Jelentkezz be Regisztrálj

Kenõanyagok, tisztítás, karbantartás
#1121
Írta 2009. június 30. - 15:50

#1122
Írta 2009. június 30. - 13:34

#1123
Írta 2009. június 30. - 13:12

Mivel tudnám leghatékonyabban megtisztítani fémtisztára a láncomat? Gyárilag elég sok olaj volt rajta, idõközben rengeteg port/mocskot összeszedett, szóval megérett a tisztításra.
Köszi!
#1124
Írta 2009. június 07. - 14:15

#1125
Írta 2009. június 07. - 12:39

Üdv! Pont ma délelõtt vettem ilyet (Wet verzió), mert a másik fajta épp nem volt. (elõtte a Dry változatot használtam megelégedéssel) Szóval ez a matéria sûrûbb jóval, mint a másik ezért ajánlják nedves körülmények közé. Gyorsan le is kezeltem a láncot, majd áttöröltem. Gondoltam, hogy erre jobban tapad majd minden ami terepen fellehetõ. Ez beigazolódott a délutáni csapatás utáni karbantartáskor: a jellegzetes fekete "olajsár" megjelent a láncon, soron, a vátó kerekein, míg a másikat használva nem volt ilyen szembetûnõ a por megtapadása. Amúgy jó anyag a tesztek alapján, nálam ma került elõször bevetésre.
Én ezt sem spilázom túl. Még a garázsban találtam kitudja hány éves motor olajat. Motorba már nem tenném bele, érthetõ okoknál fogva, de a lánc kezelésére tökéletes. Sõt! Mivel elég viszkózus, nálam az olajsár fogalma ismeretlen fogalom.
Hozzátartozik az igazsághoz, hogy bár terepen megyek a legtöbbet, minden csapatás után rögtön lemosom a bicajt amit rögtön a lánc olajozása követi. Mert ez nem olyan olaj, hogy csak ráteszem azt elfelejtem +(elképzelhetetlen, hogy több napos sár virítson a gépemen)
De ha száraz az idõ, akkor is legalább hetente újraolajozom, amint kezdem érezni/hallani, hogy száraz a lánc. Szóval nálam a karbantartás kézben jár a használattal.
#1126
Írta 2009. június 07. - 01:17

Hát lehet hogy én puritán vagyok de már vagy 10 éve csak husqvarna lánckenõolajat/láncfürészre valót használok ami alacsony höfokra is jó, és nagyon tapad. Azelõtt vagy 50 terméket kipróbáltam de nekem ez bevált. Igaz a piszkot összegyüjti , és nyulós, de kopás a láncon vagy a fogakon szinte semmi. Persze nem akarok senkit rábeszélni, de én nem igazán éreztem különbséget és az ára sem mellékes, 1000 ml/1200 forintÜdv mindenkinek.
A TF2 Extreme lánckenõ olajjal van valakinek jó vagy rossz tapasztalata?
A válaszokat elõre is nagyon köszi mindenkinek.
#1127
Írta 2009. június 06. - 21:00

Igen erre szoktam használni, de csak óvatosan. Nem rezzenéstelenül stabil.Arra is jó, hogy bent maradt kerekekkel dolgozzam rajta pl. váltó v. fék állítás?
Ha könnyû a bringád ahhoz jó.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1128
Írta 2009. június 06. - 20:30

Üdv! Pont ma délelõtt vettem ilyet (Wet verzió), mert a másik fajta épp nem volt. (elõtte a Dry változatot használtam megelégedéssel) Szóval ez a matéria sûrûbb jóval, mint a másik ezért ajánlják nedves körülmények közé. Gyorsan le is kezeltem a láncot, majd áttöröltem. Gondoltam, hogy erre jobban tapad majd minden ami terepen fellehetõ. Ez beigazolódott a délutáni csapatás utáni karbantartáskor: a jellegzetes fekete "olajsár" megjelent a láncon, soron, a vátó kerekein, míg a másikat használva nem volt ilyen szembetûnõ a por megtapadása. Amúgy jó anyag a tesztek alapján, nálam ma került elõször bevetésre.Üdv mindenkinek.
A TF2 Extreme lánckenõ olajjal van valakinek jó vagy rossz tapasztalata?
A válaszokat elõre is nagyon köszi mindenkinek.
#1129
Írta 2009. június 06. - 20:02

A TF2 Extreme lánckenõ olajjal van valakinek jó vagy rossz tapasztalata?
A válaszokat elõre is nagyon köszi mindenkinek.
#1130
Írta 2009. június 06. - 15:15

Azt valaki nem tudja megmondani per pillanat egy ilyen állványt a budai oldalon hasonló árban hol tudnék megvenni?
#1131
Írta 2009. június 06. - 11:19

Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1132
Írta 2009. június 06. - 10:37

#1133
Írta 2009. június 06. - 09:09

#1134
Írta 2009. június 03. - 08:37

A sebesség mindent megold.
#1135
Írta 2009. június 03. - 07:59

Nem használnak golyós csapágyazást.Úgy érted, hogy tömítettlen csapágyakat is használnak? No de akkor csak raknak oda valamit, hogy a kenõanyagot bent a koszt pedig kint tartsák.
...vagy ne legyek ennyire naív?
#1136
Írta 2009. június 03. - 00:22

Nem igaz.
Úgy érted, hogy tömítettlen csapágyakat is használnak? No de akkor csak raknak oda valamit, hogy a kenõanyagot bent a koszt pedig kint tartsák.
...vagy ne legyek ennyire naív?

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1137
Írta 2009. június 02. - 17:21

És ennek egyébként mi köze a topichoz?A bal oldali kart leszedtem. A jobb oldali, amin integralva van a tengely, nah az nem jon ki. Eddig siman kihuztam a tengelyt a monoblokkbol, de most lotyog, de nem jon ki:chin:
Gondolom integrált a hajtómûved (Giga-X-Pipe). Fogsz egy gumikalapácsot - ha nincs akkor falap és hagyományos kalapács - és kiütöd.
#1138
Írta 2009. június 02. - 14:11

#1139
Írta 2009. június 02. - 14:09

#1140
Írta 2009. június 02. - 13:37

Egy problémám lenne: Truvativ Stylot szednem szet, de a tengelyt nem tudom kihuzni (csak lotyog, de valamiben megakad), probaltam utogetni, semmi...
