Most már mind titán.
Tuningboltokból rendelted aranyáron apránként? Vagy esetleg van valami helyi megoldás is, mondjuk az összes kicserélésére?
Most már mind titán.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
A sebesség mindent megold.
Elõvettem a helyi csavarboltban 15 éve vett régi rozsdamentes acélcsavarjaimat. A2-70 jelûek, az erõsségük kb. 15%-kal marad el az általad jónak mondott A4-80 mögött. Az összes Morati alkatrészemben A2-70 van, ugye õk a repülõgépiparból vettek át sok dolgot. Évekig használtam ezeket a csavarokat, egyikkel sem volt semmi gondom. Ilyen alapon az összes küllõt dobhatnám ki, mert az is rozsdamentes.A high-end gyártók A4 kategóriás, saválló acél csavarokat használnak, de ez nem jellemzõ, például a Race Face is hitent vagy VM-et használ. Ha elolvasod a fecnijét, láthatod, hogy kifejezetten megtiltják a rozsdamentesre történõ cseréjét, ugyanis a legtöbb rozsdamentes acél igen gyenge minõségû!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Biztosan egyenletesen nyomódik hozzá a felnihez? Olyan elõfordul, hogy féloldalasan érintkezik, attól is szokott nyikorogni.
Azt úgy tudod beállítani ha szükséges, kicsit meglazítod a rögzítõ csavarjait és
a fékpofákat kézzel rászorítod a felnire mintha be lenne húzva a fék, hogy egyformán teljes felülettel ráfeküdjön.
Ezután tovább szorítva és a helyén tartva meghúzod a csavarokat miközben nem hagyod egyik szélén sem felemelkedni a pofákat. Aztán egy próba.
Azt nem lehet így tudni, hogy az elején nem volt gond aztán jelentkezett, az mitõl lehet de egy lehetõség az amit leírtam.
Ride everywhere.
.
Hogy te neked milyen igazad van!Akkor kicsit osztanám az észt. A "rozsdamentes acél" csavar szilárdsága elmarad a "nagyjából rozsdamentes" csavarétól. Nem kicsit, de nagyon. Éppen ezért a stucnigyártók nem véletlenül szokták HI-TEN, esetleg VM/VA-acél csavarokkal a termékeiket. A high-end gyártók A4 kategóriás, saválló acél csavarokat használnak, de ez nem jellemzõ, például a Race Face is hitent vagy VM-et használ. Ha elolvasod a fecnijét, láthatod, hogy kifejezetten megtiltják a rozsdamentesre történõ cseréjét, ugyanis a legtöbb rozsdamentes acél igen gyenge minõségû!
Ez egy elég komplex kérdés, s nem akarok 4 oldalnyi észosztás begépelni az acélötvözetekrõl, de a lényeg, hogy az átlagos csavarboltokban kapható rozsdamentes csavarok alkalmatlanok erre a feladatra!
Ride everywhere.
.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
a patai szabónál szokott lenni parktool
nálunk van vartools rendelésre (csillagászati áron)
pedro's-t senki nem csinálja, a többi meg felejtõs
(szerk: nyilván amibõl van shimano, ott az is tökéletes, de sok mindent nem csinálnak)
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
A fejemrõl (a sisak közvetítésével, de tényleg)
Természetesen a titánt csak azért említettem, mert az is korrózióálló, írhattam volna éppen mást is.
...de akkor ezek szerint nincs semmi bringás praktika, jobb ha cserélem.
Amúgy az már nem felületi rozsda
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Egy csepp olaj elkenve.A kormányfej csavarjainak az imbusz nyílása elég rendesen berozsdásodott (gondolom a rácsöpögõ sós létõl). Azon kívül, hogy kiszedem, letakarítom lehet vele kezdeni valamit?
Olasz stucnikon néha látni belevaló mûanyag dugót (mint egy IKEA bútor csavarrejtõ dugasza). Ilyet házilag is lehet farigcsálni, ha fontos.Úgy értem, hogy bekenni valamivel, ami megakadályozza, hogy újra ilyen legyen. ...