És ez a hosszú szarság szükségeltetik a rendszerbe ?
A Shimi rendszere teljesen zárt (elméletileg). Abban az esetben, ha a bowdenházat nem kell megbontani (tehát tokától-bokáig ebben fut a bowdenszál), akkor még lenne is értelme. Alap esetben a kerékpár vázak hány százaléka van így megoldva? A montivázak döntõ többségénél legalább a felsõcsövön van akasztó szem...
A nyolcason nincs ilyen, de kiválóan teszi a dolgát. Nekem eddig még nem tûnt fel a hiánya.
Valóban nincs és nekem sem hiányzott. Azt gondolom, hogy kb. három évente ennél is (a gumibigyó ellenére is) cserélni kell majd a bowdent.
Érdekességképpen csak annyit, hogy a porvédõ kb. 2-3 mm hoszban ért a tárcsához, de ez már elég volt ahhoz, hogy ne legyen pontos a váltás. Ja és most sincsennek vonalban a jelek, de így mûködik pontosan.