Jelentkezz be Regisztrálj
cc külsõ
#1
Írta 2008. április 19. - 13:00
#2
Írta 2008. április 19. - 12:56
Tanács kéne! Vegyes terepre (sziklás- törmelékes-sáros ösvényre) keresek külsõt elõre-hátra és nincs túl sok ötletem. A cél: felmászni és learaszolni minél meredekebb ösvényen. Aszfalton keveset fogom használni. Sebesség, súly nem érdekel. Az ár sajnos annál inkább (max 4000/db) Javaslat?
Köszi!
#3
Írta 2005. augusztus 22. - 11:43
nem tudok még semmit mondani mert csak felraktam, egy paprét aszfaltot mentem vele összesen, az meg semmi.... nem könnyû 630 g a gyári adat, és akörül van igazából is....Az Adrenalin-nal mik a tapasztalatok? Milyen nehéz?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4
Írta 2005. augusztus 22. - 11:36
bocs hogy csak most de szabin voltam...2,25-öst és 2,35 öst szóval big, és king a kis bringára majd tán teszek 2,1 -est, ha lekoptak a specko adrenalin prók..
a racing ralphból meg 2,4-est koptattam
Az Adrenalin-nal mik a tapasztalatok? Milyen nehéz?
#5
Írta 2005. augusztus 22. - 11:31
bocs hogy csak most de szabin voltam...2,25-öst és 2,35 öst szóval big, és king a kis bringára majd tán teszek 2,1 -est, ha lekoptak a specko adrenalin prók..1.9-est vagy 2.1-est használsz?
a racing ralphból meg 2,4-est koptattam
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6
Írta 2005. augusztus 18. - 15:44
A bicómmal együtt kaptam és mivel elötte egy Conti Explorert használtam és már volt rossz tapasztalatom egy Maxxis Larsen Oriflame-el ezért tartottam egy kicst az olyan alacsony mintájú gumitól mint ez.
Nagyon kellemesen csalódtam benne! Szerencsére eddig mindenhol túlteljesítette a várakozásaimat. Tényleg könnyen gurul ahogy a gyártó állítja, kellemesen ballonos és ugyan inkább száraz terepre való, azért egy kis sártól sem kell vele tartani. Mióta megvan, a Contit csak nagyon szutyok körülmények közt használom!
Egyetlen gyengéje, hogy kiállava tekeréskor laza talajon kipörög, de ennek lehet oka az én rossz technikám is.
Az én mérésem szerint 500g darabja, szal nem ultrakönnyû, de talán pont ezért nem az a "papír" feeling.
Summa summarum, én mindenkinek bátran ajánlom ezt a külsõt!
#7
Írta 2005. augusztus 18. - 13:32
#8
Írta 2005. augusztus 18. - 13:22
#9
Írta 2005. augusztus 18. - 13:14
#10
Írta 2005. augusztus 18. - 12:02
melyik márkára érted?
nehezebbek tjah,mondjuk kb 1 belsõ súlyával:D
#11
Írta 2005. augusztus 17. - 11:53
#12
Írta 2005. augusztus 17. - 11:06
Fõleg, hogy a hátsómat 3 baron ütöttem fel Szilvásváradon. Oké, ez saját hülyeség volt, mert sík úton hajtottam rá egy sziklára, nyeregben ülve. Viszont utána a pumpám miatt csak 2 barra tudtam visszafújni, és az utolsó 70 valahány km összes köves DH-ját kibírta.
Haver UST-s Racing Ralphja a Bükkön hátul 3mm-t kiszakadt. Amondó lett, hogy többet nem vesz ilyen lágy gumit. Pedig szerintem nem annyira puha.
#13
Írta 2005. augusztus 17. - 09:09
#14
Írta 2005. augusztus 16. - 20:33
Nekem és jó néhány csapattársamnak is bejött a Racing Ralph! Mentem vele már minden körülmények között és még sárban is jó (visegrád és pécs OX ob)! Aszfalton tényleg gyorsan kopik hátul, elöl nem vészes. Nagyon jól tapad a kanyarokban, extrém gyors és ballonos, mint a neve is mutatja csak versenyre! Nyálkás trutyiban (ahol még sok a BS Mud)akármilyen gumit is raksz fel az csúszik. A nedves gyökereken meg mindegyik!
Szerinted a Fast Fred mellé érdemes ezt "mindenes" guminak választani? Mert ahogy elnéztem ezen sem igen nagyobbak a bütykök - persze ettõl még lehet hogy sokkal jobban mûködik. Eddig Maxxis Dy-no-mite külsõket használtam, ezekkel meg is voltam elégedve, csak kicsit nehezek (565g), meg már teljesen elkoptak. Szóval most úgy látom, hogy valami hasonló stílusú kellene nekem inkább, de az a baj, hogy igazán könnyebbet nem látok, talán csak a WTB Epicwolf 1.95. Na, alszom rá még párat, aztán meglátjuk.
#15
Írta 2005. augusztus 16. - 20:00
XC_Rider, UST-s Ralph-ot használsz? (A ballonosság és a kanyartartás végett, ami ugye kis nyomásnál jön be inkább)
Bükk marcin használtam a normál 2,1-est; hátul 3,5, elöl 3,1 bar. Felütés nem volt, viszont a sok helyen elkapart hátul, pedig csak 3. versenye, szal nem kopott még.
Hagyományos 2.1-es verziót, igaz belsõ nélkül folyékony latex-val. Szerintem max 2,5 bar van benne. Úgy viselkedett a köves lefeléken, mintha össztelós bicóval mentem volna!
#16
Írta 2005. augusztus 16. - 16:31
Bükk marcin használtam a normál 2,1-est; hátul 3,5, elöl 3,1 bar. Felütés nem volt, viszont a sok helyen elkapart hátul, pedig csak 3. versenye, szal nem kopott még.
#17
Írta 2005. augusztus 16. - 16:04
a racing ralphot elfelejtheted, kis sárban is csúszik, és kopik mint a sz@r..max 1000km
jimmyket használok az nagyon jó minden terepre, cserébe aszfalton kicsit nagyobb a gördülési ellenállása
többit nem próbáltam
Nekem és jó néhány csapattársamnak is bejött a Racing Ralph! Mentem vele már minden körülmények között és még sárban is jó (visegrád és pécs OX ob)! Aszfalton tényleg gyorsan kopik hátul, elöl nem vészes. Nagyon jól tapad a kanyarokban, extrém gyors és ballonos, mint a neve is mutatja csak versenyre! Nyálkás trutyiban (ahol még sok a BS Mud)akármilyen gumit is raksz fel az csúszik. A nedves gyökereken meg mindegyik!
#18
Írta 2005. augusztus 16. - 10:55
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#19
Írta 2005. augusztus 16. - 10:32
Kell 1 kis ballonosság yunóóóóó'
#20
Írta 2005. augusztus 16. - 10:28
Szemezgettem anno a Panaracer Fire XC Pro külsõkkel, de még nem kopott el annyira a Dy-No-Myte hogy csereérett legyen.
Két haverom viszont vett és nagyon dícsérik. Szárazon király, a sarat nagyon hamar kiveti és aszfalton sem nagy az ellenállása kis kopás mellett. Asszem nincs 500g az 1,7"-os, 1700 HUF az ára, CC-re nemigen kell ballonosabb...
Aláírom. Én ilyeneket használok (1,8") és most a Bükk Maratonon a Balla-völgyben sikerült felütnöm elõször, igaz, egybõl mindkettõt. Viszont elõtte vagy 3000 kilcsin abszolút semmi! Sem szúrás, sem felütés! Az elsõn nyoma sincs kopásnak, a hátsón látszik valami. Úgyhogy nagyon best buy. Az általam próbált bármelyik Contit kenterbe veri, mint ahogy a Michelineket is.