Jelentkezz be Regisztrálj
Retro - régi idõk bicaja
#741
Posted 2010. April 02. - 17:05
RAUH-Welt
B E G R I F F
#742
Posted 2010. February 03. - 01:11
#743
Posted 2010. February 03. - 00:32
De biztos hogy vastagabb mint a hagyományos, de akkor nem tudom miért diós rendszerû és nem a-head-es?
A kérdés: hogy tudok 1-2 cm-el rövideb stucnit feltenni?
Mert akkoriban még nem volt A-head.
Nekem van 120-as kormányszáram, alu, és acél, mindkét túlmérethez. Odaadom, ha kell.
Race, no Rest!
#744
Posted 2010. February 02. - 17:28
Meg egy 92-es trogerbe nem is illenne, sztem.
apróban tuti találsz fillérekért, akár alut is, gondolom. Sztem még nekem is van egy vhol 25,4-es. Ha bizonytalan vagy a mérésben, ha kiveszed a régit, 90%-ban tuti, bele van vésve a mérete.
#745
Posted 2010. February 02. - 17:10
kormányfejet tegyek bele?
Ezek ha jól nézem fõleg trekking felhasználásra vannak, nem tudom, hogy nem-e túl gyengék egy MTB-ra.
#746
Posted 2010. February 02. - 16:34
#747
Posted 2010. February 02. - 16:20
Van nekem egy 90-92 körüli Tange Cro-Mo vázas Troger MTB kerékpárom.
Az lenne a problémám, hogy a stucnija egy kicsit hosszú nekem a kényelmes pozícióhoz (és felülrõl nézve túl is lóg az elsõ kerék tengelyén). Ezt szeretném cserélni rövidebbre.
Na de a gépben diós rendszerû stucni van azaz menetes, de ami érdekes, hogy vastagabb mint a hagyományos 1". Pontosan nem mértem le a méretét, mert nincs tolómérõm, (de valahogy megpróbálom a fejcsõ átmérõt és a belefutó kormyány szár átmérõjét megmérni). De biztos hogy vastagabb mint a hagyományos, de akkor nem tudom miért diós rendszerû és nem a-head-es?
A kérdés: hogy tudok 1-2 cm-el rövideb stucnit feltenni?
#748
Posted 2010. January 18. - 17:49
Sziasztok!
Most láttam a Vaterán, nem egy high-end villa de azért egész szép kis retro darab, és az ára sem vészes:
http://www.vatera.hu..._161191700.html
Csapjon le rá akit érdekel
Üdv
lomisoknal komplett bringak bukkannak fel ilyennel szerelve 5-10ezer forintos magassagokban. szal ahoz kepest megiscsak draga
RAUH-Welt
B E G R I F F
#749
Posted 2010. January 18. - 15:54
Jelenleg 622x32-es gumi van a gépemen. Úgy néz ki hogy tudok szerezni rá két 40x622-est. Lehet akkora szélességkülönbség a két külsõ hözött hogy nem menne rá a felnire rendesen az új? Ha rámegy ezen kívül lehet valami hátulütõje a szélesebb guminak?
Nem tudom aktuális-e még, mindenesetre Sheldon Brown mindig megmondja (megmondta) a tutit.
http://www.sheldonbr...ire-sizing.html
#750
Posted 2010. January 18. - 15:42
Most láttam a Vaterán, nem egy high-end villa de azért egész szép kis retro darab, és az ára sem vészes:
http://www.vatera.hu..._161191700.html
Csapjon le rá akit érdekel
Üdv
#751
Posted 2010. January 13. - 22:51
http://www.e-g-s.com...nge/choix2.html
http://www.e-g-s.com/
A fékkarjaik baromi jól néznek ki.
#752
Posted 2010. January 13. - 21:47
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#753
Posted 2010. January 13. - 21:25
#754
Posted 2009. December 30. - 16:52
http://farm4.static...._c036e55557.jpg
retro posztert akarok csinálni a falamra, és ahhoz kéne
elõre is köszi a segítséget,
kimuraweb kukac gmail.com
#755
Posted 2009. December 22. - 20:30
Új vagyok itt.
Tegnapelõtt vettem meg életem elsõ országúti gépét, egy jópár dolgot megtudtam róla, de azért kiváncsiságból szeretném felrakom ide, hátha valaki tud egy kicsit többet/pontosabbat mondani róla, így egyenlõre csak a leolvasható adatokat közlöm azokat amiket kiderítettem nem.
A váz: Tour De Suisse R770, BCM felirat a muffokon, ezüst színû elején világoskék, de rakok fel róla képeket is. Kormány/stucni: Pivo (), fékek: Weinmann type 500, kerékagyak: shimano 333, gyorszárasak, felni: Nisi Toro, hajtókar: Sugino Maxy, Elsõ váltó: Shimano Thunder Bird Gpo, Hátsó váltó: Shimano Lark Sto, Váltókar: Shimano 333
És a képek:
http://www.vdani666.extra.hu/tds/2.JPG
http://www.vdani666.extra.hu/tds/3.JPG
http://www.vdani666.extra.hu/tds/4.JPG
http://www.vdani666.extra.hu/tds/7.JPG
http://www.vdani666....a.hu/tds/10.JPG
#756
Posted 2009. December 22. - 19:19
Jelenleg 622x32-es gumi van a gépemen. Úgy néz ki hogy tudok szerezni rá két 40x622-est. Lehet akkora szélességkülönbség a két külsõ hözött hogy nem menne rá a felnire rendesen az új? Ha rámegy ezen kívül lehet valami hátulütõje a szélesebb guminak?
Bár eme kérdésed inkább a gummi topikba kívánkozik de végül is semmi gáz simán felmegy a gumi még outi felnire is hátul ütö max ha outi váz nembiztos hogy elfér a negyvenes gumma
#757
Posted 2009. December 21. - 22:00
#758
Posted 2009. December 21. - 10:17
Kersnék régi(sebnélküli,"parasztbicó"érdekelne elsõsorban)bicókról nagyfelbontású képeket,amibõl egy-egy részletet ki tudnák szedni.Ha van ilyen képetek várom akár levélben is.Régi katalógusok általában a szkennelés minõsége,és a kis felbontások miatt általában nem alkalmasak erre.Legalábbis én nem találtam ilyet...
Köszönöm elõre is.
#759
Posted 2009. December 20. - 21:43
de a korhû katalog-ban is az van
Gary Fisher hoo koo e koo 1998
úgy látom, egy középkategóriás bicó volt a gép,/full stx rc/ amit a nálam lévõ rozsdás keret köré építettek, az akkor menõ csõszettnek számító triple butted true temper OX-bõl, e fölött ekkor már nem épült acélváz, jött az alu térhódítás
TREK katalógusát nézegetve õk is ezt a cuccost használták
No, mad feltámasztom halottaiból :-)) Vmi rat style, feliratmentes festésmentes, melósfeliratos pikkelyezett feelinget szeretnék sötét tónusokkal
majmellássuk, de örülök neki
már csak az RS indy XC beépítési magassága érdekel :-)
#760
Posted 2009. December 20. - 18:03
Kattints a 98-as katalógusra és kidob egy kék izét, mintha hibás lenne.
Arra a kék izére kattintva megnyitja.
http://www.retrobike...g2_itemId=65630
Találtam másik linket is:
http://www.bikepedia...E Koo&Type=bike