Jelentkezz be Regisztrálj
Retro - régi idõk bicaja
#142
Posted 2021. May 27. - 12:39
ha jól rémlik, 40eFt körül, de nem emlékszem pontosan. valami gond volt az egyik váltókar kijelzőjével, talán...
Köszi! Van még egy garnitúra nálam is, első komoly bicóról maradt, nem adnám el/foglalkoznék a tisztogatásával, csak ha nagyon muszály..
Fekete merida volt, ezzel az arany-LX garnitúrával, nem lehetett ellenállni neki. Vázat haverom használja ma is.
Edited by peppe, 2021. May 27. - 12:42.
#143
Posted 2021. May 26. - 22:26
#145
Posted 2021. May 26. - 11:40
Ritkaság, főleg így készletben hátha valaki pont ezt keresi:
https://bolha.testbi...old-szet-400619
Megírnátok mennyiért ment el?
#147
Posted 2021. May 24. - 21:21
@talpfa vagy valaki, aki nem volt olyan balga mint én és megvannak a régi MBAH/BikeMag újságjai:
megtennéd, hogy a 2007. májusi számban szereplő Kona Sutra tesztet fotózod nekem? köszi!
nekem megvan, csak 200km-re tőlem, amint megyek haza, kikeresem és küldöm.
- Kisherceg likes this
#148
Posted 2021. May 24. - 19:43
@talpfa vagy valaki, aki nem volt olyan balga mint én és megvannak a régi MBAH/BikeMag újságjai:
megtennéd, hogy a 2007. májusi számban szereplő Kona Sutra tesztet fotózod nekem? köszi!
Nekem ez az időszak már nincs meg sajnos vagy nagyon hiányos 2002 -től.
#150
Posted 2021. May 23. - 13:52
@talpfa vagy valaki, aki nem volt olyan balga mint én és megvannak a régi MBAH/BikeMag újságjai:
megtennéd, hogy a 2007. májusi számban szereplő Kona Sutra tesztet fotózod nekem? köszi!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#152
Posted 2021. May 19. - 20:50
Köszi, hogy gondoltál rám.
Sajnos nem tudtam megnézni, gyorsan le is került a Kona nyeregcső az apróból.
(Amúgy sem lett volna jó, mert az én vázamba 27.0 nyeregcső való.)
Egyébként meg van a gyári Kona-Tahoma nyeregcsövem tarcsiba, csak úgy mint a P2 villám is.
A cruxhoz is megvan a gyári villa és a nyeregcső, de még a nyeregcső bilincs is. Ilyeneket nem adunk el.
Íme....
#153
Posted 2021. May 19. - 20:21
Apró-figyelő szolgáltatás:
https://bolha.testbi...d-fsr-m5-400134
@talpfa (ha esetleg):
https://bolha.testbi...50-272mm-400132
Köszi, hogy gondoltál rám.
Sajnos nem tudtam megnézni, gyorsan le is került a Kona nyeregcső az apróból.
(Amúgy sem lett volna jó, mert az én vázamba 27.0 nyeregcső való.)
Egyébként meg van a gyári Kona-Tahoma nyeregcsövem tarcsiba, csak úgy mint a P2 villám is.
A cruxhoz is megvan a gyári villa és a nyeregcső, de még a nyeregcső bilincs is. Ilyeneket nem adunk el.
#154
Posted 2021. May 19. - 16:19
https://bolha.testbi...d-fsr-m5-400134
@talpfa (ha esetleg):
https://bolha.testbi...50-272mm-400132
Edited by Kisherceg, 2021. May 19. - 16:21.
- talpfa likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#155
Posted 2021. May 18. - 08:02
Még egy gyöngyszem a V-fékes fully témához:
https://bolha.testbi...-sugar-3-399955
A villa (és a színe) nálam mindent visz!
Sose voltam oda se a fully-kért, se az alu vázakért, de ez tényleg szép.
Ilyen Avid SD3-s fékeim voltak a Kona-n, tényleg jók, pedig nem is a csúcskategória.
A Marzocchira nem tudok mit mondani, mert elfogult vagyok velük szembe, nálam ők a favorit.
Anno csodás színeket "varázsoltak" nekik az olaszok.
Ezen a 2001-es Z3-on a metálkék szín, de sorolhatnám az összes többi korabeli telót.
- Rabbit likes this
#156
Posted 2021. May 17. - 21:50
Még egy gyöngyszem a V-fékes fully témához:
https://bolha.testbi...-sugar-3-399955
A villa (és a színe) nálam mindent visz!
Edited by Rabbit, 2021. May 17. - 21:52.
- talpfa likes this
#157
Posted 2021. May 17. - 10:00
mennyivel szebbek,arányosabbak,sportosabbak (számomra) ezek a kilométeres kormányszáras,meredek homlokcsöves gépek,mint a hátraesős,villanyakra hegesztett kormányos új gépek.
ez a Lee Cougan meg szimplán k*rva jól néz ki
azé' ez nagyon jó, annak idején, mikor volt az MBAH-ban (középen poszterrel!!) bárkinek a fél veséjét odaadtam volna egy ilyenért
https://bolha.testbi...ritkasag-399560
#158
Posted 2021. May 14. - 13:06
Mikor 98 tájékán elkezdtem versenyezni, akkor pont ezt az újságot lapozgattam, még ma is megvan. Aztán elmentem az első egyesületi tekerésre (Lőrinc 2000 SE Triatlon és MTB klub) és az egyik csapattársnak ilyen bringája volt. Acél ugyan, neon sárga vagy zöld színben, nem emlékszem már pontosan, de ugyanez a felszereltség. Nem hittem a szememnek, nagyon csillagközinek tűnt az akkoriban. Csodáltuk minden egyes edzésen.
Akkoriban egy névtelen crmo vázas, altus szettes, sugino hajtóműves, alhonga V-fékes, ofmega agyas bringával hasítottam, ami nagyon nagyon más liga volt a lee Cougan-hez képest, fantasztikus élmény volt minden edzésen még csak látni is azt a bringát.
Szívesen olvasom ezeket a régi történeteket.
A Lee Cougan-ok közül a lentebbi képen lévő tetszik a legjobban, határozottan.
Természetesen acél.
Régebben keresgéltem a neten erről a márkáról illetve konkrétan a Revenge team-ról infót, de sajnos nem sok maradt fent róla.
#159
Posted 2021. May 14. - 12:29
Mikor 98 tájékán elkezdtem versenyezni, akkor pont ezt az újságot lapozgattam, még ma is megvan. Aztán elmentem az első egyesületi tekerésre (Lőrinc 2000 SE Triatlon és MTB klub) és az egyik csapattársnak ilyen bringája volt. Acél ugyan, neon sárga vagy zöld színben, nem emlékszem már pontosan, de ugyanez a felszereltség. Nem hittem a szememnek, nagyon csillagközinek tűnt az akkoriban. Csodáltuk minden egyes edzésen.
Akkoriban egy névtelen crmo vázas, altus szettes, sugino hajtóműves, alhonga V-fékes, ofmega agyas bringával hasítottam, ami nagyon nagyon más liga volt a lee Cougan-hez képest, fantasztikus élmény volt minden edzésen még csak látni is azt a bringát.
- talpfa likes this