Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
#841
Írta 2009. december 16. - 22:19

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#842
Írta 2009. december 16. - 19:58

Úgy tudom ez 80-as évek körüli széria, lehet még fékpofát találni ilyen típushoz? Sima autóba való fékolaj jó bele?
#843
Írta 2009. december 16. - 18:35

#844
Írta 2009. december 16. - 18:27

#845
Írta 2009. december 16. - 18:21

#846
Írta 2009. december 16. - 17:14

#847
Írta 2009. november 30. - 20:07

csak én nem láttam eddig grip shiftet nyeregcsövön?
http://www.cookbros....&z&p=full-image
Én láttam már!

Dörtös-mindenes bicón volt.
#848
Írta 2009. november 30. - 19:52

#849
Írta 2009. november 30. - 17:17

#850
Írta 2009. november 21. - 21:28

Nincs ugyan sok jelentõsége (de nekem mégis), csak a pontosság kedvéért...
A közös bennük, hogy mindegyikkel állat motorozni.
Nem vagyok otthon a témában, de halványan úgy emlékszem mintha egy magyar ürge is részt vett volna az ilyen villák feltalálásában.

Tudtok errõl valamit, vagy csak én emlékszem rosszul?
#851
Írta 2009. november 21. - 21:02

a bmw-k futóját norman hossack közremûködésével tervezték, tehát nyugodtan nevezhetjük hossack-villának, bármit is ír a katalógus.
Nincs ugyan sok jelentõsége (de nekem mégis), csak a pontosság kedvéért...

Telelever: 80-as évek eleje, Saxon-Motodd (UK) tervezés, 1993-ban debütált a BMW-nél az R1100RS modellben
Duolever: Normann Hossack tervezés, BMW-nél a K1200S-t szerelték elõször ilyennel 2004-ben
ezek elsõ felfüggesztések, hátul pedig:
Paralever: egyoldalas, hátsó felfüggesztés, BMW tervezés, a kardánhajtás terhelésváltásából adódó összeülést és kirugózást hivatott csökkenteni, 1980 R80GS
A közös bennük, hogy mindegyikkel állat motorozni.

Would you, Quintus? Would I?
#852
Írta 2009. november 20. - 21:46

Szia.
Ebay.com-on van egypár avid tri align bár nem lila, hanem piros vagy ezüst színben.
pl http://cgi.ebay.com/...=item1c0de5a704
ilyen piros kellene, vagyis gyakorlatilag erre a szettre palyazunk, csak nem nagyon akarok amerikabol vasarolni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#853
Írta 2009. november 20. - 14:22

kinézet másodlagos, ismerõs bömös túramotorján is ilyesmi himbakaros reccer van
#854
Írta 2009. november 20. - 14:00

Ebay.com-on van egypár avid tri align bár nem lila, hanem piros vagy ezüst színben.
pl http://cgi.ebay.com/...=item1c0de5a704
#855
Írta 2009. november 20. - 13:07


RAUH-Welt
B E G R I F F
#856
Írta 2009. november 20. - 13:00

@kipage
az a bilincs a whyte-on nem cserélhetõ, legfejebb egy ugyanolyanra. a nyeregvázcsöveik nincsenek meghasítva, ehelyett a bilincs néhány "ablakon" keresztül, közvetlenül érintkezik a nyeregszárral. az hozzá a marketing duma, hogy nem fárasztja a csonkot, mert nem hajlítgatja minden állításnál, meg nem folyik be a sár sem. és sokkal kisebb erõvel is megfogja a csövet, az easton pl. ajánlja a karbon cuccaihoz. nem tûnik hülyeségnek, de szabvány aligha lesz belõle...
#857
Írta 2009. november 20. - 08:06

Itt a villát kormányzod és valóban nem billent. Ennek elõnyeit nap mint nap élvezem.

Would you, Quintus? Would I?
#858
Írta 2009. november 20. - 07:45

Ez a Whyte titánváz szédületesen néz ki, csak a nyeregcsõbilincset kellene kicsit karcsúsítani.
#859
Írta 2009. november 20. - 03:29

#860
Írta 2009. november 19. - 17:26

BMW: milyen már, hogy nem közvetlenül a villát kormányzod, hanem egy segédrudazaton keresztûl...
olyan, hogy fékezéskor nem billen az orra a motornak. az meg nem rossz dolog...