A Stinger àràra èn is kívàncsi vagyok.
Jelentkezz be Regisztrálj
Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#9081
Posted 2010. April 26. - 22:21
A Stinger àràra èn is kívàncsi vagyok.
#9082
Posted 2010. April 26. - 21:53
#9083
Posted 2010. April 26. - 21:09
#9084
Posted 2010. April 26. - 21:01
...ha kicsit tovább tudsz nyújtózkodni, mint 200, akkor egy kiváló állapotú Optima Stingerben is tudsz gondolkodni Dual Drive-al.
Van most elérhetõ Stingeretek? Menyi a "kicsit több" árban? Tudok érdeklõdõt rá esetleg.
#9085
Posted 2010. April 26. - 20:01
Jelenleg ez a legjobb vétel, ha egy megbízható garanciális, átgondolt tervezésû új gépet szeretnél. A vázszettnek akkor van értelme, ha van másik géped, amiben jók a cuccok még. Ha sok alkatrész kell, akkor nem jössz ki 200-ból. Ha nem próbáltad még, akkor gyere ki hozzánk, és próbáld ki, hogy milyen. Illetve, ha kicsit tovább tudsz nyújtózkodni, mint 200, akkor egy kiváló állapotú Optima Stingerben is tudsz gondolkodni Dual Drive-al.Üdv, már kb. 2-3 éve nézegetem a fekvõbringákat, de valahogy sose volt rá keret hogy akár egy alap modellbe s belevágjak. Próbáltam nézegetni használtakat, de amit nyolvános apróban hirdettek néha és meg is érték azokról mindíg lecsúsztam. Most hogy az action plust lehet kittben vásárolni, újra kedvet érzek a vásárláshoz, bár ok alkatrészt nem tudnék itthonról felhasználni, szóval kb minden mást is meg kéne hozzá venni, így is jobb vétel mint az összerakott 200ezerért? Napi munkábajárásra használnám, meg most hogy itt a jó idõ azért kis túrákat is bevállalnák vele, persze szigorúan aszfalton. (Vagy esetleg milyen más alternatívát tudtok, ebben az áekategóriában és minõségben)
#9086
Posted 2010. April 26. - 15:49

CM 2009

CM 2010
Csak egy év! Sem soványabb sem okosabb nem lettem, a kormányt meg azóta sem találom...
A 2011-es fotóra is van egy tippem, csak a keró kérdéses ami alattam lesz. A testtartás fix!
#9087
Posted 2010. April 26. - 00:57
Azt amikor nem az a cél, hogy minél gyorsabban hanem, hogy minél kényelmesebben tedd meg az utat. Mint ahogy az átlagos amerikai nagy hodály autókban...
Igen, nekem ez a célom!
#9088
Posted 2010. April 25. - 19:59
Üdv, már kb. 2-3 éve nézegetem a fekvõbringákat, de valahogy sose volt rá keret hogy akár egy alap modellbe s belevágjak. Próbáltam nézegetni használtakat, de amit nyolvános apróban hirdettek néha és meg is érték azokról mindíg lecsúsztam. Most hogy az action plust lehet kittben vásárolni, újra kedvet érzek a vásárláshoz, bár ok alkatrészt nem tudnék itthonról felhasználni, szóval kb minden mást is meg kéne hozzá venni, így is jobb vétel mint az összerakott 200ezerért? Napi munkábajárásra használnám, meg most hogy itt a jó idõ azért kis túrákat is bevállalnák vele, persze szigorúan aszfalton. (Vagy esetleg milyen más alternatívát tudtok, ebben az áekategóriában és minõségben)
lompi mesternél érdeklõdj
#9089
Posted 2010. April 25. - 18:25
#9090
Posted 2010. April 25. - 18:07
papa igyis 16kg uléscserével 14 lenne 2 könyü kerékel 12-13 ugyan már:)
alu elsö részel meg nem is ragozom;))))))))))
Pedig érdemes lenne ragozni, mert egy 12 kilós reku egy százassal többet érhet mint egy 16 kilós. Érdemes lenne országúti kerekekre, outi szettel,súlycentrikusan építeni egy bringát lompigeometriával. Szét kéne nézned valami maxibike-szerû fickónál...
#9091
Posted 2010. April 25. - 16:02
#9092
Posted 2010. April 25. - 09:30
alu elsö részel meg nem is ragozom;)
#9093
Posted 2010. April 25. - 07:57
Akkor csámcsog jatok ezen is kicsit leg ujabb rekum
A hátulja tetszik. Az ülést könnyíteni kellene. (Üvegszál?) A váz bevált, kiforrott. A hajtómû és kormány állíthatósága elengedhetetlen, ha nem magának építi az ember a bringát. A kormány talán könnyebben uralható lenne egy kezdõ számára, ha széttartanának a markolatok. Az átlátszó lakk elõnye, hogy látni engedi, mi van alatta.
#9094
Posted 2010. April 24. - 22:41
Mit értesz amerikai stípulú pöffeszkedés alatt?
Azt amikor nem az a cél, hogy minél gyorsabban hanem, hogy minél kényelmesebben tedd meg az utat. Mint ahogy az átlagos amerikai nagy hodály autókban...
#9095
Posted 2010. April 24. - 21:53
Alapvetõen tetszik a történet, nyilván lesz még mit finomítani rajta, hogy úgy mondjam, igencsak különböznek a fizikális paramétereink.
Egyelõre egy órácskát ismerkedtünk csak zárt kis udvarban, majd késõbb jön a hosszabb teszt, már nagyon várom
#9096
Posted 2010. April 24. - 17:50
#9097
Posted 2010. April 24. - 16:00
Gratula!
Jól néz ki
Menet közben ha rázósabb az út, a kormány rezgése nem fárasztó?
De igen, kicsit megráz, de át lesz alakitva indirekt kormányra, ûlés alatti.
Ez most készült el két napja, sokkal kényelmesebb igy, nem billeg, és nem ráz
Es elkeszult a kormany ... tejes a kenyelem, nagyon jo erzes suhanni szephazank godros, es hullamos utcain es utain
#9098
Posted 2010. April 24. - 14:27
Ha meg terepre, vagy kimondottan amerikai stílusú pöffeszkedésre, akkor mindenhová rugót. jó vastag ülésszivaccsal...
Mit értesz amerikai stípulú pöffeszkedés alatt?
#9099
Posted 2010. April 24. - 14:15
Király! Még jobban összezavartuk!
Klassz! Rendesek vagytok sporttársak!
A hálós üléssel igazatok lehet, mert eddig egy hálós üléses, légrugós rekut éreztem a legkényelmesebbnek. Utána furcsa volt, hogy mintha mind a szivacsos, mind a Ventisil-es (ha jól írtam) kagylóüléses rekuk jobban ráztak. Annak tulajdonítottam, hogy azokban acélrugó volt hátul, nem légrugó. Ezek szerint nem csak azon múlt...
Mennyire nehéz hálós ülést applikálni egy kagylóülés helyére vajon...? :confused:
#9100
Posted 2010. April 23. - 20:14

Sign In
Create Account

Back to top






