A mai eszemmel már én is ehhez hasonlóan csinálnám meg az orrát, egy combos fejcsapágyat használva.
Flickr Photo Download: Hope Pro 3 007
De gustibus non est disputandum! Más irányba indulnék...
A homlokcsõvel nem lehet gond. A fejcsapágyak a laposabb villanyak miatt nagyobb igénybevételnek vannak kitéve.
Az 55' körüli homlokcsõnél még üresen csapkod az eleje. Hajtáskor az egyenesfutása jó, kormánymozdulatok nagyobb erõt igényelnek. A homlokcsõ "rád hajlik" szûkíti a teret, távolabb kell tenni az ülést a forgásponttól.
70' környékén, a normál keróhoz hasonlóan lehet cipelni, szállítani, tolni. Nem kell attól tartani, hogy váratlanul kicsap oldalra. Menet közben a hajtási reakció nagyobb (szokható és tanulható). Szükséges kormányerõk kicsik. A homlokcsõ teteje távolodik tõled, több a hely.
Nekem az arany középút, a 60-65 fokos homlokcsõszög vált be.
A villát tekintve Lompival értek egyett. Az AMP ösztelõsnál alkalmaztuk ezt a módszert elõször. A féktestek helyzete így nem változik. A melegítéssel szépen belõhetõ a megfelelõ helyzet. Satuban ez is könnyebb. A végén ne felejtsd el függõlegesbe igazítani a villa végén a papucsokat.