Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Indította
zOrg
, 2003. február 25. 13:57
#781
Írta 2009. december 16. - 19:58

Ezek nem az én fékeim, csak ezeket a képeket találtam róla.
Úgy tudom ez 80-as évek körüli széria, lehet még fékpofát találni ilyen típushoz? Sima autóba való fékolaj jó bele?
Úgy tudom ez 80-as évek körüli széria, lehet még fékpofát találni ilyen típushoz? Sima autóba való fékolaj jó bele?
#782
Írta 2009. december 16. - 18:35

Ez egy sima Magura HS11es fék, a trekking változat, középen ott a luk, amire/amivel felfogatod. Normál MTB villára ezt nem is lehet felszerelni. Sima ma is használatos fékolaj kell bele, bármelyik jobb bringaboltban megreparálják, ami problémásabb lehet, az a vezetékek állapota, hiánya. Eléggé leharcoltnak tûnik a cucc, nem tudom érdemes-e rá költened. Ha nem ereszt sehol, akkor végül is sokáig fék marad még.
#783
Írta 2009. december 16. - 18:27

#784
Írta 2009. december 16. - 18:21

#785
Írta 2009. december 16. - 17:14

Egy ilyen fék van frissen szerzett gépezetemen. Tudna valaki segítséget adni, hogyan kéne nekiállni a rendberakásához? Például milyen olaj jó bele? Fékbetétet hol lehetne hozzá kapni?
#786
Írta 2009. november 30. - 20:07

csak én nem láttam eddig grip shiftet nyeregcsövön?
http://www.cookbros....&z&p=full-image
Én láttam már!

Dörtös-mindenes bicón volt.
#787
Írta 2009. november 30. - 19:52

#788
Írta 2009. november 30. - 17:17

#789
Írta 2009. november 21. - 21:28

Nincs ugyan sok jelentõsége (de nekem mégis), csak a pontosság kedvéért...
A közös bennük, hogy mindegyikkel állat motorozni.
Nem vagyok otthon a témában, de halványan úgy emlékszem mintha egy magyar ürge is részt vett volna az ilyen villák feltalálásában.

Tudtok errõl valamit, vagy csak én emlékszem rosszul?
#790
Írta 2009. november 21. - 21:02

a bmw-k futóját norman hossack közremûködésével tervezték, tehát nyugodtan nevezhetjük hossack-villának, bármit is ír a katalógus.
Nincs ugyan sok jelentõsége (de nekem mégis), csak a pontosság kedvéért...

Telelever: 80-as évek eleje, Saxon-Motodd (UK) tervezés, 1993-ban debütált a BMW-nél az R1100RS modellben
Duolever: Normann Hossack tervezés, BMW-nél a K1200S-t szerelték elõször ilyennel 2004-ben
ezek elsõ felfüggesztések, hátul pedig:
Paralever: egyoldalas, hátsó felfüggesztés, BMW tervezés, a kardánhajtás terhelésváltásából adódó összeülést és kirugózást hivatott csökkenteni, 1980 R80GS
A közös bennük, hogy mindegyikkel állat motorozni.

People should know when they are conquered.
Would you, Quintus? Would I?
Would you, Quintus? Would I?
#791
Írta 2009. november 20. - 21:46

Szia.
Ebay.com-on van egypár avid tri align bár nem lila, hanem piros vagy ezüst színben.
pl http://cgi.ebay.com/...=item1c0de5a704
ilyen piros kellene, vagyis gyakorlatilag erre a szettre palyazunk, csak nem nagyon akarok amerikabol vasarolni.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#792
Írta 2009. november 20. - 14:22

jaja
kinézet másodlagos, ismerõs bömös túramotorján is ilyesmi himbakaros reccer van
kinézet másodlagos, ismerõs bömös túramotorján is ilyesmi himbakaros reccer van
#793
Írta 2009. november 20. - 14:00

Szia.
Ebay.com-on van egypár avid tri align bár nem lila, hanem piros vagy ezüst színben.
pl http://cgi.ebay.com/...=item1c0de5a704
Ebay.com-on van egypár avid tri align bár nem lila, hanem piros vagy ezüst színben.
pl http://cgi.ebay.com/...=item1c0de5a704
Merida a nyugat dácsiája, de jó a garis ügyintézése
#794
Írta 2009. november 20. - 13:07

Avid Tri-Align szett van valakinek elfekvoben?

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#795
Írta 2009. november 20. - 13:00

a bmw-k futóját norman hossack közremûködésével tervezték, tehát nyugodtan nevezhetjük hossack-villának, bármit is ír a katalógus.
@kipage
az a bilincs a whyte-on nem cserélhetõ, legfejebb egy ugyanolyanra. a nyeregvázcsöveik nincsenek meghasítva, ehelyett a bilincs néhány "ablakon" keresztül, közvetlenül érintkezik a nyeregszárral. az hozzá a marketing duma, hogy nem fárasztja a csonkot, mert nem hajlítgatja minden állításnál, meg nem folyik be a sár sem. és sokkal kisebb erõvel is megfogja a csövet, az easton pl. ajánlja a karbon cuccaihoz. nem tûnik hülyeségnek, de szabvány aligha lesz belõle...
@kipage
az a bilincs a whyte-on nem cserélhetõ, legfejebb egy ugyanolyanra. a nyeregvázcsöveik nincsenek meghasítva, ehelyett a bilincs néhány "ablakon" keresztül, közvetlenül érintkezik a nyeregszárral. az hozzá a marketing duma, hogy nem fárasztja a csonkot, mert nem hajlítgatja minden állításnál, meg nem folyik be a sár sem. és sokkal kisebb erõvel is megfogja a csövet, az easton pl. ajánlja a karbon cuccaihoz. nem tûnik hülyeségnek, de szabvány aligha lesz belõle...
#796
Írta 2009. november 20. - 08:06

A telelever más, bár közel jársz: http://www.bmwmoa.or...s_telelever.jpg
Itt a villát kormányzod és valóban nem billent. Ennek elõnyeit nap mint nap élvezem.
Itt a villát kormányzod és valóban nem billent. Ennek elõnyeit nap mint nap élvezem.

People should know when they are conquered.
Would you, Quintus? Would I?
Would you, Quintus? Would I?
#797
Írta 2009. november 20. - 07:45

Brutál a BMW motor. Nem vagyok oda a motorozásért, de ezt kipróbálnám. Sala volt egy AVID az apróban, keress rá hátha megvan még.
Ez a Whyte titánváz szédületesen néz ki, csak a nyeregcsõbilincset kellene kicsit karcsúsítani.
Ez a Whyte titánváz szédületesen néz ki, csak a nyeregcsõbilincset kellene kicsit karcsúsítani.
#798
Írta 2009. november 20. - 03:29

#799
Írta 2009. november 19. - 17:26

BMW: milyen már, hogy nem közvetlenül a villát kormányzod, hanem egy segédrudazaton keresztûl...
olyan, hogy fékezéskor nem billen az orra a motornak. az meg nem rossz dolog...
#800
Írta 2009. november 19. - 15:36

keresek régi lehetõleg CNC-zett fincsi canti fékkart
BMW: milyen már, hogy nem közvetlenül a villát kormányzod, hanem egy segédrudazaton keresztûl...
BMW: milyen már, hogy nem közvetlenül a villát kormányzod, hanem egy segédrudazaton keresztûl...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->