Ritkaság, főleg így készletben hátha valaki pont ezt keresi:
https://bolha.testbi...old-szet-400619
Megírnátok mennyiért ment el?
Ritkaság, főleg így készletben hátha valaki pont ezt keresi:
https://bolha.testbi...old-szet-400619
Megírnátok mennyiért ment el?
@talpfa vagy valaki, aki nem volt olyan balga mint én és megvannak a régi MBAH/BikeMag újságjai:
megtennéd, hogy a 2007. májusi számban szereplő Kona Sutra tesztet fotózod nekem? köszi!
@talpfa vagy valaki, aki nem volt olyan balga mint én és megvannak a régi MBAH/BikeMag újságjai:
megtennéd, hogy a 2007. májusi számban szereplő Kona Sutra tesztet fotózod nekem? köszi!
Nekem ez az időszak már nincs meg sajnos vagy nagyon hiányos 2002 -től.
@talpfa vagy valaki, aki nem volt olyan balga mint én és megvannak a régi MBAH/BikeMag újságjai:
megtennéd, hogy a 2007. májusi számban szereplő Kona Sutra tesztet fotózod nekem? köszi!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Köszi, hogy gondoltál rám.
Sajnos nem tudtam megnézni, gyorsan le is került a Kona nyeregcső az apróból.
(Amúgy sem lett volna jó, mert az én vázamba 27.0 nyeregcső való.)
Egyébként meg van a gyári Kona-Tahoma nyeregcsövem tarcsiba, csak úgy mint a P2 villám is.
A cruxhoz is megvan a gyári villa és a nyeregcső, de még a nyeregcső bilincs is. Ilyeneket nem adunk el.
Íme....
Apró-figyelő szolgáltatás:
https://bolha.testbi...d-fsr-m5-400134
@talpfa (ha esetleg):
https://bolha.testbi...50-272mm-400132
Köszi, hogy gondoltál rám.
Sajnos nem tudtam megnézni, gyorsan le is került a Kona nyeregcső az apróból.
(Amúgy sem lett volna jó, mert az én vázamba 27.0 nyeregcső való.)
Egyébként meg van a gyári Kona-Tahoma nyeregcsövem tarcsiba, csak úgy mint a P2 villám is.
A cruxhoz is megvan a gyári villa és a nyeregcső, de még a nyeregcső bilincs is. Ilyeneket nem adunk el.
Kisherceg módosította - 2021. május 19. - 16:21
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Még egy gyöngyszem a V-fékes fully témához:
https://bolha.testbi...-sugar-3-399955
A villa (és a színe) nálam mindent visz!
Sose voltam oda se a fully-kért, se az alu vázakért, de ez tényleg szép.
Ilyen Avid SD3-s fékeim voltak a Kona-n, tényleg jók, pedig nem is a csúcskategória.
A Marzocchira nem tudok mit mondani, mert elfogult vagyok velük szembe, nálam ők a favorit.
Anno csodás színeket "varázsoltak" nekik az olaszok.
Ezen a 2001-es Z3-on a metálkék szín, de sorolhatnám az összes többi korabeli telót.
Még egy gyöngyszem a V-fékes fully témához:
https://bolha.testbi...-sugar-3-399955
A villa (és a színe) nálam mindent visz!
Rabbit módosította - 2021. május 17. - 21:52
mennyivel szebbek,arányosabbak,sportosabbak (számomra) ezek a kilométeres kormányszáras,meredek homlokcsöves gépek,mint a hátraesős,villanyakra hegesztett kormányos új gépek.
ez a Lee Cougan meg szimplán k*rva jól néz ki
azé' ez nagyon jó, annak idején, mikor volt az MBAH-ban (középen poszterrel!!) bárkinek a fél veséjét odaadtam volna egy ilyenért
https://bolha.testbi...ritkasag-399560
Mikor 98 tájékán elkezdtem versenyezni, akkor pont ezt az újságot lapozgattam, még ma is megvan. Aztán elmentem az első egyesületi tekerésre (Lőrinc 2000 SE Triatlon és MTB klub) és az egyik csapattársnak ilyen bringája volt. Acél ugyan, neon sárga vagy zöld színben, nem emlékszem már pontosan, de ugyanez a felszereltség. Nem hittem a szememnek, nagyon csillagközinek tűnt az akkoriban. Csodáltuk minden egyes edzésen.
Akkoriban egy névtelen crmo vázas, altus szettes, sugino hajtóműves, alhonga V-fékes, ofmega agyas bringával hasítottam, ami nagyon nagyon más liga volt a lee Cougan-hez képest, fantasztikus élmény volt minden edzésen még csak látni is azt a bringát.
Szívesen olvasom ezeket a régi történeteket.
A Lee Cougan-ok közül a lentebbi képen lévő tetszik a legjobban, határozottan.
Természetesen acél.
Régebben keresgéltem a neten erről a márkáról illetve konkrétan a Revenge team-ról infót, de sajnos nem sok maradt fent róla.
Mikor 98 tájékán elkezdtem versenyezni, akkor pont ezt az újságot lapozgattam, még ma is megvan. Aztán elmentem az első egyesületi tekerésre (Lőrinc 2000 SE Triatlon és MTB klub) és az egyik csapattársnak ilyen bringája volt. Acél ugyan, neon sárga vagy zöld színben, nem emlékszem már pontosan, de ugyanez a felszereltség. Nem hittem a szememnek, nagyon csillagközinek tűnt az akkoriban. Csodáltuk minden egyes edzésen.
Akkoriban egy névtelen crmo vázas, altus szettes, sugino hajtóműves, alhonga V-fékes, ofmega agyas bringával hasítottam, ami nagyon nagyon más liga volt a lee Cougan-hez képest, fantasztikus élmény volt minden edzésen még csak látni is azt a bringát.
azé' ez nagyon jó, annak idején, mikor volt az MBAH-ban (középen poszterrel!!) bárkinek a fél veséjét odaadtam volna egy ilyenért
https://bolha.testbi...ritkasag-399560
azé' ez nagyon jó, annak idején, mikor volt az MBAH-ban (középen poszterrel!!) bárkinek a fél veséjét odaadtam volna egy ilyenért
https://bolha.testbi...ritkasag-399560
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Feltételezem, mikor azon az átfolyáson átkeltél, a te cipőd lett vizes, nem a Konáé.
El foglak szomorítani, nem keltem át a vízfolyáson (A neve Császár-víz. Elég alacsony volt a vízállás most).
Merthogy ez a kis átkelés a patakon a szántóföld közepébe, a nagy semmibe visz.
Nem is tudtam volna tovább menni, leginkább mezőgazdasági gépek használják.
Egyébként apró halak cikáztak a patakban, ott az "átkelésen" is.
Úgyhogy fotóztam egy kört és vissza mentem a kerékpár útra.