
valakinek
elõször nekem
aztán majd akinek kell




A legtöbb gépem életútja ilyen


Bullseye lesz a neve és nem leng az orra. alsó kormány meg nem is fér el rajta
![]()
a súlyát nem mértem, túragépnek készül elsõdleges a megbízhatóság.
.... Ha ezzel lefoglaltad a Csilli nevet, a LomPiko masinának már csak a Csillifánt marad. Ez már egészen rózsaszínesen hangzik. Így már simán mehetne rá alsókormány!
;)
bocs... abbahagyom...
nem tétlenkedünk ám
és piros lesz
A Szélvész túrák nyilvánosak és esõsek (persze ha csak az esõ esik az nem baj, lényeg h a biciklista ne essen)De akkor legyen ez itt általános kérdésként: Urak egy csoportos túra szombaton vagy vasárnap?
ha folytatom a fejtegetésedet, hogy mindig vmi új kell ami eddig még nem volt, elõbb utóbb lesz itt alsókormányos gép is!
Motyoo! Miért kell piszkálnod a darázsfészket?
Azért mert a huzatbájkon alsókormányt alkalmaztál, még ne általánosíts!
Kétségkívül vannak elõnyei. Pl.: az is kormányozza a kereket. (talán a súllyával kapcsolatos megjegyzésed némileg elfogult)
Nekem biztonságosabb érzés egy széles felsõ kormány, szûk fordulókban sem szeretnék megállni és továbbra is a pedálra szeretném letámasztani ezt a gépet is. Szeretem magam elõtt látni a sebességmérõt, a tükröt, a kezelõ szerveket...
(és még mielõtt megkérdezed, agyváltóval kombinált kétsebességes láncváltót sem szeretnék)
Gustibus non est disputandum!
Ejjjjjjj........ ehhez már hozzá sem tudok szólni(és még mielõtt megkérdezed, agyváltóval kombinált kétsebességes láncváltót sem szeretnék)
De biztos nem elég machós!
A lehetõség (az én esetemben a Lompi) meghatározza a tevékenység irányát. Ha ez a kapcsolat nem lenne, akkor csak kétévente válna valósággá a terv.Amúgy minden elismerésem a tiétek, van mûködõ rekutok és mégis mindig valami újon, másikon töritek a fejeteket.