
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#2921
Írta 2011. július 08. - 08:06


#2922
Írta 2011. július 07. - 15:15

#2923
Írta 2011. július 07. - 07:30

#2924
Írta 2011. július 06. - 23:21

Ma jónak indult a napom, mert majdnem montis átlagot mentem, és találkoztam 2 fekvõbringással az északi vasúti híd és Békásmegyer között. Olyat hallottam egyiküktõl, hogy szombaton AM túra lesz! Ki jön? (Aztán Szentendrén a 3 defekt, 1 pótgumival, kicsit rontotta a napi jókedvemet)
ha minden összejön mi megyünk a barátnõmmel a túrára
#2925
Írta 2011. július 06. - 20:15

A 24-esem összeszerelés alatt,a 28-as alkatrészhiányos.
Pillanatnyilag két ló közé estem...


#2926
Írta 2011. július 06. - 19:13

#2927
Írta 2011. július 05. - 22:29

#2928
Írta 2011. július 05. - 21:25

#2929
Írta 2011. július 05. - 19:03

#2930
Írta 2011. július 05. - 17:29

"gustibus non est disputandum"

Amikor mókuskormánnyal próbálkoztam (azok mellett amit már írtatok pro és kontra) még az volt a döntõ számomra, hogy nem volt meg a biztonságérzetem. Mivel fel-le mozgott nem tudtam belekapaszkodni majrés helyzetben, nem volt egy biztos pont.

egy ötletes megoldás, mókus helyett pillangó

#2931
Írta 2011. július 05. - 10:01

#2932
Írta 2011. július 05. - 09:42

Szerintem kényelmes. Volt ilyen bringám és azon igen kényelmes volt, sõt egy kis tuninggal még kényelmesebb. Az más kérdés, hogy annyira nem jött be, mert van nála kényelmesebb az általad említett alsó kormány, amit én is preferálok (már régóta).
#2933
Írta 2011. július 05. - 08:57

+ Talán a legkisebb légellenállást eredményezi
+ Legkönnyebb
+ Fogása kényelmes
+ Tolható vele a bringa
- Kevésbé pakolható kütyükkel
- Passzosan pakolható fékkarral és egyéb bringás fontos alkatrészekkel.
- Nagyon pontosan be kell lõni a kormányrúd hosszát, mert vagy a combot veri, vagy túl közel lesz a testhez
- Nagy a kilengése és ezért kis sebességnél kevésbé kényelmes (ez picit ellentmondásos a felsõ állítással, de a kényelme sebességfüggõ)
Hirtelen ennyi jutott az eszembe.
Elfogult vagyok, ezért nem is értek egyet!

Legkönnyebb? (tudom, ez anyag függõ is) Azzal a baszott hosszú becsúszó szárral? No comment!
Fogása kényelmes? Tedd a kezeid egymás mellé úgy, hogy a hüvelykujjaid érjenek össze és fektesd a mellkasodra. Kényelmes?
Az egyik legkényelmesebb (bár egyébb okokból nem kedvelem) a jól megtervezett alsó kormány! Na az egy fotel! A felsõ kormány ugyan ez, csak extrém magas karfával (hogy a fotel hasonlatnál maradjak). A mókuskormány az utolsó helyen áll nálam!
Tolható vele a bringa Ez igaz. Ez számomra is fontos szempont és tudja ezt a felsõ kormány is. Az alsókormány ebben az esetben az utolsó helyre kerül.
A negatívumokhoz egy dolgot tennék, a "zárt tüdõt"! A széles kormány esetén nagyobb a tüdõ kapacitás! A teóriám szerint ezért van p.: a Challange Fujinon is ilyen. Egy verseny bringánál pedig számít a légellenállás és a súly!?

szerintem meg nem volt annyi anyaga annak, aki elöször megcsinálta, hogy egy rendes kijöjön belöle.
![]()
amúgy meg minnél hoszabb a kormányszár, annál nagyobb a jobbra-balra toligálás kanyarban.
Nos a jellegébõl adódóan, itt egy széles köríven mozgatod a kormányt, mint a Robi kapán az utánfutón ülve. Óvatosan fogalmazva is vicces.
Egyébként a következõképpen látom a kérdést: van ugye a versenygép, ahol minden a teljesítménynek van alárendelve. Kis súly, csekély légellenállás stb. Másodlagos kérdés, hogy ez kényelmes-e?
Van az átlagos, hétköznapi felhasználásra tervezett gép, ahol egyszerûen nem egy teljes gépet terveztek, csak leemelték a polcról a meglévõ kormányt az új vázhoz. Profit orientált és költség hatékony! Na ezért is szeretem magam tervezni a bringáimat, ott minden oda kerül, ahol annak lennie kell!

#2934
Írta 2011. július 05. - 07:34

Nagyon ott van, szuperül megy és nagyon kezes.
Üdv a klubban! Sok-sok kellemes kilométert!
#2935
Írta 2011. július 04. - 22:00



amugy meg minél hoszab a kormány szár anál nagyob a jobra balra toligálás kanyarban,
#2936
Írta 2011. július 04. - 21:43

Sziasztok Fiuk !
Néhány szóban mókuskormány: elõnyök, hátrányok.
Köszi Ok
+ Talán a legkisebb légellenállást eredményezi
+ Legkönnyebb
+ Fogása kényelmes
+ Tolható vele a bringa
- Kevésbé pakolható kütyükkel
- Passzosan pakolható fékkarral és egyéb bringás fontos alkatrészekkel.
- Nagyon pontosan be kell lõni a kormányrúd hosszát, mert vagy a combot veri, vagy túl közel lesz a testhez
- Nagy a kilengése és ezért kis sebességnél kevésbé kényelmes (ez picit ellentmondásos a felsõ állítással, de a kényelme sebességfüggõ)
Hirtelen ennyi jutott az eszembe.
#2937
Írta 2011. július 04. - 21:24

Kevés hátrànya van. Talán a legfontosabb, hogy nincs elõnye. Próbáld ki! Hajtsd magadra! Igényel nèmi kompromisszumot.Sziasztok Fiuk !
Néhány szóban mókuskormány: elõnyök, hátrányok.
Köszi Ok
#2938
Írta 2011. július 04. - 21:15

#2939
Írta 2011. július 04. - 19:36

Jönnek a nagy melegek!

#2940
Írta 2011. július 04. - 13:02

megint egyel több a reku
Nagyon ott van, szuperül megy és nagyon kezes. Lompi ismét.....