Jelentkezz be Regisztrálj
Retro - régi idõk bicaja
#821
Posted 2009. September 10. - 16:18
#822
Posted 2009. September 10. - 14:07
van egy acélvázas montim '95 környékérõl, elkezdtem rendberakni. Úgy tûnik, hogy a V-fékek fékezéskor 1-2 mm-t "szétnyomják" a villát. Mivel járok jobban, ha veszek új merev villát, vagy esetleg egy fékmerevítõ is elég lenne?
Olyan villa van benne, ahol a stucni és a villa 2 külön darab. Lehet egyáltalán ilyet kapni még?
köszi
#823
Posted 2009. September 08. - 21:40
#824
Posted 2009. September 08. - 21:20
picit OFF, de nem tudja valaki hogy kb mikor gyártották a Csepel Apollókat?
alig találtam használható infót neten, és épp egy ilyet újítgatok fel
Itt próbálkoztál már? A katalógusokhoz be kell regisztrálni, de a fórumon talán tudnak neked válaszolni.
http://www.csepelker...0&pmid=27045820
#825
Posted 2009. September 08. - 20:57
alig találtam használható infót neten, és épp egy ilyet újítgatok fel
#826
Posted 2009. September 06. - 18:14
#827
Posted 2009. September 04. - 19:54
#828
Posted 2009. September 04. - 19:33
Izomtéridõninja-geológus!
#829
Posted 2009. September 04. - 19:03
RAUH-Welt
B E G R I F F
#830
Posted 2009. August 29. - 23:20
#831
Posted 2009. August 29. - 22:53
Nekem egy elég régi schwinn predator phantom ex BMX-em van. Ennek az elsõvilla-kormánystucni része még iylen "diós" megoldással készült, tehát nem a villanyakra megy rá a stucni, hanem a vázban találkoznak. Az lenne a kérdésem, hogy ezt át lehet e alakítani, úgy hogy hosszú nyakú villa és arra a manapság szokásos stucni?
#832
Posted 2009. August 27. - 09:08
#833
Posted 2009. August 26. - 22:14
nagyjából 10éve fater vett egy használt montit gyõr környékérõl, állítólag valaha egy versenyzõ alatt szolgált. manapság meg öcsém használja boltbajárósnak.. én viszont meg szeretném menteni, rendberakni, és a segítségetek kérni egyrészt a kor, másrészt pedig a típus/gyártmány meghatározásában.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
elnézést a képek minõségéért..
a gépen deore dx váltószett, slr fékek, lx agyak és talán szintén dx hajtómû van ami 48-38-xx fogszámú biospace lánckereket tart. a kiegészítõk(markolat, kormány, stucni, nyeregcsõ, pedál) a tioga termékei.
a váz pedig a kis matrica szerint 7000-es(?) aluból készült, és ha jól sikerült olvasnom akkor a yamakuni szót írták még oda. gugli nemsokat mond róla.
a homlokcsövön a hb talán a versenyzõ illetõ monogramja lehet.
nos, várom a tippeket:)
#834
Posted 2009. July 15. - 23:49
#835
Posted 2009. July 15. - 23:09
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#836
Posted 2009. July 15. - 23:06
ha használatban van napok, hetek kérdése és szép lassan átmegy koszos szürkébe, majd feketébe.
havernak van a cyclocross gépén (gyári) és amilyen jól nézett ki a boltból kitolva annyira ocsmány most elkoszolódva.
a bandázst bevizezed majd ultradermmel jól át kell dörzsölni lemosni és máris oly szép mint uj korában nna jo a fehéret gyakjrabban kell tisztitani de nagyon mutatos.Más van valakinek tippje hol szerezhetnék telikeréákhez müanyag tárcsát egyáltalán igy nevezik:D
#837
Posted 2009. June 26. - 12:05
Szerintem a mostani stucni nem azért nem néz jól ki, mert ahead-es, hanem azért, mert rövid. Egyébként, szerintem kár volna visszatérni a régi, pipás stucnihoz. Lehet, hogy ez a felállás nehezebb, de legalább nem hajladozik.
Nem nehezebb. Könnyebb. 210 gramm össz-vissz.
#838
Posted 2009. June 26. - 12:05
A menetes villa+hagyományos stucni nehezebb megoldás, mint az ahead-es, de ha mindezt egy ahead átalakítóval oldod meg, akkor nehezebb rendszert kapsz (fejcsapágy, átalakító, stucni) mintha maradt volna minden a régiben, ráadásul megint nem kell feltétlenül drágának lennie. És az ahead nem illik a géped formavilágába szerintem...
Itt vagy itt érdeklõdj fekete pipa stucni felõl, szívesen segítenek.
Na, várjunk csak! A gépemen nincs A-heades megoldás. Egy normál kormányszár van beszorítva a villanyakba és arra van rászorítva egy mattfekete pazzaz kormánytartó "stucnibilincs". Az egésznek a súlya 210 gramm!!!!!!! Egy régi hagyományos pipastucni van ilyen könnyû? Szerintem nemigen.
Egyébként voltam matuznál az ügyben, de nem találtam olyan stucnit, ami megfelelt volna. Vagy nagyon nehezek voltak és kopott fémszínûek, vagy nagyon csúnyán kopott fényes fekete színûek.
#839
Posted 2009. June 26. - 09:39
Szerintem a mostani stucni nem azért nem néz jól ki, mert ahead-es, hanem azért, mert rövid. Egyébként, szerintem kár volna visszatérni a régi, pipás stucnihoz. Lehet, hogy ez a felállás nehezebb, de legalább nem hajladozik.
Nem kötözködésbõl, de egy majdnem koppanásig leengedett (csak hogy lehesen még a kormánycsapágyat állítani) hagyományos, diós stucni nem hinném, hogy érzezhetõen rugalmasabb, mint az átalakítós megoldás. Ha jóféle.
Sokáig használtam én is ilyen átalakítót- 1" menetesrõl 1,1/8" aheadre, mindig recsegett, pláne ha megázott kissé.
A sima egycsavarosak is recseghetnek, persze, de ott egy mozdulat kihúzni és "elhárítani a bajt", nem úgy, mint az átalakítósnál.