Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Indította
zOrg
, 2003. február 25. 13:57
#1301
Írta 2008. március 08. - 23:08

hello!
nah, végre szédszedtem a drágaságot:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
sajnos kívülrõl nin csa valami jó állapotban:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
de majd igyekszem valahogy eltûnteti a rozsdás foltokat...
1ébként "belül" nagyo jó állapotba van! a fejcsõben, még ott van az a zsír is amivel a kormánycsapágycsészéket tették be!
nah, végre szédszedtem a drágaságot:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
sajnos kívülrõl nin csa valami jó állapotban:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
de majd igyekszem valahogy eltûnteti a rozsdás foltokat...
1ébként "belül" nagyo jó állapotba van! a fejcsõben, még ott van az a zsír is amivel a kormánycsapágycsészéket tették be!
#1302
Írta 2008. március 06. - 23:36

#1303
Írta 2008. március 06. - 23:06

szép.
anno odaadtam volna fél vesém egy ht -ért
vagy iboc sportért
..ööö..98ban meg egy oclv 9800 ért
vagy..
Ez igaz. Én is csak kívülrõl bámultam a kirakatban a Heavy Toolsokat, innen ered a márka iránti vonzalom nálam. Mostanra már nagyjából megtehetem, hogy bepótoljam a lemaradást.
#1304
Írta 2008. március 06. - 22:50

:nonono: asszony felakaszt!!
ugy néz ki, most megint veszek vmi szart a cigányoktól,
hétfõn hozzák a képeket.
de.
priviben jöhet, városit épithetnék végül is...a mostani kezd megdögleni
ugy néz ki, most megint veszek vmi szart a cigányoktól,
hétfõn hozzák a képeket.
de.
priviben jöhet, városit épithetnék végül is...a mostani kezd megdögleni
#1305
Írta 2008. március 06. - 22:46

Hehe, azok a jó régi Mongoose-ok. Savanyu! Kell egy Iboc Sport? Ippeg tudnék egyet. 
Savanyu, üríts postát, és gyere Skype-ra!

Savanyu, üríts postát, és gyere Skype-ra!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1306
Írta 2008. március 06. - 22:45

szép.
anno odaadtam volna fél vesém egy ht -ért
vagy iboc sportért
..ööö..98ban meg egy oclv 9800 ért
vagy..
klein adroit
de végül is, egséz jól szórakoztam egy felfujt hilltopper sx el is...
hehe tange 2000 :-PP
és még ma leszólják a manitu szikszet, meg társait :-D
anno odaadtam volna fél vesém egy ht -ért
vagy iboc sportért
..ööö..98ban meg egy oclv 9800 ért
vagy..
klein adroit
de végül is, egséz jól szórakoztam egy felfujt hilltopper sx el is...
hehe tange 2000 :-PP
és még ma leszólják a manitu szikszet, meg társait :-D
#1307
Írta 2008. március 06. - 22:38

Deszarneked!
Hogy bírod?


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1308
Írta 2008. március 06. - 22:32

Meg még egy 3. is
De nincsenek viszont modern kerékpárjaim. Csak ez a 3 retro. Most épül a 4. (egy versenybringa) és egyben utolsó (egyenlõre) mert ahogy magamat ismerem biztos találni fogok megint valami szépet, csak a párom fog kiborulni és kirakni bringástól mindenestõl


#1309
Írta 2008. március 06. - 22:22

Neked van egy másik HT-d is nem? Szakadjá szanaszéjjel!

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1310
Írta 2008. március 06. - 22:16

Versenybringánál inkább bevett szokás, hogy egy kevéssé régi de minõségi alu-vázra (Principia, Klein, Trek stb) ráraknak egy modern 9es-10es szettet. Nem fogok vele durvulni,abszolút csak aszfalt használatra készült. A kopó alkatrészekhez a tartalékok egy része megvan, a többi beszerzés alatt. De szerintem mindenki olyat építget amilyet az ízlése szeretne, nem lehet szigorúan követni semmit. Én azért választottam a Chris Kinget/Tune-t, mert azok már vagy 10 ugyanígy néznek ki. Tehettem volna rá FRM-et vagy egyéb mai modern márkát, de nekem így jobban tetszik.
#1311
Írta 2008. március 06. - 21:48

Hali!
Huhh, nem ronda a bringa az biztos, ezust/arany/zold kombo nagyon beut.
Nem fogod sajnalni? Esetleg lezuzol valamit rajta, aztan mar nem is tudod konnyen potolni.
Tenyleg vannak kulonbozo iranyzatok a retrobringa epitesben?
Regi alu vazat (1995 koruli) uj alkatreszekkel epitett mar valaki, vagy csak en vagyok ennyire beteg?
Udv
Tsipet
Huhh, nem ronda a bringa az biztos, ezust/arany/zold kombo nagyon beut.
Nem fogod sajnalni? Esetleg lezuzol valamit rajta, aztan mar nem is tudod konnyen potolni.
Tenyleg vannak kulonbozo iranyzatok a retrobringa epitesben?
Regi alu vazat (1995 koruli) uj alkatreszekkel epitett mar valaki, vagy csak en vagyok ennyire beteg?
Udv
Tsipet
#1312
Írta 2008. március 06. - 21:19

Több képet nem töltök fel, benevezek vele a legközelebbi év kerékpárja szavazásra, addig nem lövöm el a maradék puskaport. Még kicsit alakítgatok rajta.
Viszont egy kicsit más téma, tud valaki segíteni, hogy hol tudok menetes villát Aheadosra kovácsoltatni? Ha OFF a téma akkor privátba küldjétek az információkat. Már építgetem a következõ és egyben utolsó bicajom. Röpke 1 év és kész is lesz

Viszont egy kicsit más téma, tud valaki segíteni, hogy hol tudok menetes villát Aheadosra kovácsoltatni? Ha OFF a téma akkor privátba küldjétek az információkat. Már építgetem a következõ és egyben utolsó bicajom. Röpke 1 év és kész is lesz

#1313
Írta 2008. március 06. - 20:53

#1314
Írta 2008. március 06. - 20:37

aha értem köszi.
egyébként jó lenne ha tudnál löni még 1-2 részletképet.
sztem nem csak engem érdekelne
egyébként jó lenne ha tudnál löni még 1-2 részletképet.
sztem nem csak engem érdekelne

#1315
Írta 2008. március 06. - 20:13

az elsõ generációs 900as széria 92bõl az egész szett. Csak a hajtókarról ledörzsölõdött a logó sajnos

#1316
Írta 2008. március 06. - 19:57

:scared: annyi hogy szerintem a nyeregcsö lehetett volna polír is, de igy is nagyon szép :clap:
az XTR hajtókar meg h.váltó évjárata érdekelne! kb 98as vagy az elötti ugye?
az XTR hajtókar meg h.váltó évjárata érdekelne! kb 98as vagy az elötti ugye?
#1317
Írta 2008. március 06. - 19:47

Az alkatrészlista:
Váz Heavy Tools Alu Pro Limited Edition 92es azt hiszem
Villa: HT Flex Response double butted Cro Mo
Kcsapágy Chris King Gold (plusz egy zöld Chris King közölõ szett)
Hajtókar: XTR
Hátsóváltó XTR (megtuningolva egy pár KCNC váltógörgõvel és a bowdenfeszesség állító bigyót kicseréltem egy régi Ultegra váltóéra)
Elsõváltó XTR
Fékek: XTR (plusz 1 Onza Chill Pill zöld színben)
Fékváltókar XTR
Nyeregcsõbilincs és csõ: Tune
Nyereg SLR XP
Pedál: Heavy Tools Lite Cage
Kerekek: XTR agyak, Araya TM 810F(gyári!!!) felnik, Ritchey szalag, Schwalbe xxlight belsõ Ritchey Tom Slick Pro gumi 1"
Stucni Ritchey
Kormány Tranz-X
Bowden: Nokon
Váz Heavy Tools Alu Pro Limited Edition 92es azt hiszem
Villa: HT Flex Response double butted Cro Mo
Kcsapágy Chris King Gold (plusz egy zöld Chris King közölõ szett)
Hajtókar: XTR
Hátsóváltó XTR (megtuningolva egy pár KCNC váltógörgõvel és a bowdenfeszesség állító bigyót kicseréltem egy régi Ultegra váltóéra)
Elsõváltó XTR
Fékek: XTR (plusz 1 Onza Chill Pill zöld színben)
Fékváltókar XTR
Nyeregcsõbilincs és csõ: Tune
Nyereg SLR XP
Pedál: Heavy Tools Lite Cage
Kerekek: XTR agyak, Araya TM 810F(gyári!!!) felnik, Ritchey szalag, Schwalbe xxlight belsõ Ritchey Tom Slick Pro gumi 1"
Stucni Ritchey
Kormány Tranz-X
Bowden: Nokon
#1318
Írta 2008. március 06. - 19:36

A pedál azért ez, mert ez egy gyári, ezüst színû Heavy Tools Lite Cage pedál. Mellesleg pillekönnyû is. Nem rosszak a felvetett ötletek, bár nem akarok átesni a ló túloldalára sem, hogy túl arany/zöld legyen a gép. Talán még a lánckerékcsavarokat lecserélem.
Köszönöm a dícséreteket, bár szerintem túlzásba estek, biztos, hogy sok fórumtag "nyom" otthon hasonló bringákat..
Ha érdekel valakit, töltök fel részletfotókat is. Esetleg, ha valaki hasonló építésén töri a fejét, segítek beszerezni a cuccokat a legmegfelelõbb helyekrõl.
Köszönöm a dícséreteket, bár szerintem túlzásba estek, biztos, hogy sok fórumtag "nyom" otthon hasonló bringákat..
Ha érdekel valakit, töltök fel részletfotókat is. Esetleg, ha valaki hasonló építésén töri a fejét, segítek beszerezni a cuccokat a legmegfelelõbb helyekrõl.
#1319
Írta 2008. március 06. - 17:33

Húbazz... Sárga vagy zöld alu niplik? Az már lehet túl ütõs lenne! 
Habverõ kellene rá, vagy valami karcsúbb taposós pedál. Acornak van, nem is aranyárban.

Habverõ kellene rá, vagy valami karcsúbb taposós pedál. Acornak van, nem is aranyárban.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1320
Írta 2008. március 06. - 15:00

Hát én is gratulálok! Egyedi, szép munka és tervezés.
Azok a jó retrogépek amikre ha ránéz az ember akkor idõutazásban vesz részt, én még nem tértem vissza:cool2:
Azok a jó retrogépek amikre ha ránéz az ember akkor idõutazásban vesz részt, én még nem tértem vissza:cool2: