Jelentkezz be Regisztrálj
Kenõanyagok, tisztítás, karbantartás
#1201
Írta 2008. június 24. - 15:55
#1202
Írta 2008. június 24. - 14:20
#1203
Írta 2008. június 24. - 14:19
#1204
Írta 2008. június 24. - 13:03
mondjuk a csapágy ne recsegjen stb mit kell csinálni?
eladó cuccok
#1205
Írta 2008. június 24. - 11:21
Hát egy jó nagy adag mosószeresvíz és egy nagy kefe kell. És szépen lesúrolod róla a sarat. Vagy slaggal lelocsolod elõször majd kefével lemosod.Hi all!
Segítség kellene nekem abban, hogy mit, hogyan kell kitisztítani a bikeon egy sáros rájdolás után
elõre is kösz
Ha megszárad akkor meg beolajozod azokat az alkatrészeket amiket kell.
Valahogy így tisztítsd sztem. És add neki rendesen a vizet ne sajnáld.
Sztem ez a legolcsóbb megoldás.:cool2:
#1206
Írta 2008. június 22. - 10:15
Segítség kellene nekem abban, hogy mit, hogyan kell kitisztítani a bikeon egy sáros rájdolás után
elõre is kösz
eladó cuccok
#1207
Írta 2008. június 21. - 15:36
Az nagyon tiszteletre méltó amikor valaki veszi a fáradságot és így ellenõrzi a dolgokat, nem csak cáfol, indokol is.Tudod, egy "újszülöttnek" minden vicc új...
Mindenesetre köszönöm tanácsot.. :spoko:
ps.: kipróbáltam, mi jön ki a flakonból, ha alig rázom fel... úgy, hogy ráfújtam egy áttetszõ
mûanyag felületre egy keveset. Majd utána nagyon alaposan felráztam (fejjel lefelé, erõsen).
Majd kifújtam a "levegõbe" ami a csõben maradt a felrázás elõttrõl, és szintén kifújtam egy adagot a
plexi felületre (kétszer is megismételtem)... és ugyan az, az enyhén áttetszõ sárgás "szmötyi" volt..
A 150ml-es WELDTITE TF2-es flaskáról van szó.
Közben én is elvégeztem a kísérletet (másképp) és ugyanez volt az eredmény!
A nagy TF2 /általad leírt/ flakonból, felrázás után kifújtam átlátszó szemcseppentõs kicsi flakonba annyit ami belefér.
Félre tettem egy napra de nem üllepedett.
Ezután betettem a mélyhûtõbe két napra (a molekuláris mozgásokat csökkentsem) de ott sem vált ki semmi.
Sorry mindenkitõl akit ezzel szándék nélkül félrevezettem. :oops:
Minden bizonnyal molekuláris eloszlásban, szuszpenzió formájában lehet benne a teflon.
Vékony rétegben sárgás, flakonnyi méretben barnás enyhén áttetszõ "szmötyi" e-palack TF2 spray töltete.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1208
Írta 2008. június 18. - 20:01
Amúgy már régen van olyan fejlett az ipar, hogy megoldják az olyan apró részecskék elõállítását, ami nem ülepedik le (ha már tudományoskodunk: kolloidok )
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1209
Írta 2008. június 18. - 18:21
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1210
Írta 2008. június 18. - 18:08
Nekem PTFE tartalmu vörös olajam van.
Erre mit mondjak, nem akarok helyeselni..
Tudod, egy "újszülöttnek" minden vicc új...
Mindenesetre köszönöm tanácsot eztán majd odafigyelek. :spoko:
ps.: kipróbáltam, mi jön ki a flakonból, ha alig rázom fel... úgy, hogy ráfújtam egy áttetszõ mûanyag felületre egy keveset. Majd utána nagyon alaposan felráztam (fejjel lefelé, erõsen). Majd kifújtam a "levegõbe" ami a csõben maradt a felrázás elõttrõl, és szintén kifújtam egy adagot a plexi felületre (kétszer is megismételtem)... és ugyan az, az enyhén áttetszõ sárgás "szmötyi" volt, mint mielõtt felráztam. Fehér, vagy egyéb darabok sehol.
A 150ml-es WELDTITE TF2-es flaskáról van szó.
#1211
Írta 2008. június 18. - 10:48
A fizika az mindenhol fizika, az adott helyzetre kell alkalmazni...a versenyzõk és sokat tekerõk 60-70 ezres Polar óráira és a 10-15ezres wearlink jeladóira ülteted át azokat a tapasztalatokat, amiket te a 25 kilós bringádon ülve átéltél, miközben normafára felfele izzadtál, és megtettél kemény 10 km-t, amin a problémát felvetõk max bemelegednek.
Ehhez annak semmi köze ki mennyit teker könnyedén.
TF2-bõl nagy palackom van, az viszont nem átlátszó, amint tudod is.ez TF2?!?!? NEM! lehet, hogy hasonló tartalmú, de itt a TF2-rõl volt szó, arra írtad, hogy fel kell rázni, majd ezek után a bizonyításod mellé még egy szép kémiai megnevezést és egy képet is nyomsz, hogy elhiggyük - képzeld, elhisszük és el tudjuk képzelni, hogy mégis milyen az, amikor leülepedik valami...kár, hogy a kép alapján egyértelmû, hogy te bizony nem TF2-t használsz, de te ez alapján állítod, hogy a TF2 is ilyen..
A kis flakon olajat magammal tudom vinni ha szükség van rá.
A teflon adalék az nyilván egy anyag, mindegy milyen olajba keverik, hasonlóan leüllepedik.
Ezt a vörösolajban tudtam megmutatni mert annak a flakonja átlátszó.
Néhányszor megráztam a palackot és utána fotóztam, a teflon az alján maradt.
Ezért kell nagyon alaposan felrázni a teflonos dolgokat.
Ennyi.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1212
Írta 2008. június 18. - 01:32
ez TF2?!?!? NEM! lehet, hogy hasonló tartalmú, de itt a TF2-rõl volt szó, arra írtad, hogy fel kell rázni, majd ezek után a bizonyításod mellé még egy szép kémiai megnevezést és egy képet is nyomsz, hogy elhiggyük - képzeld, elhisszük és el tudjuk képzelni, hogy mégis milyen az, amikor leülepedik valami...kár, hogy a kép alapján egyértelmû, hogy te bizony nem TF2-t használsz, de te ez alapján állítod, hogy a TF2 is ilyen.
miért kell úgy tenni, mintha mindenhez értenél, ami egy icsit természettudomány? én is bármikor leolvasom a palackról, hogy mi van benne, és megmondom némi keresgélés után, hogy az a teflon...
lassan kezdem érteni lor-t...:chin:
#1213
Írta 2008. június 18. - 01:13
. (PTFE) poli-tetrafluor-etilén (teflon)
Így néz ki a leült teflon az alján egy átlagos felrázás után:
Nagyon, nagyon alaposan fel kell rázni a teflonos kenõanyagokat.
Kinyomtad, de a teflon jórésze a palackal együtt került a kukába.
Erre mit mondjak, nem akarok helyeselni..Eddig én alig ráztam fel... pedig már másfél flakonnal elfújtam kb. 2 év alatt.
A dilettantizmus leveri a biztosítékot. :confused:
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1214
Írta 2008. június 18. - 00:19
A végén ha kiürül a palack és nincs nyomás alatt akkor vágd fel.
Egy kenõdõ fehér réteget találsz az alján, a teflon adalékot amit nem ráztál fel.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1215
Írta 2008. június 18. - 00:16
A dilettantizmus leveri a biztosítékot. :confused:
#1216
Írta 2008. június 17. - 23:50
mert az aljára üllepedik a finom teflon részecskék sokasága.
Felrázás nélkül csak a vivõanyag jut ki nagyrészben, az valami petróleumféle lehet.
Azt nem tudom, hogy a csepegtetõs átlátszó palackban van-e mert akkor látszik is.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1217
Írta 2008. június 17. - 20:50
#1218
Írta 2008. június 16. - 09:35
http://www.allez.hu/shop/Ém telóra TF2-t fújok,boltban ezt ajánlották.
Rohloff olajat honnan tudok szerezni?
Bár kicsit sûrû és nem folyik olyan könnyen be szerintem a "láncba".
#1219
Írta 2008. június 16. - 09:20
Van egy módszer, amit a profi csapatok szerelõi elõszeretettel alkalmaznak: a láncot hagyományos módon kenik, alaposan letörölgetik, majd egy adag zsírt vesznek a kezükbe (gumikesztyûben) és abban végighúzzák a láncot. A zsír leszigeteli a réseket és így a lánc sokkal tovább bírja.
Országúton mûködhet de montin a zsír összeszedi a port és szétkoptatja a láncot,ez inkább profi országúti versenyzõknél lehet megoldás ahol tényleg megy 200km-t ott akár esõt port is kaphat,de a következõ etapon már úgy is másik lánccal megy.
#1220
Írta 2008. június 15. - 22:30
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]