Nem vettem zokon... legalább már tudom hogy hol kell keresnem szerelési útmutatót.
A 7.0 az jó váltó volt? (asszem olyat fogok venni és kéne vmi tapasztalat róla)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
Indította
CURTISPAPI
, 2003. február 25. 21:21
#5961
Írta 2003. március 15. - 22:46
#5962
Írta 2003. március 15. - 22:37
Bocs Eric, természetesen Baliman-nak szólt a dolog, remélem segít.
Az X.0-t is ez alapján állítottam be, és elsõ rúgásra ment minden precízen és pontosan. 5.0 Gripshift, 5.0sor. X.0 hátsó váltó
És csak annyit: K***a jó hátsó váltó.
Az X.0-t is ez alapján állítottam be, és elsõ rúgásra ment minden precízen és pontosan. 5.0 Gripshift, 5.0sor. X.0 hátsó váltó
És csak annyit: K***a jó hátsó váltó.
#5963
Írta 2003. március 15. - 22:31
Nem nekem kell segítség /pill, de azért kösz szépen.
Én még sajna nem tartok ott hogy a váltómat kéne beállítani... :'(
Én még sajna nem tartok ott hogy a váltómat kéne beállítani... :'(
#5964
Írta 2003. március 15. - 22:22
ERIC!
Javaslom figyelmedbe:
http://www.sram.com/...ech_manuals.asp
Elég korrekten le van írva és rajzolva minden.
A H a kis fogaskerék végállás, az L a nagy fogaskerék végállás. Ebbõl a manuálból mindent meg tudsz csinálni.
Javaslom figyelmedbe:
http://www.sram.com/...ech_manuals.asp
Elég korrekten le van írva és rajzolva minden.
A H a kis fogaskerék végállás, az L a nagy fogaskerék végállás. Ebbõl a manuálból mindent meg tudsz csinálni.
#5965
Írta 2003. március 15. - 22:05
Állvány:lehet kapni barkácsboltban 90 fokos alu polcelemet.Van rajta 4 lyuk kettõ a falba másik kettõre meg ely vastag "lemez".annak a végére pedig egy kampóféleség.Az elsõ háromszöget szoktam rá felakasztani a nyeregvázcsõnél és mûködik
#5966
Írta 2003. március 15. - 22:04
proba cseresznye!
egyebkent high low, mint sebesseg!! vegallast lehet vele allitani
vagy proszald meg a felfogatasnal talalhato csavart ha van olyan befele csavarni. ezzel azt ered el, hogy felulrol bele erjen-e gorgo!
egyebkent high low, mint sebesseg!! vegallast lehet vele allitani
vagy proszald meg a felfogatasnal talalhato csavart ha van olyan befele csavarni. ezzel azt ered el, hogy felulrol bele erjen-e gorgo!
#5967
Írta 2003. március 15. - 21:57
Ha jóltudom, azokkal a csavarokkal azt lehet beállítani, hogy a váltó a sor legkisebb és legnagyobb fogaskerekéhez viszonyítva mennyit térjen ki... remélem érthetõ volt. Tehát ráváltasz pl a legkisebb kerékre, és be tudod állítani hogy pontosan felette legyen a váltógörgõ, vagyis hogy ne vigye túl a láncot a váltó.
Az egyik csavaron egy H, a másikon egy L felirat van (pontosabban a csavarok mellett). Most így fejbõl nemtom melyik csavar melyik fogaskerékhez van (legnagyobb v. legkisebb), de ha benéz ide vki okos ember, akkor meg tudja mondani.
Az egyik csavaron egy H, a másikon egy L felirat van (pontosabban a csavarok mellett). Most így fejbõl nemtom melyik csavar melyik fogaskerékhez van (legnagyobb v. legkisebb), de ha benéz ide vki okos ember, akkor meg tudja mondani.
#5968
Írta 2003. március 15. - 21:49
Sziasztok!Otthoni bringaszereléssel kapcsolatban lenne néhány kérdésem.1.Honnan lehetne a boltokban látott szerelõálványt szervállni?(lehetõleg azért óccsón)2.hátsóváltót szeretnék állítani,tapasztalt arcok segíthetnének.A gond az,hogy a 3 legnagyobb fogaskeréken egyfojtában perceg és pattog a lánc(sram9.0)kissebb kerekeken viszont gond nélkül fut.Van két csavar a váltón,gondolom ezeken kéne állítani,de melyiken?és mennyit?Elõre is kössz!
#5969
Írta 2003. március 13. - 02:55
ahh!
akkor a lanckereksort kell leszedni.
ezt szervizben megcsinaljak vagy ha van szerszamod akkor te is megtudod csinalni!
utana mar szet lehet szedni az agyat, es meg lehet tisztogatni meg egyebek! ;-)
akkor a lanckereksort kell leszedni.
ezt szervizben megcsinaljak vagy ha van szerszamod akkor te is megtudod csinalni!
utana mar szet lehet szedni az agyat, es meg lehet tisztogatni meg egyebek! ;-)
#5970
Írta 2003. március 13. - 00:32
#5971
Írta 2003. március 11. - 01:09
milyen agy?
mert ha tomitett golyos csapagyak vannak benne, tehat nem konuszos (es golyo kipergetos) akkor lehet egy kicsit utogetni kell! (csak fa vagy gumi kalapaccsal utogesd kozvetlenul, vagy rakj oda vmi fa darabot es ugy utogesd fem kalapaccsal!)
vagy lehet, hogy a lanckeresor zaro anyaja fogja (ha meg rajta van egyaltalan).
mert ha tomitett golyos csapagyak vannak benne, tehat nem konuszos (es golyo kipergetos) akkor lehet egy kicsit utogetni kell! (csak fa vagy gumi kalapaccsal utogesd kozvetlenul, vagy rakj oda vmi fa darabot es ugy utogesd fem kalapaccsal!)
vagy lehet, hogy a lanckeresor zaro anyaja fogja (ha meg rajta van egyaltalan).
#5972
Írta 2003. március 11. - 00:24
lor!
tengely: Mást nem kell levenni róla? Bal oldalon szétszettem de nem lehetett kivenni a tengelyt a jobb oldal fele. ???
tengely: Mást nem kell levenni róla? Bal oldalon szétszettem de nem lehetett kivenni a tengelyt a jobb oldal fele. ???
#5973
Írta 2003. március 10. - 03:16
a valtokarban a zsir kicsit megfagyott!
meleg kell neki meg olaj vagy ilyesmi!
a tengely: bal oldalon a kontra anyat es a konuszt szet kell bontani (jobb menetes a tengely). utana kijon a tengely! vissza ugyanigy csak jatszani kell a hezagolassal! ha golyoskosar van benne ne rakd vissza inkabb meg egy golyot rakj be plusszba! (ja azokat illik azert cserelni)
zsirral tapszd bele a golyokat es usgyi!
a jobb oldalon levo konuszt es kontra anyat jol kontrazd ossze amig kint van, mert ha szorul a csapagy azt az oldalt szokta bontani. akkor pedig a kerek megall!!!
meleg kell neki meg olaj vagy ilyesmi!
a tengely: bal oldalon a kontra anyat es a konuszt szet kell bontani (jobb menetes a tengely). utana kijon a tengely! vissza ugyanigy csak jatszani kell a hezagolassal! ha golyoskosar van benne ne rakd vissza inkabb meg egy golyot rakj be plusszba! (ja azokat illik azert cserelni)
zsirral tapszd bele a golyokat es usgyi!
a jobb oldalon levo konuszt es kontra anyat jol kontrazd ossze amig kint van, mert ha szorul a csapagy azt az oldalt szokta bontani. akkor pedig a kerek megall!!!
#5974
Írta 2003. március 09. - 21:11
Üdv!
Srácok a hátsó agynál, hogy kell kivenni a tengelyt? (karbantartás céljából)
Más: nyár végén leparkoltam a bringát egy fûtetlen garázsba, no problem. Most a (hátsó) váltókart(LX) ellenállás nélkül lehet nyomogatni és nem csinál semmit, max 3 fokozatot vált. Ez lehet a hidegtõl, vagy valamit állítani kéne rajta?
Help me!
Srácok a hátsó agynál, hogy kell kivenni a tengelyt? (karbantartás céljából)
Más: nyár végén leparkoltam a bringát egy fûtetlen garázsba, no problem. Most a (hátsó) váltókart(LX) ellenállás nélkül lehet nyomogatni és nem csinál semmit, max 3 fokozatot vált. Ez lehet a hidegtõl, vagy valamit állítani kéne rajta?
Help me!
#5975
Írta 2003. március 09. - 20:27
#5976
Írta 2003. március 07. - 22:04
Az tény, hogy dárga 14.950 Ft de fölösleges cucc nincs benne, mert minden van benne ami elképzelhetõ, hogy kell! Majd ha beszereztek Biker's Guidét nézzétek meg! Egyébként Acor a cucc!
#5977
Írta 2003. március 07. - 21:52
Szerintem sok olyan szerszá m is van egyilyen ládában amire egyébként nincs is szükség ill. ritkán. Ergo inkább darabonként...
#5978
Írta 2003. március 06. - 22:54
> ;D
szerintem az ilyen ládák nagyon drágák és a flecucc sokkal olcsóbban kihozható csak nincs rá írva valami jó márka de nemtudom hogy az milyen, de általába nekem ez a véleményem ezekrõl.
szerintem az ilyen ládák nagyon drágák és a flecucc sokkal olcsóbban kihozható csak nincs rá írva valami jó márka de nemtudom hogy az milyen, de általába nekem ez a véleményem ezekrõl.
#5979
Írta 2003. március 06. - 22:34
#5980
Írta 2003. március 06. - 22:31
Na vissza térve a topic címéhez, hogy milyen szerszám kell otthonra az idei Biker's Guidebe hirdetnek egy olyna ldáát amibe minden elképzelhetõ bicos szerszám benne van! Mondjuk nem olcsó.-...