
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 03:26
#9041
Írta 2010. május 04. - 17:03

jut eszembe pyton amp villa csak 2 csap és egy gázrugosteloval sose ütle és még csilapitás álitás is lehet

#9042
Írta 2010. május 04. - 16:40

#9043
Írta 2010. május 04. - 15:14

És megvolt az elsõ kör! Fincsa, traktorjárta telephelyi utakon tehettem meg az elsõ métereket.
Tapasztalatok:
1, Ez az AMP rugózás nem semmi találmány! Már bánom, hogy nem próbáltam ki egy montiban. Mivel még nem állítottam vissza a rugó elõfeszítést (Motyoo a legkisebbre állította), ezért rendkívül érzékeny volt. Néha be is koppant, de kiválóan mûködik! Érzékenyebben dolgozik, mint a hátsó. Meglátjuk milyen lesz a feszítés után…
2, Fogyott kb. 2 kilót. Nem mértem meg még pontosan, de megemelve érezhetõ a változás. Eddig orr-nehéz volt, most középre esik a súlypont.
3, Nincs hajtási reakció! Tekerem, de nem pogózik! Fékezésnél viszont bólint (mint bármely sztenderd teló)
4. Volt egy egészséges merevsége a váznak. Ez indulásnál is és menet közben is érzõdött. Gödöllõ felé egy Szélvész túrán 80-at gurultam az egyik lejtõn és nem volt semmilyen bizonytalansági érzés vagy nyúlós, csavarodás. Jelenleg, már az indulásnál is érzõdik az a puha igazodás. Az elejében van 2 forgáspont a villán, egy a hajtómû alatt, egy a homlokcsõ fölött meg még négy az AMP-nél. Van mi csavarodjon, forogjon igazodjon…
Milyen lesz nagyobb sebességnél, még kérdés? Ahhoz tudnám hasonlítani az érzést, mint amikor egy merevvázasról ültök át egy össztelósra (gyakorlatilag ez történt) érdekesen, puhán adja tovább a nyomatékot. Erõsödött a túra jelleg.
5. A tengelytáv maradt, így megmaradt a kompakt váz geometria is. A talpam ülve és könnyedén leér. A képeken azonosnak tûnik az ülõlap magassága, de beülve az a négy centi elõkerül.
6. Nem harap az eleje mint a Pythonnak. A 65' homlokcsõtõl nyugottab lett az elsõ traktus (álló helyzetben), kis sebességnél rendben van, de ezzel az utánfutás is csökkent. Elméletileg idegesebb lesz, de a magasabb sebességû tapasztalatok még váratnak magukra.
Jó lett! Köszönet Lompi mester vasipari tudásának és elhivatotságának, annak a pár doboz sörnek és dohány árúnak, amik megfelelõ szinten tartották idegállapotát, hogy ismét hagyta a kreativitásom kibontakozni és nem küldött el a …..ba!
Lehet jelentkezni a tesztkörökre!
Tapasztalatok:
1, Ez az AMP rugózás nem semmi találmány! Már bánom, hogy nem próbáltam ki egy montiban. Mivel még nem állítottam vissza a rugó elõfeszítést (Motyoo a legkisebbre állította), ezért rendkívül érzékeny volt. Néha be is koppant, de kiválóan mûködik! Érzékenyebben dolgozik, mint a hátsó. Meglátjuk milyen lesz a feszítés után…
2, Fogyott kb. 2 kilót. Nem mértem meg még pontosan, de megemelve érezhetõ a változás. Eddig orr-nehéz volt, most középre esik a súlypont.
3, Nincs hajtási reakció! Tekerem, de nem pogózik! Fékezésnél viszont bólint (mint bármely sztenderd teló)
4. Volt egy egészséges merevsége a váznak. Ez indulásnál is és menet közben is érzõdött. Gödöllõ felé egy Szélvész túrán 80-at gurultam az egyik lejtõn és nem volt semmilyen bizonytalansági érzés vagy nyúlós, csavarodás. Jelenleg, már az indulásnál is érzõdik az a puha igazodás. Az elejében van 2 forgáspont a villán, egy a hajtómû alatt, egy a homlokcsõ fölött meg még négy az AMP-nél. Van mi csavarodjon, forogjon igazodjon…
Milyen lesz nagyobb sebességnél, még kérdés? Ahhoz tudnám hasonlítani az érzést, mint amikor egy merevvázasról ültök át egy össztelósra (gyakorlatilag ez történt) érdekesen, puhán adja tovább a nyomatékot. Erõsödött a túra jelleg.
5. A tengelytáv maradt, így megmaradt a kompakt váz geometria is. A talpam ülve és könnyedén leér. A képeken azonosnak tûnik az ülõlap magassága, de beülve az a négy centi elõkerül.
6. Nem harap az eleje mint a Pythonnak. A 65' homlokcsõtõl nyugottab lett az elsõ traktus (álló helyzetben), kis sebességnél rendben van, de ezzel az utánfutás is csökkent. Elméletileg idegesebb lesz, de a magasabb sebességû tapasztalatok még váratnak magukra.
Jó lett! Köszönet Lompi mester vasipari tudásának és elhivatotságának, annak a pár doboz sörnek és dohány árúnak, amik megfelelõ szinten tartották idegállapotát, hogy ismét hagyta a kreativitásom kibontakozni és nem küldött el a …..ba!
Lehet jelentkezni a tesztkörökre!
#9044
Írta 2010. május 04. - 06:51

E-hub
Az amcsi fekvõsök gazdagok, megvesznek, kipróbálnak minden különlegességet. Az E-hubról azt írták, határozottan kedvez az ízületeknek, mert a nagy pedálerõ-tüskéket ellapítja.
Az amcsi fekvõsök gazdagok, megvesznek, kipróbálnak minden különlegességet. Az E-hubról azt írták, határozottan kedvez az ízületeknek, mert a nagy pedálerõ-tüskéket ellapítja.
#9045
Írta 2010. május 03. - 18:54

Hm, megint tanultam valamit! Köszi!
Ehhez hasonlót lehetett látni már elsõ hajtómûvön is, de ez jobbnak tûnik.
Kipróbálnám...
Telefon meg...
Ehhez hasonlót lehetett látni már elsõ hajtómûvön is, de ez jobbnak tûnik.
Kipróbálnám...
Telefon meg...

#9046
Írta 2010. május 03. - 17:04

Picasa Web Albums - A.M.Bringa - Spezi_2010_Azub
erre gondolsz? Ez az E-Hub, ami fura egy dolog. Kipróbáltam, és olyan finoman simává teszi a tekerést. SPD nélkül is olyan, mintha húznád is a pedált. Tehát valóban könnyebb vele tekerni.
Nem Shimano:
Homepage E-HUB, Ekstundo d.o.o., Se
És igen, már felveszem:)
erre gondolsz? Ez az E-Hub, ami fura egy dolog. Kipróbáltam, és olyan finoman simává teszi a tekerést. SPD nélkül is olyan, mintha húznád is a pedált. Tehát valóban könnyebb vele tekerni.
Nem Shimano:
Homepage E-HUB, Ekstundo d.o.o., Se
És igen, már felveszem:)
#9047
Írta 2010. május 03. - 16:19

...khm, amúgy a telefont, már felveszed? 
Amúgy:
- errõl a hátsó agyról mit is kell tudni? http://picasaweb.goo...981017821166722
Dual Drive Shimano módra?

Amúgy:
- errõl a hátsó agyról mit is kell tudni? http://picasaweb.goo...981017821166722
Dual Drive Shimano módra?
#9048
Írta 2010. május 03. - 12:20

Na felkerültek a Spezi kiállítás fotói végre. Remélem mindenki talál benne érdekeset.
Tehát Spezi-2010:
Picasa Web Albums - A.M.Bringa
Tehát Spezi-2010:
Picasa Web Albums - A.M.Bringa
#9049
Írta 2010. május 03. - 06:41

No, most már elmondható hogy "fullos" a gép!

#9050
Írta 2010. május 02. - 22:23

"homlokcsõszög 65'-rõl 56'-ra csökkent" forditva szeben hangzik és igy is lett de a lényeg hogy jol ál a villa:)
#9051
Írta 2010. május 02. - 21:53

#9052
Írta 2010. május 02. - 21:43

akárcsak pyton anno az én gépemet arckifejezés mindent elárul
Örültem, hogy végre mûködik!

No, de nézzük mi történt tegnap óta. Tehát elkészült az elsõtelós elsõrész és az idõjárás elõrejelzés a jövõhétre nem túl biztató. Innen már nem volt megállás!


...és bár nem készültünk el egy délután alatt, (ami Lompitól szokatlan) azért egészen jól haladtunk.

Az ülés mélyebbre került 5 cm.-el, a homlokcsõszög 65'-rõl 56'-ra csökkent, a tengelytáv maradt, a súly csökkent, a hajtómû és az ülésdõlés-ülõlap helyzet és kormánytávolság állítható. Az össztelótól sokat várok. Az már a beülésnél érzõdik, hogy komfortosabbá vált a gép. Reményeim szerint, mind emellett a mûúton és földutakon folyamatosan az úton tartja majd a kerekeket. Szárnyalni fog, egy elefánt!? Így a neve is meg van!

PIKO-DUMBO

#9053
Írta 2010. május 02. - 09:26

akárcsak pyton anno az én gépemet arckifejezés mindent elárul 


#9054
Írta 2010. május 02. - 07:40

#9055
Írta 2010. május 02. - 06:39

Újabb film Dirk Bonne transport Pythonjáról. Besza-behu ahogyan keni! Én csomagot sem mertem volna vinni, nem hogy gyereket! :)http://www.youtube.com/watch?v=0NRXeL89TwA

#9056
Írta 2010. május 01. - 22:13

Lezajlott a Balatonkör XI. rendezvény is, jópár rekussal (nem számoltam össze, nem is találkoztam minddel, ezt a képek alapján mondom), látható a videón néhány:
Balaton kör
Balaton kör
#9057
Írta 2010. május 01. - 17:56

Uborkaszezonitermékfejlesztés 
ez volt a terv AMP tagra építve:

... és a rajztól eltérõen mégis csak az eredeti (tehát a képen láthatóhoz képest fordított) beépítéssel...
Motyoo-nál még fellelhetõ az AMP-rõl készült kis film:
http://rekumbens.blo...ik_az_amp_villa
és alakul:

aluból, állítható hajtómûszárral

ez volt a terv AMP tagra építve:

... és a rajztól eltérõen mégis csak az eredeti (tehát a képen láthatóhoz képest fordított) beépítéssel...
Motyoo-nál még fellelhetõ az AMP-rõl készült kis film:
http://rekumbens.blo...ik_az_amp_villa
és alakul:

aluból, állítható hajtómûszárral

#9058
Írta 2010. április 30. - 10:06

És nem mellékesen a karbon hátsórészes könnyebbik Baronból készült. A képek még ma remélhetõleg.
#9059
Írta 2010. április 30. - 07:59

B+!
Ezzel még buszra is föl lehet szállni. És mennyivel jobban néz ki, mint egy hagyományos összecsukható bringa!
Ezzel még buszra is föl lehet szállni. És mennyivel jobban néz ki, mint egy hagyományos összecsukható bringa!
"Iszok ha gyõzök, iszok ha vesztek, a testem delíriumtól reszket"
#9060
Írta 2010. április 29. - 22:04

aha nyami. 
az összehajtása hasonlít az ice trájkhoz. térben fordul nem csak egy síkban, nagyon ötletes. közelebbi kéne a csuklópontokról

az összehajtása hasonlít az ice trájkhoz. térben fordul nem csak egy síkban, nagyon ötletes. közelebbi kéne a csuklópontokról