Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

cc külsõ

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
449 hozzászólás a témában

#1
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Kérdés átmásolva az aktuális, élõ topicba.
http://forum.bikemag...hread.php?t=322
Ezt meg bezártam.


#2
pufihus

pufihus

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás
Sziasztok!
Tanács kéne! Vegyes terepre (sziklás- törmelékes-sáros ösvényre) keresek külsõt elõre-hátra és nincs túl sok ötletem. A cél: felmászni és learaszolni minél meredekebb ösvényen. Aszfalton keveset fogom használni. Sebesség, súly nem érdekel. Az ár sajnos annál inkább (max 4000/db) Javaslat?
Köszi!

#3
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

Az Adrenalin-nal mik a tapasztalatok? Milyen nehéz?

nem tudok még semmit mondani mert csak felraktam, egy paprét aszfaltot mentem vele összesen, az meg semmi.... nem könnyû 630 g a gyári adat, és akörül van igazából is....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4
xle

xle

    vendég

  • fórumtag
  • 155 hozzászólás

bocs hogy csak most de szabin voltam...2,25-öst és 2,35 öst szóval big, és king a kis bringára majd tán teszek 2,1 -est, ha lekoptak a specko adrenalin prók..
a racing ralphból meg 2,4-est koptattam


Az Adrenalin-nal mik a tapasztalatok? Milyen nehéz?
"Nem felejtem soha el, hogy ki volt mindig velem, azt is mindig tudni fogom, ki fordult ellenem."

#5
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

1.9-est vagy 2.1-est használsz?

bocs hogy csak most de szabin voltam...2,25-öst és 2,35 öst szóval big, és king a kis bringára majd tán teszek 2,1 -est, ha lekoptak a specko adrenalin prók..
a racing ralphból meg 2,4-est koptattam
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#6
Litespeed

Litespeed

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 343 hozzászólás
  • LocationBudapest
Leínám tapasztalataim a Bonti Revolt Super X gumiról.
A bicómmal együtt kaptam és mivel elötte egy Conti Explorert használtam és már volt rossz tapasztalatom egy Maxxis Larsen Oriflame-el ezért tartottam egy kicst az olyan alacsony mintájú gumitól mint ez.
Nagyon kellemesen csalódtam benne! Szerencsére eddig mindenhol túlteljesítette a várakozásaimat. Tényleg könnyen gurul ahogy a gyártó állítja, kellemesen ballonos és ugyan inkább száraz terepre való, azért egy kis sártól sem kell vele tartani. Mióta megvan, a Contit csak nagyon szutyok körülmények közt használom!
Egyetlen gyengéje, hogy kiállava tekeréskor laza talajon kipörög, de ennek lehet oka az én rossz technikám is.
Az én mérésem szerint 500g darabja, szal nem ultrakönnyû, de talán pont ezért nem az a "papír" feeling.
Summa summarum, én mindenkinek bátran ajánlom ezt a külsõt!
One planet, one tribe...

#7
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Jó igen de az nem igazán CC használatra van és egyáltalán nem CC verseny/Maraton gumi! Edzõguminak kiváló!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#8
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
nem feltétlen mert azért a hagyományosaknál is nagy a szórás tömeget illetõen simán van olyan durva terepgumi ami 2.1-esben 800gramm

#9
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
könnyebben végzi a kukában mint hagyományos társa, azaz, ha mondjuk kiszakad egy bütyke, vagy kihasad akkor már nem igen használható, nem javítható 100%-ban. Pl Comp S light gumim, az apró kavicsok õsze-vissza kaszabolták, nagykovácsiban valami kavics kihasította. Most a bükkmarcin is megszívták egy páran az UST-vel. A nagyon könnyû UST-s gumik valahol 580g környékén kezdõdnek és a nagy átlag az 700g körül van. Namost pl a Racing Ralph hagyományos változata 470g míg az UST-s 711g. Az nagyon nagy különbség 1 keréken. Nem csak 1 belsõ a difi!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#10
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
az,h sérülékenyebbek,mit takar?
melyik márkára érted?
nehezebbek tjah,mondjuk kb 1 belsõ súlyával:D

#11
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Az a tapasztalatom, hogy az UST-s gumik sokkal sérülékenyebbek és nehezebbek azonos típusú hagyományos társaiknál!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#12
Pinyo

Pinyo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 585 hozzászólás
2,5 bar hátul ilyen terepen merész húzás volt szerintem.
Fõleg, hogy a hátsómat 3 baron ütöttem fel Szilvásváradon. Oké, ez saját hülyeség volt, mert sík úton hajtottam rá egy sziklára, nyeregben ülve. Viszont utána a pumpám miatt csak 2 barra tudtam visszafújni, és az utolsó 70 valahány km összes köves DH-ját kibírta.

Haver UST-s Racing Ralphja a Bükkön hátul 3mm-t kiszakadt. Amondó lett, hogy többet nem vesz ilyen lágy gumit. Pedig szerintem nem annyira puha.

#13
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Én sem mindenes guminak szántam a Racing Ralph-ot, hiszen otthon figyel a Flyweight száraz versenyekre, nameg a MUD a sárra, de végül mégis maradt a RR és nem csalódtam benne. Márik nagy elõnye sárban, hogy 2.1-es volta ellenére az is marad a trutyiban, nem szedi össze a matériát.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#14
xle

xle

    vendég

  • fórumtag
  • 155 hozzászólás

Nekem és jó néhány csapattársamnak is bejött a Racing Ralph! Mentem vele már minden körülmények között és még sárban is jó (visegrád és pécs OX ob)! Aszfalton tényleg gyorsan kopik hátul, elöl nem vészes. Nagyon jól tapad a kanyarokban, extrém gyors és ballonos, mint a neve is mutatja csak versenyre! Nyálkás trutyiban (ahol még sok a BS Mud)akármilyen gumit is raksz fel az csúszik. A nedves gyökereken meg mindegyik!


Szerinted a Fast Fred mellé érdemes ezt "mindenes" guminak választani? Mert ahogy elnéztem ezen sem igen nagyobbak a bütykök - persze ettõl még lehet hogy sokkal jobban mûködik. Eddig Maxxis Dy-no-mite külsõket használtam, ezekkel meg is voltam elégedve, csak kicsit nehezek (565g), meg már teljesen elkoptak. Szóval most úgy látom, hogy valami hasonló stílusú kellene nekem inkább, de az a baj, hogy igazán könnyebbet nem látok, talán csak a WTB Epicwolf 1.95. Na, alszom rá még párat, aztán meglátjuk.
"Nem felejtem soha el, hogy ki volt mindig velem, azt is mindig tudni fogom, ki fordult ellenem."

#15
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás

XC_Rider, UST-s Ralph-ot használsz? (A ballonosság és a kanyartartás végett, ami ugye kis nyomásnál jön be inkább)

Bükk marcin használtam a normál 2,1-est; hátul 3,5, elöl 3,1 bar. Felütés nem volt, viszont a sok helyen elkapart hátul, pedig csak 3. versenye, szal nem kopott még.


Hagyományos 2.1-es verziót, igaz belsõ nélkül folyékony latex-val. Szerintem max 2,5 bar van benne. Úgy viselkedett a köves lefeléken, mintha össztelós bicóval mentem volna!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#16
Pinyo

Pinyo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 585 hozzászólás
XC_Rider, UST-s Ralph-ot használsz? (A ballonosság és a kanyartartás végett, ami ugye kis nyomásnál jön be inkább)

Bükk marcin használtam a normál 2,1-est; hátul 3,5, elöl 3,1 bar. Felütés nem volt, viszont a sok helyen elkapart hátul, pedig csak 3. versenye, szal nem kopott még.

#17
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás

a racing ralphot elfelejtheted, kis sárban is csúszik, és kopik mint a sz@r..max 1000km
jimmyket használok az nagyon jó minden terepre, cserébe aszfalton kicsit nagyobb a gördülési ellenállása
többit nem próbáltam


Nekem és jó néhány csapattársamnak is bejött a Racing Ralph! Mentem vele már minden körülmények között és még sárban is jó (visegrád és pécs OX ob)! Aszfalton tényleg gyorsan kopik hátul, elöl nem vészes. Nagyon jól tapad a kanyarokban, extrém gyors és ballonos, mint a neve is mutatja csak versenyre! Nyálkás trutyiban (ahol még sok a BS Mud)akármilyen gumit is raksz fel az csúszik. A nedves gyökereken meg mindegyik!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#18
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
tán van 2,1"-osban is...

ehun, ni: http://www.panaracer...s/mtb/xc.html#e

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#19
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Ekkora méret mellé viszont nagy nyomás dukál ami nem fini.
Kell 1 kis ballonosság yunóóóóó'

#20
rollingwheels

rollingwheels

    vendég

  • fórumtag
  • 117 hozzászólás

Szemezgettem anno a Panaracer Fire XC Pro külsõkkel, de még nem kopott el annyira a Dy-No-Myte hogy csereérett legyen.
Két haverom viszont vett és nagyon dícsérik. Szárazon király, a sarat nagyon hamar kiveti és aszfalton sem nagy az ellenállása kis kopás mellett. Asszem nincs 500g az 1,7"-os, 1700 HUF az ára, CC-re nemigen kell ballonosabb...


Aláírom. Én ilyeneket használok (1,8") és most a Bükk Maratonon a Balla-völgyben sikerült felütnöm elõször, igaz, egybõl mindkettõt. Viszont elõtte vagy 3000 kilcsin abszolút semmi! Sem szúrás, sem felütés! Az elsõn nyoma sincs kopásnak, a hátsón látszik valami. Úgyhogy nagyon best buy. Az általam próbált bármelyik Contit kenterbe veri, mint ahogy a Michelineket is.