Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
cc külsõ
Indította
zz
, 2003. január 20. 13:31
#41
Írta 2005. május 05. - 20:42
Én is vettem az eBike-on, vonzott az ára és elég jó a sajtója, de nekem nem igazán jött be. Igaz, elég jól gurul, és könnyû is, de felfelé hamar elkapar, és ami súlyosabb sárban nagyon nem jó. Valahogy elég egy kis sár, és egyszerûen megfog. Ragad a sárban, jobban lelassulsz, mint egyébként kellene. Ez tuti, mert más külsõnél nemigen érzetem ezt ennyire. Szóval száraz terepre, döngölt földutakra tényleg nagyon jó, de egyébként nem javaslom. És persze ezt is keméynre kell fújni, mint a Contikat általában.
#42
Írta 2005. május 05. - 19:47
conti exp gyorsan kopik. pont a ritka minta miatt
Keep hands on bike at all times....
#43
Írta 2005. május 05. - 18:53
én is conti explorer pro-val megyek sopronba,eddig kb 200-300 km tapasztalatom van vele, nekem nagyon bejött, aszfalton is jól gördül, igazán nagy sarat nem dagasztottam vele szóval csak tippelni tudom, hogy jól viselkedne ott, mert elég ritkák a bütykök...
és nagy elõnye az 500g (mért adat)
és nagy elõnye az 500g (mért adat)
#44
Írta 2005. május 05. - 13:08
Conti Explorer Pro-ról érdeklõdnék, fõként 2 dolog érdekel:
1.: Sarat mennyire bírja?
2.: Aszfalton milyen, azon kívül, hogy kopik 1000el?
Nem titkoltan a soproni MXre lenne szánva, az aszfalt-sár kombóra rossz esetben...
X.
1.: Sarat mennyire bírja?
2.: Aszfalton milyen, azon kívül, hogy kopik 1000el?
Nem titkoltan a soproni MXre lenne szánva, az aszfalt-sár kombóra rossz esetben...
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#45
Írta 2005. május 05. - 12:58
lehetõleg 26"os felni legyen és ne legyen nagyon széles.
a 25mm az jó szerintem.
nekem tesztelni volt fent maxxis xenith 1.5 a rhino lite-on és nem volt gond.
kicsit furán nézett ki ennyi.
a 25mm az jó szerintem.
nekem tesztelni volt fent maxxis xenith 1.5 a rhino lite-on és nem volt gond.
kicsit furán nézett ki ennyi.
#46
Írta 2005. május 04. - 21:09
A Continental SportContact 26*1,6-os külsõt milyen felnire lehet rápaszírozni?
mind2 duplafalú, és mind2 felnim külsõ átmérõje 25mm... sajna nem értek a dologhoz és nem tudom mit kell mérni és sajna a felnin nincsenek paraméterek/adatok...
légyszi segítsetek...
mind2 duplafalú, és mind2 felnim külsõ átmérõje 25mm... sajna nem értek a dologhoz és nem tudom mit kell mérni és sajna a felnin nincsenek paraméterek/adatok...
légyszi segítsetek...
#47
Írta 2005. május 02. - 08:24
ha gyártó lennék,én is mindenre azt mondanám,h forgásirányspecifikus:)
de sztem az inkább hátsó yól:)
de sztem az inkább hátsó yól:)
#48
Írta 2005. április 29. - 22:07
A gyártó elõre és hátra is ajánlja, középen van hosszanti bütyök, úgyhogy hihetõ is
X.
X.
#49
Írta 2005. április 29. - 15:08
#50
vendég_fac€_*
Írta 2005. április 29. - 14:53
nekem maxxis minotaur van ha arra gondolsz, és hát terepen jó mert tapad rendesen. falra is lehet vele mászni erdõs talajon szerintem jó.
a kavicsokat ez felkapja:)
de szfalton nagyon kopik,meg újjonnan sodródik is:)
sárban meg felejtsd el.
a kavicsokat ez felkapja:)
de szfalton nagyon kopik,meg újjonnan sodródik is:)
sárban meg felejtsd el.
#51
Írta 2005. április 29. - 14:34
#52
Írta 2005. április 27. - 18:54
Hát ez olyan mindenes gumi, ami mindehol jó, de igazán seholsenem...
Aszfalt: viszonylag jól gurul, de a szélessége miatt eléggé visszafog, ráadásul nehéz is aszfaltra.
Terep: normál földútra, döngölt terepre jó, kellemesen simítja az utat, ha nem használsz nagy nyomást. Viszont sáros részre ne vidd, mert csúszni fog, a poros részeken is hajlamos lesz megcsúszni, a durvább mászás kínszenvedés vele, mert folyamatosan elfarol.
Ergo: ha sokat használod aszfalton, és némi földút, akkor olyan 1.5-1.9 es vegyesfelvágott gumit ajánlanék, semi slicket (középen sima, vagy csak pici bütykök, oldalt nagyobb bütykök). Csak aszfaltra a slick a nyerõ. Ha terepre is viszed, akkor az alacsony gördülési ellenállású külsõk (Schwalbe Black Jack pl ilyen), ha pedig leginkább terep, akkor meg valami durva traktormintázatút
X.
Aszfalt: viszonylag jól gurul, de a szélessége miatt eléggé visszafog, ráadásul nehéz is aszfaltra.
Terep: normál földútra, döngölt terepre jó, kellemesen simítja az utat, ha nem használsz nagy nyomást. Viszont sáros részre ne vidd, mert csúszni fog, a poros részeken is hajlamos lesz megcsúszni, a durvább mászás kínszenvedés vele, mert folyamatosan elfarol.
Ergo: ha sokat használod aszfalton, és némi földút, akkor olyan 1.5-1.9 es vegyesfelvágott gumit ajánlanék, semi slicket (középen sima, vagy csak pici bütykök, oldalt nagyobb bütykök). Csak aszfaltra a slick a nyerõ. Ha terepre is viszed, akkor az alacsony gördülési ellenállású külsõk (Schwalbe Black Jack pl ilyen), ha pedig leginkább terep, akkor meg valami durva traktormintázatút
X.
#53
Írta 2005. április 27. - 18:04
kaptam stomil tipusu kulsot ,ami 2.125 meretu kozepen van egy fel cm es csik ami sima a tobbi reszen (kavicsos gumin lattam ilyet) butykok vannak.
Kerdesem az lenne ,hogy a kerek meret (szelesseg), hogyan befolyasolja a kerekezest betonon es terepen ilyen meretben.
Az eredeti kulsom 1.95 cc kulso valami shing tsung theng (merida gyari) csak az nagyon koppik betonon es nem szeretnem eldaralni a butykoket ha nem muszaj.
Kerdesem az lenne ,hogy a kerek meret (szelesseg), hogyan befolyasolja a kerekezest betonon es terepen ilyen meretben.
Az eredeti kulsom 1.95 cc kulso valami shing tsung theng (merida gyari) csak az nagyon koppik betonon es nem szeretnem eldaralni a butykoket ha nem muszaj.
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#54
Írta 2005. április 26. - 12:40
Számomra a hónap jó híre, hogy úgy tünik, ismét lehet a Panaracer Smokot és Dartot kevláros kivitelben kapni... Darabja 2.500 körül lesz, súly ollan 550-600g
X.
X.
#55
Írta 2005. április 25. - 23:05
A 250-et összesen értettem nem külsõnként, de fél kiló az rendben lenne
De a weightweenies szerint különben 300 g jött le összesen
Igen azt a pattogást én is észleltem....
De a weightweenies szerint különben 300 g jött le összesen
Igen azt a pattogást én is észleltem....
#56
Írta 2005. április 25. - 22:59
Hogy mennyivel? Most cseréltem le a 2.1-es Panaracer Smoke külsõket (660g), 1.95-ös EpicWolfokra, melyeken ugyan nem sokat spóroltam súlyban (kb. 250g), de a gördülési ellenállást nézve elõször azt hittem, hogy az országútira pattantam fel. Szóval szerintem rengeteget számít.
Most nekem is 1.95 EpicWolf Race van fent. Elõtte 1.9-es Z-max volt. Bár könnyebbek az új külsõk kb 100-100g-al, de betonon valahogy tapadósabb az érzés, a Z-max simábban futott. Terepen viszont nagyon jól tartanak. Ami még fura, hogy baromira felkapják az apró köveket, szinte folyamatosan csattognak a kavicsok az alsócsövön.
#57
Írta 2005. április 25. - 22:24
250gramm spórolás egy külsõn az nem sok?Mennyit szeretnél fél kilot?
Nekem is 2.35 Z-max van és igencsak szeretem.Pedig sajnos én is kb. 7-szer annyit megyek városban minimum.De nekem tetszik.Legalább jobban erõsödök, és amikor majd öcsém kerekeivel megyek versenyezni gyorsabb leszek mint Superman:D Legalább is remélem.
Nekem is 2.35 Z-max van és igencsak szeretem.Pedig sajnos én is kb. 7-szer annyit megyek városban minimum.De nekem tetszik.Legalább jobban erõsödök, és amikor majd öcsém kerekeivel megyek versenyezni gyorsabb leszek mint Superman:D Legalább is remélem.
#58
Írta 2005. április 25. - 21:47
Apropó sebesség! Mennyivel jobban "fogja vissza" a bicót a 2.35-ös, mint a 2.1?
Úgy sacc/kb.?
Köszi,
Laci
Hogy mennyivel? Most cseréltem le a 2.1-es Panaracer Smoke külsõket (660g), 1.95-ös EpicWolfokra, melyeken ugyan nem sokat spóroltam súlyban (kb. 250g), de a gördülési ellenállást nézve elõször azt hittem, hogy az országútira pattantam fel. Szóval szerintem rengeteget számít.
#59
Írta 2005. április 25. - 21:36
Hmm., ebbõl valószínûleg 2.1-es lesz, aztán majd a tapasztalat eldönti, hogy merre tovább a mérettel, a + vagy - irányba.
#60
Írta 2005. április 25. - 21:19
Aszfalton fel kel nyomni 3 barra, es kesz az 1.75os gumi!
Terepen meg csak leengeded...
Terepen meg csak leengeded...