igen.
Kiütöd. Behúzod/beütöd az újat.
az idájig nekem is megvan , de az agy mindkét végén van egy-egy "vállas csö" ami megvezeti a 20-as tengelyt. Ezektöl nem férek hozá a csapágyakhoz. Ráadásul ezek nem fixek hanem forognak az agyban kialakito "peremben" [IMG]http://http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://bikemag.hu/images/2009/05/sg25_2009apr_vj.jpg&imgrefurl=http://bikemag.hu/shopping-guide/kerek/novatec-dh-elso-agy&usg=__umWZ4DD-VjNNLwzEisQGKdBUmYI=&h=766&w=970&sz=82&hl=hu&start=47&zoom=1&tbnid=fCAizYIARV6YsM:&tbnh=130&tbnw=163&ei=pcPjTbn7JdD4sgaI8YiMBg&prev=/search%3Fq%3Dbike%2B%252B%2B%25C3%25A1t%25C3%25BCt%25C3%25B6s%2Bels%25C3%25B6agy%26hl%3Dhu%26biw%3D1003%26bih%3D587%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=hc&vpx=724&vpy=254&dur=2344&hovh=199&hovw=253&tx=138&ty=114&page=4&ndsp=15&ved=1t:429,r:4,s:47&biw=1003&bih=587[/IMG]
Na most légy okos !
#1027
Írta 2011. május 30. - 17:47

tudja valaki ,h lehet csapágyat cserélni egy bike+ elsöagyban (20-as átütös) ??
Igen.
Kiütöd. Behúzod/beütöd az újat.
A sebesség mindent megold.
#1028
Írta 2011. május 30. - 17:45

Köszi a tippeket.
#1029
Írta 2011. május 30. - 17:36

Forest :
Hát nem tudom segit e de én és ismerösöm is küzdötünk ilyen problémával, mire mindent átbogarásztunk akkor vetük észre ,h valamejik bovdenház nyeszereg (nálam a fékarb csatlakozásnál) ,havernak ugyanez csak a váltokarba csatlakozásnál
Detto igy jártam a minap ,... mindent átpucoltam az egysebin, monoblokk, nyak, agyak, nyeregcsõ..., az a genya fékkábel megakasztó szem volt a felsõcsövön :mad: Ghrrrr...
#1030
Írta 2011. május 30. - 16:43

#1031
Írta 2011. május 30. - 16:42

Hát nem tudom segit e de én és ismerösöm is küzdötünk ilyen problémával, mire mindent átbogarásztunk akkor vetük észre ,h valamejik bovdenház nyeszereg (nálam a fékarb csatlakozásnál) ,havernak ugyanez csak a váltokarba csatlakozásnál
#1032
Írta 2011. május 30. - 11:31


Valakinek valami tipp?

#1033
Írta 2011. május 30. - 01:58

Általában nem tudom; az SKS minipumpám szétcsavaroztam és a használt gumigyûrût kicseréltem, majd szilikonzsírral kentem (épp volt itthon ugyanakkora gyûrûm búvár-nyomáscsökkentõre, lehet, hogy a vízvezetékszerelõ boltokban is van épp akkora). A Blackburn Air Tower mûhelypumpám szintén szétcsavaroztam és bezsíroztam; hasonlóan a lábbal nyomogatható német Aldi? névtelen pumpám is. A zsírzást évente érdemes ismételni. A hatás mindhárom esetben frenetikus, megújultak a pumpák. Ezt az eljárást amúgy többen is megerõsítették ill. ajánlották itt (vagy hasonló, pl Pumpák... témában). Mindhárom pumpa 10 bar (kb ugyanannyi atm, avagy ezer kPa) nyomásig bírja, a kicsivel persze soká kell erõlködni - de már többször segített néptelen utakon.
Köszönöm a részletes választ. Az elektronikai hûtõbordákra vagy mint ismertebb felhasználás a számítógép processzorok és a hûtõborda közé hõvezetés céljából kent szilikonzsírra gondolsz vagy van erre spéci?
#1034
Írta 2011. május 26. - 21:18

Bõrt cseréltél benne, vagy mit?
--Trifo
Találtam egy megfelelõ méretû gumi alátétet, azt tettem bele a régi, elöregedett gumi helyett. Zsír az volt benne annyi, hogy inkább kivenni kellett belõle.
#1035
Írta 2011. május 26. - 19:39

Általában nem tudom; az SKS minipumpám szétcsavaroztam és a használt gumigyûrût kicseréltem, majd szilikonzsírral kentem (épp volt itthon ugyanakkora gyûrûm búvár-nyomáscsökkentõre, lehet, hogy a vízvezetékszerelõ boltokban is van épp akkora). A Blackburn Air Tower mûhelypumpám szintén szétcsavaroztam és bezsíroztam; hasonlóan a lábbal nyomogatható német Aldi? névtelen pumpám is. A zsírzást évente érdemes ismételni. A hatás mindhárom esetben frenetikus, megújultak a pumpák. Ezt az eljárást amúgy többen is megerõsítették ill. ajánlották itt (vagy hasonló, pl Pumpák... témában). Mindhárom pumpa 10 bar (kb ugyanannyi atm, avagy ezer kPa) nyomásig bírja, a kicsivel persze soká kell erõlködni - de már többször segített néptelen utakon.Van egy kb. 20 éves pumpám, tökéletes. 5 barig simán bírta. Amit boltban vettem hasonlót, elsõ használat közben kiderült, hogy használhatatlan. Régen még anyagból volt az is. Hogy lehet karbantartani, felújítani ezeket?
#1036
Írta 2011. május 26. - 19:11

#1037
Írta 2011. május 26. - 17:32

--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#1038
Írta 2011. május 17. - 21:44


#1039
Írta 2011. május 11. - 15:16


#1040
Írta 2011. május 11. - 15:08

YouTube - How to remove a crank arm from your bicycle square taperSziasztok!
Le akarnám szedni a hajtókarokat,de ami van nekem hajtókarleszedõ,azt nem tudom belecsavarni a...
itt meg tudod nézni hogyan kell használni a hajtókar lehúzót.