Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#7061
Írta 2010. október 12. - 22:11

#7062
Írta 2010. október 12. - 22:07

#7063
Írta 2010. október 12. - 21:55

a villát melegen hajtsd meg de ovatosan mert ugy is össze ropan inkáb 2-3x ra hajts meg és ne hütsd le. vázat egy csövel kösd ösze . ja a csapágy csészéket hegesztésnél hagyd benne mert lehet nélküle nemtudod majd betekerni.
(avázat lángal szépen meglehet hegeszteni bika mod vagy rézzel forasztani)
#7064
Írta 2010. október 12. - 21:03

#7065
Írta 2010. október 12. - 20:58

Abszolut laikus kérdés: Nem-e lehet-e az elsõ vellát teljesen függetleníteni a régi váztól, és az 5/4es csövet hozzá köszörülni a +felelõ állásban?
Lehetne, de így, hogy egymásba van dugva a régi és az új csõ, biztosabbnak tûnik számomra. Így egymást tartják, a hegesztés csak elfordulás, elcsúszás ellen van. A te elgondolásod is jó, akkor viszont profi (abból élõ, nagyon hozzáértõ) hegesztõt kéne keresnem. És akkor nekem is sokkal nagyobb szakértelem kéne a vasanyagok terén, mert akkor kb. ugyanolyan anyagú csövet kéne keresnem, amilyenbõl a biciklit csinálták, ha jó kötést akarok (szerintem). És azt sem tudom, a Csepel milyen acélból csinálta ezt a biciklit...
#7066
Írta 2010. október 12. - 20:37

#7067
Írta 2010. október 12. - 19:43

Õ az áldozat:

Ki lett vágva a hajlítás:

és 90 cm 5/4-es csõvel megtoldottam:

(a fényképezõ itt már tönkrement, úgyhogy innentõl telefonnal fényképeztem)
Megfordítva:

Az utánfutás most így 21 cm, tehát másik villát kíván. de a dilemmám most inkább az, a hajtókar-tengelytõl két 1/2"-es csövet eresszek hátra, mert az belepasszol a lukakba, vagy köszörüljem le a csõvégeket teljesen, és egyetlen 1"-es csõvel kössem össze a két hajtókartengelyházat? Melyik megoldás tûnik számotokra strapabíróbbnak?
Az elsõ villáról: ha egy 26-os villát teszek be helyette (ez 24-es), és melegen meghajlítom elõre, az strapabíró marad? Aki csinált már ilyet, mit tapasztalt errõl? Hidegen már próbáltam, de megroppant. Lehet, hogy csõhajlítóval menne, de az nincs, még ismerõsnél sem...
#7068
Írta 2010. október 12. - 19:27

Ez vasárnap hajnalban indult.Ráadásul vasárnap éjjel?
Az emberek egy része hétfõn dolgozni szokott.
Péntekrõl-szombatra, vagy szombatról-vasárnapra virradó éjjel nekem jobb lett volna, így sajnos lemaradtam róla, pedig a hideget bírom. Talán majd legközelebb.
Egy nyári éjszakán mindenesetre jobb lenne az tény. Kellemesebb hõmérséklet, és rövidebb sötétben tekerõs szakasz.
Gratulálok minden résztvevõnek.
#7069
Írta 2010. október 12. - 19:06

- Októberben, 0 fok alatt?
Ráadásul vasárnap éjjel?
Az emberek egy része hétfõn dolgozni szokott.
Péntekrõl-szombatra, vagy szombatról-vasárnapra virradó éjjel nekem jobb lett volna, így sajnos lemaradtam róla, pedig a hideget bírom. Talán majd legközelebb.
Egy nyári éjszakán mindenesetre jobb lenne az tény. Kellemesebb hõmérséklet, és rövidebb sötétben tekerõs szakasz.
Gratulálok minden résztvevõnek.
#7070
Írta 2010. október 12. - 15:45

#7071
Írta 2010. október 12. - 15:31

Így van:) Nagyon finom darab, és a German A a Hungary A val ellentétben kult darab tõlünk nyugatra.Meg horror drága.Ha jól tudom Perbálon már nincsen semmi, mert az öreg meghalt néhány éve. De ha van is, a German A már független cég németországi központtal. Mondjuk az öreg anno engem is majdnem megölt a szarjával...
Nekem ma mondták perbáliak: Prec-org Kft. Telki felöl rögtön Perbál elején, a Zimbo mellett.
#7072
Írta 2010. október 12. - 14:59

Annyi kiegészítést hozzátennék hogy a lámpa nélküli illetõ történetesen nem rekuval volt hanem országútival, elsõ lámpája volt ami nem volt felszerelve hanem kézben tudta fogni, hátsó lámpája viszont egyáltalán nem volt.Igen NAGY egyest beírnék én is azoknak a rekusoknak az ellenõrzõjébe, akik lámpa nélkül flangálnak kietlen tájakon, fõleg úgy, hogy a hellyel-közzel használható lámpa manapság már nem egy döbbenetesen drága dolog !!!

#7073
Írta 2010. október 12. - 13:05

Én is gratulálok a teljesítõknek (még a Pestig jutottaknak is..), szép teljesítmény egy huzamban 200 fölötti kilométert letekerni és egészen jó sebességgel.
#7074
Írta 2010. október 12. - 08:59

Szélvész eladta a lengõorrúját. Lehet, hogy az új tulaj?;1028794']Utóbbi , én K&H nap óta nem ültem rekun.

#7075
Írta 2010. október 12. - 08:56

- Októberben, 0 fok alatt?
- Nem lehetne az év leghosszabb napján, amikor az éjszakában töltött idõ a legkisebbre zsugorítható? Önmagában a hétvégi autósok közé merészkedni is felér egy kamikaze kiképzéssel! (tudjátok, amikor a pilótaoktató azt mondja az ifjaknak: jól figyeljenek, mert csak egyszer mutatom meg!
- A versenyt végül hatan teljesítették, sorrendben a következõk: Karlovitz "Pupu" Kristóf, Novák Ádám, Murlasits Attila, Róbert Gábor, Kasza Róbert, Boros János.
... és itt áljunk meg egy pillanatra... Idézném Puput: "Az ötletadó és szervezõ Róbert Gábor harmadmagával messze Baja elõtt járt még, õket az vetette vissza, hogy egyesek lámpa nélkül (!) vágtak neki egy éjszakai kerékpárversenynek."
- rendkívül rossz a kerékpárosok megítélése az autósok között (ez kölcsönös). A rekusokat meg mindenki különcnek tartja. Nem erõsíthetnénk ezt az érzést azzal, hogy úgy nézzünk ki éjszaka mintha kivonult volna egy rendvédelmi zászlóalj?
Ejnye-ejnye... Nem is olyan régen még arról szólt a téma, hogy ki mennyit költ világításra.
#7076
Írta 2010. október 12. - 08:20

Nagy eséllyel Levi...
- vagy egy új õrült nagy gyakorlattal -
Utóbbi , én K&H nap óta nem ültem rekun.
#7078
Írta 2010. október 12. - 07:09

#7079
Írta 2010. október 12. - 06:13

Kérem adjatok tanácsot, milyen szemüveget érdemes viselni rekun! A szokásos napszemüvegeim nem túl komfortosak, mert a lencsék alatt simán bekavar a levegõ (a fekvés miatt...) Síszemüveg?
Úszószemüveg? :PP
síszemüveg csak síléccel, úszószemüveg csak békatalppal igazi.




én ezekhez hasonlót használok:
Lumaxpro.hu » Szem- és arcvédelem » EP szemvédelem - Munkavédelem - webáruház

#7080
Írta 2010. október 11. - 23:20

