Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
13414 hozzászólás a témában

#9081
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
Ùgy làtom, van itt valami leirat a hàlós ülèssel kapcsolatban is.

A Stinger àràra èn is kívàncsi vagyok. :) Tavaly tavasszal pont az ára miatt mondtam le róla, pedig jó kis gèp! Talàn most, hogy betöltõtte màsodik èvèt, lehet hogy szèlesebb kör szàmàra lesz elèrhetõ, de èn màr nem szàllok èrte versenybe. 2009-ben ezzel futottam meg a kisoroszi tàvot, bàtran ajànlom mindenkinek!

#9082
Isuka001

Isuka001

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 507 hozzászólás
ha valaki még nem ismerné akkor van itt egy honlap Building Recumbent Bicycles Instructional Videos segíthet annak aki építésre adja a fejét

#9083
ooooobi

ooooobi

    vendég

  • fórumtag
  • 80 hozzászólás
Ahogy nézem a stinger nem kicsit több, hanem a duplájától is több:)(javíts ki ha tévedek,mennyi az a kicsi) De amúgy még most is nagyon vacilálós állapoban vagyok, még sose próbáltam fekvõt, valszeg addig nem is fogok amíg kezembe nem lessz a rá való h oké, ez most elköltöm keróra, mivel vidékiként nem sokat járok Pesten, adig is marad az olvasgatás, a témáról, meg az álmodozás:)

#9084
Tom2

Tom2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 652 hozzászólás

...ha kicsit tovább tudsz nyújtózkodni, mint 200, akkor egy kiváló állapotú Optima Stingerben is tudsz gondolkodni Dual Drive-al.


Van most elérhetõ Stingeretek? Menyi a "kicsit több" árban? Tudok érdeklõdõt rá esetleg.

#9085
lowracer

lowracer

    vendég

  • fórumtag
  • 157 hozzászólás

Üdv, már kb. 2-3 éve nézegetem a fekvõbringákat, de valahogy sose volt rá keret hogy akár egy alap modellbe s belevágjak. Próbáltam nézegetni használtakat, de amit nyolvános apróban hirdettek néha és meg is érték azokról mindíg lecsúsztam. Most hogy az action plust lehet kittben vásárolni, újra kedvet érzek a vásárláshoz, bár ok alkatrészt nem tudnék itthonról felhasználni, szóval kb minden mást is meg kéne hozzá venni, így is jobb vétel mint az összerakott 200ezerért? Napi munkábajárásra használnám, meg most hogy itt a jó idõ azért kis túrákat is bevállalnák vele, persze szigorúan aszfalton. (Vagy esetleg milyen más alternatívát tudtok, ebben az áekategóriában és minõségben)

Jelenleg ez a legjobb vétel, ha egy megbízható garanciális, átgondolt tervezésû új gépet szeretnél. A vázszettnek akkor van értelme, ha van másik géped, amiben jók a cuccok még. Ha sok alkatrész kell, akkor nem jössz ki 200-ból. Ha nem próbáltad még, akkor gyere ki hozzánk, és próbáld ki, hogy milyen. Illetve, ha kicsit tovább tudsz nyújtózkodni, mint 200, akkor egy kiváló állapotú Optima Stingerben is tudsz gondolkodni Dual Drive-al.

#9086
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
Mi a különbség a két kép között?
Feltöltött kép
CM 2009
Feltöltött kép
CM 2010
Csak egy év! Sem soványabb sem okosabb nem lettem, a kormányt meg azóta sem találom... :)
A 2011-es fotóra is van egy tippem, csak a keró kérdéses ami alattam lesz. A testtartás fix!

#9087
jsipos007

jsipos007

    vendég

  • fórumtag
  • 55 hozzászólás

Azt amikor nem az a cél, hogy minél gyorsabban hanem, hogy minél kényelmesebben tedd meg az utat. Mint ahogy az átlagos amerikai nagy hodály autókban...


Igen, nekem ez a célom! :) Elfogadható sebességgel (nem lassabban, mint normál bringával, sõt ha lehet, valamivel gyorsabban) tegyek meg nagy távolságokat, minél kényelmesebben és minél kisebb erõkifejtéssel. :-)

#9088
keep

keep

    vendég

  • fórumtag
  • 28 hozzászólás

Üdv, már kb. 2-3 éve nézegetem a fekvõbringákat, de valahogy sose volt rá keret hogy akár egy alap modellbe s belevágjak. Próbáltam nézegetni használtakat, de amit nyolvános apróban hirdettek néha és meg is érték azokról mindíg lecsúsztam. Most hogy az action plust lehet kittben vásárolni, újra kedvet érzek a vásárláshoz, bár ok alkatrészt nem tudnék itthonról felhasználni, szóval kb minden mást is meg kéne hozzá venni, így is jobb vétel mint az összerakott 200ezerért? Napi munkábajárásra használnám, meg most hogy itt a jó idõ azért kis túrákat is bevállalnák vele, persze szigorúan aszfalton. (Vagy esetleg milyen más alternatívát tudtok, ebben az áekategóriában és minõségben)


lompi mesternél érdeklõdj :)

#9089
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
papa ojat is csináltam már igaz nem suj miatt de jolmegy azis a havernak
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#9090
Reku Papa

Reku Papa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.423 hozzászólás

papa igyis 16kg uléscserével 14 lenne 2 könyü kerékel 12-13 ugyan már:)
alu elsö részel meg nem is ragozom;) :))))))))))


Pedig érdemes lenne ragozni, mert egy 12 kilós reku egy százassal többet érhet mint egy 16 kilós. Érdemes lenne országúti kerekekre, outi szettel,súlycentrikusan építeni egy bringát lompigeometriával. Szét kéne nézned valami maxibike-szerû fickónál...
Én annyi mindent nem szerettem még!
Picasa képtáram __ YouTube csatornám

#9091
ooooobi

ooooobi

    vendég

  • fórumtag
  • 80 hozzászólás
Üdv, már kb. 2-3 éve nézegetem a fekvõbringákat, de valahogy sose volt rá keret hogy akár egy alap modellbe s belevágjak. Próbáltam nézegetni használtakat, de amit nyolvános apróban hirdettek néha és meg is érték azokról mindíg lecsúsztam. Most hogy az action plust lehet kittben vásárolni, újra kedvet érzek a vásárláshoz, bár ok alkatrészt nem tudnék itthonról felhasználni, szóval kb minden mást is meg kéne hozzá venni, így is jobb vétel mint az összerakott 200ezerért? Napi munkábajárásra használnám, meg most hogy itt a jó idõ azért kis túrákat is bevállalnák vele, persze szigorúan aszfalton. (Vagy esetleg milyen más alternatívát tudtok, ebben az áekategóriában és minõségben)

#9092
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
papa igyis 16kg uléscserével 14 lenne 2 könyü kerékel 12-13 ugyan már:)
alu elsö részel meg nem is ragozom;) :))))))))))
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#9093
Reku Papa

Reku Papa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.423 hozzászólás

Akkor csámcsog jatok ezen is kicsit leg ujabb rekum


A hátulja tetszik. Az ülést könnyíteni kellene. (Üvegszál?) A váz bevált, kiforrott. A hajtómû és kormány állíthatósága elengedhetetlen, ha nem magának építi az ember a bringát. A kormány talán könnyebben uralható lenne egy kezdõ számára, ha széttartanának a markolatok. Az átlátszó lakk elõnye, hogy látni engedi, mi van alatta.
Én annyi mindent nem szerettem még!
Picasa képtáram __ YouTube csatornám

#9094
stoki

stoki

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 737 hozzászólás

Mit értesz amerikai stípulú pöffeszkedés alatt?


Azt amikor nem az a cél, hogy minél gyorsabban hanem, hogy minél kényelmesebben tedd meg az utat. Mint ahogy az átlagos amerikai nagy hodály autókban...

#9095
keep

keep

    vendég

  • fórumtag
  • 28 hozzászólás
Nah, akkor örömmel értesítem a nagyérdemût, hogy megtettem elsõ köreimet a saját tulajdonlású fekvõmön, amely nem más, mint a Motyoo-féle Magnum, egy picit megbolygatva és jelenleg fa üléssel.
Alapvetõen tetszik a történet, nyilván lesz még mit finomítani rajta, hogy úgy mondjam, igencsak különböznek a fizikális paramétereink.
Egyelõre egy órácskát ismerkedtünk csak zárt kis udvarban, majd késõbb jön a hosszabb teszt, már nagyon várom :)

#9096
Reku Papa

Reku Papa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.423 hozzászólás
Megjöttem a Kékesrõl. Kellemes, nyugis kör volt, 20-as átlaggal. Felfelé is jól viselte magát az gépezet, de 10% környékén már kerülni kellett a murvás részeket. Fenn, a parkoló utáni szakaszon az úttest tele volt a télrõl ottmaradt apró szemû zúzottkõvel,na, az kihívás volt. Ráadásul egy ismerõs leállított a murvatenger közepén, és el kellett indulni. Nem volt egyszerû, de sikerült.
Én annyi mindent nem szerettem még!
Picasa képtáram __ YouTube csatornám

#9097
lbordi

lbordi

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás

Gratula!

Jól néz ki :)

Menet közben ha rázósabb az út, a kormány rezgése nem fárasztó?




De igen, kicsit megráz, de át lesz alakitva indirekt kormányra, ûlés alatti.
Ez most készült el két napja, sokkal kényelmesebb igy, nem billeg, és nem ráz


Es elkeszult a kormany ... tejes a kenyelem, nagyon jo erzes suhanni szephazank godros, es hullamos utcain es utain
Feltöltött kép

#9098
jsipos007

jsipos007

    vendég

  • fórumtag
  • 55 hozzászólás

Ha meg terepre, vagy kimondottan amerikai stílusú pöffeszkedésre, akkor mindenhová rugót. jó vastag ülésszivaccsal...


Mit értesz amerikai stípulú pöffeszkedés alatt?

#9099
jsipos007

jsipos007

    vendég

  • fórumtag
  • 55 hozzászólás

Király! Még jobban összezavartuk! :)


Klassz! Rendesek vagytok sporttársak! :P

A hálós üléssel igazatok lehet, mert eddig egy hálós üléses, légrugós rekut éreztem a legkényelmesebbnek. Utána furcsa volt, hogy mintha mind a szivacsos, mind a Ventisil-es (ha jól írtam) kagylóüléses rekuk jobban ráztak. Annak tulajdonítottam, hogy azokban acélrugó volt hátul, nem légrugó. Ezek szerint nem csak azon múlt...

Mennyire nehéz hálós ülést applikálni egy kagylóülés helyére vajon...? :confused:

#9100
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
nem is akartam eltakarni semmit :) tulsok lenne a verzio a végén:D a sorszámis böven 30 felett lene már :)
Ha reku akkor lompi bike:)
képek